Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alemmuus miehen exän rinnalla :(

Vierailija
25.02.2008 |

Tunnen itseni kaikin tavoin huonommaksi kuin mieheni exä,

mutta pahin ongelma (korvieni välissä kai) on nyt lapsen" teko" , suhteemme alussa mieheni kertoi ettei heidän koskaan tarvinnut exän kanssa kuin mennä samaan sänkyyn alasti ni jo oli raskaus alussa,

minulle nyt raskautuminen ei olekaan helppoa, kohta vuosi yritystä takana, mukaan mahtuu yksi km,

miehen exällä ei kuulemma koskaan ollut mitään vuotoja tms raskauksissa ja helposti aina onnistui ja hyvin sujui.

Onpa mieltä ylentävää muistella noita sanoja kun itselle ei vaan lasta kuulu. Minussahan se vika on tiedän, eikä yhtään helpota oloa nuo sanat mieheltä.

Tunnen itseni niin alemmaksi ja surkeaksi kuin vaan voi, en edes jatkaisi koko yritystä ellen haluaisi vauvaa niin kovasti.

Tällaista tällä kertaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun aloitus puhukoon puolestaan.

Vierailija
2/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt heidän raskautumisistaan tms mutta alussa mies heitti tuollaisia, tiedän muutenkin juttuja jotka vainoavat minua alemmuudessani.

Tieto tosiaan lisää tuskaa, olenkin aina kaikille sanonut etti kysele mitään yksityiskohtia vaikka kuinka asiat vaivaisivat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen yrittänyt laihdutella, aika huonoin tuloksin, että mieheni sanoi kerran alussa myös, kuinka exä tuosta vaan laihtui 15kg.

lapsellinen itsessäli ap siis taas, kohta itkee ääneen täällä jo alemmuuttaan

Vierailija
4/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ihan tavallista tuollainen vertailu? Miksi sitten exän kanssa loppui, kun oli noin kovin helppoa?

Vierailija
5/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex tuli yrittämättä vahingossa raskaaksi ja synnytti kaksoset. Tietysti täysiaikaisina alakautta.

Me ei vielä edes yritetä ja mä olen jo valmiiksi alemmuudentuntoinen!

Vierailija
6/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä teen sen vertailun itse omassa päässäni noiden tietojen varassa mitä olen heistä kuullut. Suhteen alussa mies saattoi sanoa jotain exästä jos oli puhetta aiheesta tms, siis vaikka raskautumisesta, laihtumisesta tms,

ei ole nykyään enää paljoa sanonut exään liittyen kun olen muutaman kerran möksähtänyt kun tunnen hänen vertaavan, tai siis teen kyllä sen vertaamisen ihan itse mutta nuo tiedot on sellaisia mitä en tarvitsisi näin huonolla itsetunnolla varsinkaan, ja kun mieheni sitten vielä petti tämän exän kanssa kerran.

ap

Vierailija
7/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaisen miehen huolii... Miten luulet homman jatkuvan, jos lapsi joskus tulee? Mieskö ei sitten joka käänteessä vertaa eksän ja sinun lastenhoitotapoja?

Vierailija
8/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tiedän jo valmiiksi niitäkin eli lastenhoitotapoja, että voin alemmuudessani sitten itse suorittaa vertailuja.

Ja tiedän myös raskausoireita ja mikä ruoka maistui ja mikä ei, ja mitä mieheni hänen hyväkseen teki että olisi parempi olo, ja nyt nekinon vähän kiikun kaakun haluanko häneltä mitään kun vertaan kuitenkin.

ap

Vierailija
9/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat siis itse sille tunteelle vallan. totuus on on kuitenkin paljon monimutkaisempaa!

epäilen vahvasti että miehesi puheissa on paljoakaan perää. feministi minussa huutaa että annat miehellesi vallan kun kuuntelet juttuja eksästä.

Vierailija
11/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa siis sain tietää " liikaa" yksityiskohtia, no ihan mieheltä itseltäänkin ja miehen äidiltä ja heidän yhteisiltä tutuiltaan, siis miehen ja exänsä tutuilta.

Minussa tässä on vika, sen vertaamisen teen itse, mieheni ei edes puhu kaunisti tai kaihoisasti exästään, noi faktat vaan vainoaa mua,

kuten tuo vastaaja joka jo valmiiksi " stressaa" kun exän vaimo tosta noin vaan otti ja pyöräytti hienosti kaksoset maailmaan.

Tyhmiä itsetuntojuttuja, mutta itkettää

ap

Vierailija
12/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huoli miestä, joilla lapsia edellisestä liitosta :)

Vierailija
13/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni puhui suhteen alussa paljon entisestään, oli ollut iso prosessi päästä yli erosta. Oli jo päässyt, mutta kertoi kaikkea hyvää, millainen oli ollut. Ja olikin hyvä, SM-tason reipas urheilija ja minä tällainen plösö, hoikka mutta huonokuntoinen hissukka. Tunsin hirveitä alemmuudentunteita. Miehelle ei varmaan ikinä tullut mieleenkään, että kehitän tunteen siitä, mitä hän kertoi, vertailematta meitä.

Miehen pitäisi tajuta olla kertomatta tuollaisia, mutta kaikki eivät tajua..

Tsemppiä! Miten kauan olette olleet yhdessä? Minulla kestivät nuo tunteet ehkä vuoden. Nyt on kahdeksan vuotta oltu ilman alemmuudentunteita, menivät itsestään ohi.

Vierailija
14/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sun omasta itsetunnosta kiinni kestätkö, mun itsetunto ei näköjään kestä.

Nyt tuntuu että en jatka hänen kanssaan enää. Olkoon kaikki, en vain kestä tätä jatkuvaa alemmuutta. Eli itseäni.

ap

Vierailija
15/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisinpa jopa että ääliö

Vierailija
16/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitä pettämistä olisinkin varmaan jo päässyt näistä alemmuudentunteista, vähänkö se on ollut super-exä kun piti sen kanssa vielä kerran panna vaikka oli jo mun kanssa,

ei tuollaisen rinnalla voi muuta tuntea kuin helvetinmoista alemmuutta.

ap

Vierailija
17/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaankohan me.... Toivottavasti sä et ole mun lasten äitipuoli, koska mä en oikeesti haluaisi tietää että se palstailee samalla palstalla..

Vierailija
18/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olet mieheni lasten äiti, niin terve vaan, voit tietää että meillä ei täällä tule mistään mitään ehkä enää koskaan. Lapsille terveisiä, nähdään taas.

nyt jo tuskainen ap

Vierailija
19/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa!

Vierailija
20/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla naimissa eikä ole siis edes yhteisiä lapsia, mikä mua tässä pitää. Ahdistaa niin etten halua edes puhua miehelle mitään, onneksi meni jo töihin, en halua kuulla siitä mitään ennenkuin tää pahin alemmuus menee ohi

ap