Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päättänyt erota ja vaatii minua lähtemään yhteisestä kodista. Mies ollut masentunut ja terapiassa.

Vierailija
20.02.2008 |

Väittää, että on terapian myötä tajunnut, kuinka ahdistava ja rajoittava meidän suhde on. Ei suostu perheneuvolaan juttelemaan. Koska minä olen hänestä meidän liiton " pahis" , minun pitäisi myös lähteä. Saan kuulemma valita, otanko lapset mukaan vai en. Mitä tällaisessa tilanteessa voi enää tehdä? En kyllä aio lähteä mihinkään enkä etenkään jättää lapsia miehelle, koska tuntuu, että hän on mennyt ihan epätasapainoiseksi siellä terapiassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy, eikö senkin mielestä teillä olis perheterapian paikka. Jos vaikka oletkin se pahis, niin kuulostaa siltä, että olisit valmis yrittämään muuttua. Varaa aika sinne perhe/pariterapiaan ja sano miehelles, että haluat yrittää ja olet valmis pohtimaan omaa rooliasi teidän suhteessa ja että periksi ei anneta näin helposti.

Vierailija
2/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se lähtee, joka erota haluaa. Varsinkaan, kun halua tilanteen selvittelyyn ei ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinunkin pitää saada puhua asioista. Masentuneen rinnalla on raskasta kulkea, vaikka ei erolla uhattaisikaan. Kokemusta on.

Vierailija
4/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies masentui, alkoi haikailemaan vapautensa perään, muutti joksikin aikaa omilleen ja sekoilemaan kavereidensa kanssa, kunnes huomasikin, että se elämä ei olekaan niin mukavaa ja nyt tuosta ajasta kulunut 4-vuotta. Oli hirveä paikka minulle, mutta jos nyt tapahtuisi uudestaan, en perään itkisi. Tsemppiä ap!

Vierailija
5/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suinkin voit, niin käske mies lähtemään.

Vierailija
6/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppauksista. Ehkä tosiaan menen sinne perheterapiaan yksin, jos/kun mies ei suostu.

ap

Vierailija
7/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sen takia että miehellä viiraa päästä... Jos mies haluaa ulos liitostanne, lähteköön pois ja piste. Älä ap edes mieti mitään muita vaihtoehtoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä