Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meni muilla pääsykokeisiin lukijoilla?!

Vierailija
04.06.2008 |

Itse täällä jo melkein hihkun onnesta, koska erittäin todennäköisesti pääsen sinne minne halusinkin :-) Laskin pisteeni (monivalintakoe, oikeat vastaukset jaettiin kokeen jälkeen) ja sain sen verran paljon pojoja, että sisään pitäs päästä kevyesti kun vertaa aikaisempiin vuosiin... Eli jee, kuukauden lukeminen ei mennyt hukkaan!

Mites muilla?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole silti ollenkaan varma pääsenkö!

Muutamia epävarmojakin kohtia kuitenkin oli!

Vierailija
2/3 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tuntui menevän, hain lääkikseen ja yllätyin kun koko koe käsitteli maksaa. Olin opetellu maksaan liittyvät jutut hyvin, koska siinä on niin paljon asiaa ja arvasin että jotain varmasti ko. elimen toiminnasta kysellään. Yllätyin että fysiikka ja kemia kokeessa olivat niinkin perustasoa. Odotukset ovat korkealla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain toista kertaa ja olin aivan jäissä kyseisessä kokeessa. Tuntuu siltä että aika pienet mahdollisuudet. Toki monen asian käsitti paremmin vasta hieman liian myöhään, kokeen jälkeen. Valmennuskurssin hyöty oli melko mitätön. Moni tuntui itkevän ainakin täällä Kuopiossa.

Aika hyvä veikkaus jos maksaa oot osannut epäillä... Meinaa on kirjassa NIIN paljon muutakin ja esim. uusista kappaleista ei taidettu kysyä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan