Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi media jauhaa koko ajan Kanervasta, kun mitaan uutta ei ole silla rintamalla tapahtunut? Eikos hyvan journalismin merkki ole tuoreus?
Kommentit (2)
löytyä ja löytyy tärkeämpiäkin uutisia kun jonkun henkilökohtaiset tekstiviestit. Kärpäsestä tehty taas härkänen...
Mun mielestä tässä loukataan jo yksityisyyden rajoja räikeästi, ja moiselle pelleilylle pitäisi saada stoppi. Lehdistöllekin jotain rajaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eilen julkistettiin eka Kanervan viesteistä, tänään Kanerva yllättäen olikin kovin " uupunut" .