Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä 7-vuoden kriisistä?

Vierailija
30.11.2008 |

Olemme olleet yhdessä reilut 7-vuotta. Mies on alkanut ärsyttämään ja todella näytän sen. Hyviäkin hetkiä on- mutta kun ärsyttää niin todella ärsyttää. Olen raskaana(en ekaa kertaa) eli se vielä tässä lisänä.

Onko muilla ihan järjetöntä ärtymysträ miestä kohtaan? Miten siitä pääsee yli? Rakastan häntä ja haluan kaiken taas "hyväksi" ja toivon pystyväni kunnioittamaan häntä semmoisena kuin hän on.. Help!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se

Vierailija
2/4 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuoden kriisistä en ole kuullutkaan, mutta aika ajoin viimeisen n. 18 vuoden aikana puolisostani on löytynyt yllättävän ärsyttäviä piirteitä. Ja hän löytää minusta. Tilanteista selvitään katsomalla peiliin, useimmiten todellinen ärsytyksen kohde on aivan muualla. Minulla ainakin ärsytys kynnys kasvaa, jos en ole saanut huomiota tai olen itse unohtanut uhrautumalla omat harrastukseni ja odotan puolisoni ja lasteni täyttävän aikani jollain kivalla jutulla. Raskauksien aikana pienet raskauden vaivat saavat ärsytyskynnyksen alenemaan ja kireä selkä ja kipeä pää saa kiukuttelemaan omasta mielestäni myöhästyneestä tiskikoneen tyhjennyksestä tms. aivan älyttömästä. Pysähtyminen ja sen pohtiminen, mikä oikeasti mättää, työ, sää tai jokin muu, jota ei saa sanotuksi tai joka tuli mieleen viime joulusta.. Onko sinulla joku, jonka kanssa saisit puhutuksi asioita viikottain ja purkamaan ärtymystä, ennen kuin kynnys kasvaa purkaa sitä muihin? Muistatko vielä ne ajat jolloin huomasit miehesi ja aloit kiinnostumaan hänestä? Mihin tarpeeseen hänet silloin halusit? Itse huomasin kiinnostuneeni omassa puolisossani juuri niistä asioista, jotka yleensä vähän ärsyttävät. Muuttunut hän ei ole, joten itsetutkiskelun paikka on tarpeen. Jokainenhan kasvaa vuosien mittaan ihmisenä ja parisuhteen osapuolena. Pelisäännöt, miten toista huomioidaan eikä pidetä itsestään selvyytenä on vain sovittava, vaikka kipeää tekisi. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä vähemmän kärsivällisyyttä yrittää korjata parisuhteet.

Vierailija
4/4 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttiko hormonit mielialoihisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi