Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se Bettina vähän pullea?

Vierailija
26.03.2008 |

Päärynä taitaa olla. Ihan jännät kasvot kyllä. Mun mielestä se otsis sopii sille.

Meri on ihme piipittäjä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan kauhea tukka... Ihan liian ohut hiirenhäntä tuollaiseen hiusmalliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paksut käsivarret. 10 vuotta lisää ikää niin tollaseen vartalotyyppiin tarttuu väh 20kg ekstrapainoa.

Sory vaan mut laihuus on kaunista!

Vierailija
4/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hirveetä tuo tapa aina etsiä ihmisestä ne viat. Joita jokaisessa on ja joita jokaisen on itsessään siedettävä. Ja jotka saattaa aiheuttaa ihmiselle itselleenkin ahdistusta.

Mitä ihmeen väliä sillä on onko vähän pullea tai vähän laiha vai vähän sitä tai tätä? Eikös ihmisessä pitäsi ratkaista ihan muut asiat?? Ilmeisesti ei.

Vierailija
5/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti aika pyöreä. Sillä on usein vaatteet, jotka antavat anteeksi. Mutta kessiä on.

Eikä siinä mitään. Hoikkiahan nuo pohjimmiltaan molemmat kuitenkin ovat. Eikä mua haittaisi vaikka olisivat lihaviakin. Ne on tosiaan naiset itse kun näitä ulkonäköpaineita luovat. Tuntuu, että miehille on sittenkin aika sama, siis about 10 kg sinne tänne jos on vaan mukava flikka ja naama muuten miellyttää.

Vierailija
6/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pulleita, ja bettina näytti mekossaan aivan kuin ois ollu raskaana, kun maha pömpötti. pari vuotta kuluu niin on jo kunnolla lihava

Vierailija
7/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bettina ei kyllä ole niin pullea kuin Meri. Tai B on silleen isompikokoinen kyllä kuin Meri, muttaMmerillä on niin pieneksi ja siroksi naiseksi enemmän ylimääräistä suhteessa... (jos tällä nyt on mitään merkitystä mihinkään, sanonpahan vain...)

Vierailija
8/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä olin kuin pajunvarsi, pitkä ja hoikka.