Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana " mustalle miehelle " - seläntakana puhutaan

Vierailija
27.03.2008 |

Olen eronnut ja edellisestä liitosta minulla lapsi. Tapasin nykyisen mieheni työskennellessäni dubaissa. Hän on namibialainen, kyllä...niin sanotusti musta mies.

Olemme olleet yhdessä vuoden ja odotan nyt onnellisesti kaksosia. Palasin itse Suomeen ja kohtasin yllättäviäkin ennakkoluuloja ja jopa törkeyksiä naistenkin suusta, kuten eikö mustan makkaran saanti riittänyt - pitikö sitä panettaa itsensä paksuksi. En tiedä onko muilla vastaavia kokemuksia?

Ja mitä suomalaisten miesten tai ex-mieheni vinoiluun tulee hänen varustuksensa koosta tai minun pitämiseeni isosta ja ja mustasta voin sanoa, että pienimunaisten puhetta - iso on muna ja kyllä - pidän siitä. Pitäisin myös valkoisena jos vain olisin saanut.

t.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne ihmiset on. Elä ratkaisujesi kanssa äläkä valita.

Vierailija
2/76 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ei se niin tavatonta ole, eikä laissa kiellettyä. En itse ole raskaana mutta olen " maannut " useiden tummien/mustien kanssa ja seurustelen myös ns. mustan miehen kanssa....kotonakin hieman " hävetään " mutta oma on elämäni ja nyk mies ihana.

nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ensimmäisen anteeksi - pitkien vakuuttelujen jälkeen koska kuitenkin olimme naimisissa ja 2 lasta. Vaimoni oli 35 v ja päätyi sänkyyn 21 v - tumman baarimoko kanssa, seurauksella, että vaimoni ilman kortsua - klamydia ja syylä - niitä oli vaikea selittää.

Nyt 2 vuotta myöhemmin löysin vaimoni kannettavalta meileja, joissa paljastui hänen pettäneen minua tällä kertaa kylläkin 30 kymppisen " mustan hurmurin " kanssa jo 8 kk. Vaimoni oli antanut mm. kuvata itseään ja meileistä kävi ilmi aukottomatasti, että vaimoni oli myös harrastanut 2 kertaa ryhmäseksiä ko. miehen ja ystävänsä kanssa.

eri osoiteissa nykyää

ps. ja tämä jälkimäinen herrasmies laittoi 38 v ex-vaimoni paksuksi erottuamme ja häipyi jo ennen synnytystä....nyt ruikutetaan takaisin mutta ei ikinä

Vierailija
4/76 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisit hieman ajatella lastasi (sitä ensinmäistä) Tasan tarkkaan tullaan kiusaamaan koulussa kun veljet tai sisarpuolet mustia (mulatteja). Ei monikulttuuriset perheet voi hyvin täällä ehkä jossain muualla. Paremi että muutaisit sinne missä mustia kasvaa ja jätä aikaisaempi lapsi isälle. Säästyt monelta pahalta.

Vierailija
5/76 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki mutta keskimääräistä useammin. Tutkikaa tilastoja. Ne on karua luettavaa. Esimerkin vuoksi raiskauksissa maahanmuuttaja on yli 8x todennäköisempi raiskaaja kuin suomalainen. Suhteessa väestöntiheyksiin tietenkin. Pojat tottuneet saamaan kun käsketään?

Samoin väkivaltatilastot on karuja. Maassa maan tavalla tai lapikasta persauksille ja takaisin savannille sikailemaan.

Think about it.

Vierailija
6/76 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mustat teidän naisia vie. Ne ottaa ne naiset jotka ei kelpaa kenellekkään muulle. Tunnetusti eivät ole niin ronkeleita, ja heidän kulttuurissaan esim lihava nainen on suosittu. Edustaa jotain hyvinvointia jne jne. Minunkin ex on nykyään mustan kanssa kun annoin lemput kun +30kg parissa vuodessa. Minun onni ettei ole yhtään lasta kyseisen kanssa.

Vierailija
7/76 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kirjoittaisi noin tunnistettavasti

Vierailija
8/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Annoin ensimmäisen anteeksi - pitkien vakuuttelujen jälkeen koska kuitenkin olimme naimisissa ja 2 lasta. Vaimoni oli 35 v ja päätyi sänkyyn 21 v - tumman baarimoko kanssa, seurauksella, että vaimoni ilman kortsua - klamydia ja syylä - niitä oli vaikea selittää.

Nyt 2 vuotta myöhemmin löysin vaimoni kannettavalta meileja, joissa paljastui hänen pettäneen minua tällä kertaa kylläkin 30 kymppisen " mustan hurmurin " kanssa jo 8 kk. Vaimoni oli antanut mm. kuvata itseään ja meileistä kävi ilmi aukottomatasti, että vaimoni oli myös harrastanut 2 kertaa ryhmäseksiä ko. miehen ja ystävänsä kanssa.

eri osoiteissa nykyää

ps. ja tämä jälkimäinen herrasmies laittoi 38 v ex-vaimoni paksuksi erottuamme ja häipyi jo ennen synnytystä....nyt ruikutetaan takaisin mutta ei ikinä

Tsemppiä sulle

Vierailija
9/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sosiaali turva turvattu.

Vierailija
10/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa helposti suomalaiselta naiselta kun niillä ei ole itsekunnioitusta niinkuin suomi miehellä joka ei niin paljoa viitsi valehdella ja leperrellä päästäkseen pukille. Nämä puhuu ja kehuu mitä vaan. Suomalaisten naisten maine on maailmalla sellainen että hirvittää. Pikkuisen hävettää kun tummahipiäiset tulee kyselemään että opeta mulle miten suomeksi sanotaan minä rakastan sinua. Yksi italiaano kysyi kerran asemalla että miten sanotaan suomeksi että sinä olet kaunis niin sanoin että se on suomeksi " maksalaatikko" . Ja ei kun pilujahtiin, varmaan silläkin saa suominaiselta kun vähän räpyttelee silmiään.

Vierailija
11/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä sanon aina että kissa kehuilla elää, eikä sekään kauaa...

Minua itseäni nuo lirkuttelijat ärsyttää, kun tullaan viereen supiseen, oi ihana nainen, kaunis nainen, suloinen nainen, enkeli, ma rakastan sua, plaapplaap... Siinä vaiheessa kiehahtaa, ja mies saa häipyä oli se sitten suomi-mies jat mikä tahansa mies.

Vierailija
12/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pihisteli tuossa jonkin aikaa joten joutui käymään muualla sillä aikaa.

Hyvin tuo toimi kun lirkutteli vähän aikaa, kehui maasta taivaaseen ja kun omiensa kanssa rouvilla oli arki päällä niin seikkailu kiehtoi.

Minä yllätyin kuinka herkästi aviossa olevat naiset ovat valmiita pettämään. Ensin kerrottiin jotta en minä ala semmoista, mutta kun hieman ylisti ja kerran sai, niin ei meinaa eroon enää päästä.

Itsellä toki itsetunto nousi = )

Nim. Sika, muttei ala elämään puutteessa

Vierailija
13/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun huomasi olevansa yksin ja paksuna melkein 40 v iässä. Onneksi olkoon.

Vierailija
14/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme jää täällä Suomessa kaipaamaan sinua emmekä mulattilapsiasi. Emme halua tänne suomeen enää yhtään uutta kulttuurillisesti täysin erilaista elättiä.

Äläkä tule sitten itkemään, kun silmä on mustana ja kun et saa käydä missään ulkona ilman mustan munasi seuraa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
15/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kulttuurinrikastajista" . Mitä luulette tilastojen kertovan työllistymisestä, rikollisesta käyttäytymisestä, raiskauksista? Siis verrattuna valtaväestöön.

Näitä " huippuosaajia" Suomi tarvitsee huutavaan työvoimapulaan. Vai tarvitseeko ja millä perusteella? Kevytkenkäinen lisääntyminen ei yhtään paranna tilannetta.

Vierailija
16/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulette muuten olemaan vielä lirissä asenteinenne, sillä ulkomaalaiset ei tule maastamme ainakaan vähenemään.

Mikäs siinä, jokainen voi itse valinta hyväksyykö vai katkeroituuko, ja vahinkoa siinä jälkimmäisessä tapauksessa koituu lähinnä itselle.

Vierailija
17/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kokemusta muutamasta mustasta mutten kuitenkaan seurustelua pidemmälle ole mennyt. Nuorena ihannoin tummia kikkarapäisiä lapsia ja itsellenikin sellaista haaveilin, ajattelematta että siitä voisi seurata ongelmia.

Onnea ja jaksamista elämääsi sillä tämän ketjun perusteella se ei ruusuiselta vaikuta.

Lapsia olen tehnyt vain suomalaisten kanssa ja kahdelle miehelle.

Täällä luettavan ilkeilyjen taustalla on osaltaan kateus siitä mitä saat jalkoväliisi, mustaa, isoa ja usein.

Uskon että monen katkeran kirjoituksen takaa löytyy lisäksi puuttessa elävä katkera nainen, miehellä ei seiso tai itse pihtaavat.

Rohkea olet ja minusta ei olisi tällä kokemuksella mustan miehen puolisoksi eikä varsinkaan tummien lasten äidiksi sillä maailma on täynnä pahoja ihmisiä.

Onnea raskauteesi ja toivon että miehesi on hyvä eikä petä ja jätä ja olette perheenä onnelisia.

Vierailija
18/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies? Muuten on aina automaattisesti nainen? Miksi olisin kateellinen, jos joku muija saa mustaa makkaraa jalkojensa väliin?

M30

Vierailija:

Uskon että monen katkeran kirjoituksen takaa löytyy lisäksi puuttessa elävä katkera nainen, miehellä ei seiso tai itse pihtaavat.

Vierailija
19/76 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toimittava ja pyrittävä kaikin keinoin pysäyttämään rikollisuuden lisääntymistä ja talouden murenemista aiheuttava maahanmuutto.

Vierailija:

Tulette muuten olemaan vielä lirissä asenteinenne, sillä ulkomaalaiset ei tule maastamme ainakaan vähenemään.

Mikäs siinä, jokainen voi itse valinta hyväksyykö vai katkeroituuko, ja vahinkoa siinä jälkimmäisessä tapauksessa koituu lähinnä itselle.

Vierailija
20/76 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sinun katkeruutesi johtuu siitä toki voi olla ettei sulla seiso ollenkaan ja sekös se vasta kyrpiikin kun joku muija saa mustaa ja kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä