Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä kokemuksia... Mulla todettiin kysta munasarjassa...

Vierailija
26.03.2008 |

... alavatsa kipeä ja mies vaatii seksiä. Haukkuu pihtariksi ja sanoo että olen keksinyt hyvän tekosyyn että ei tarvii antaa p*ua... Nyt mieli vähän maassa. Onko kokemusta koska kipu lähtee ja voin taas aloittaa normaalin seksielämän? Lääkäri ei osannut asiaan sanoa juuta eikä jaata. Voi mennä hetki tai toinen tai voi olla menemättä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sietäisi moista itsekästä niljaketta enää hetkeäkään tuollaisen episodin jälkeen. Mistä te noita keskenkasvuisia idiootteja oikein löydätte?

Vierailija
2/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten ja oli kyllä kipeä, kesti suurinpiirtein kuukauden, taisi itsestään sitten hävitä. En olisi kyllä voinut kuvitellekkaan harrastavani seksiä. Sun poikaystäväs on mega-ääliö, jos ei ymmärrä, ettet halua/voi harrastaa! Kannattaa sanoa asiasta tiukempaan äänensävyyn.

Yleensähän kystat häviää itsestään, että kyllä se kipu loppuu:)

Paranemisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolles et vedä kuule käteen. Hitto mikä paskiainen.

Vierailija
4/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei enää ultrassa näkynyt parin viikon päästä.

Enkä ollut kovin kipeäkään, särkylääkkeitä söin jonkin verran

Vierailija
5/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hanki se normaali seksielämä jonkun normaalimman miehen kanssa.

Vierailija
6/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... alavatsa kipeä ja mies vaatii seksiä. Haukkuu pihtariksi ja sanoo että olen keksinyt hyvän tekosyyn että ei tarvii antaa p*ua... Nyt mieli vähän maassa. Onko kokemusta koska kipu lähtee ja voin taas aloittaa normaalin seksielämän? Lääkäri ei osannut asiaan sanoa juuta eikä jaata. Voi mennä hetki tai toinen tai voi olla menemättä.

[/quote]

Oikeesti, jätä se luuseri.

Vierailija
7/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysta on n 7 cm ja leikkausta ei ei kuulemma tehdä ku sitten vasta jos kipu äityy älyttömäksi. Muuten vain seurataan.

Toivottavasti ei lähde mies vieraisiin kun en pysty vastaamaan hänen toivisiinsa...

Taidan tosissaan purra penikseen eipähän vingu multa seksiä, mutta ei kyllä pane ketään muutakaan. Hyvä idea, kiitos. (Jos luette asiasta iltalehdestä niin tiedättepähän taustat... :-))

Vierailija
8/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan teistä tätä miehen kannalta? Hän ei voi oikeasti tietää, miten kipeitä kystat ovat tai edes mitä ne ovat. Kommunikaatio on kaiken ydin! Eli ap, juttele enemmän miehesi kanssa. Ja kyllähän seksi on muutakin kuin vain yhdyntää. Eli kun olette naimisissakin, voisitko ajatella tyydyttäväsi hänet ja unohtaa hetkeksi omat vaivasi?

Sori, nyt symppaan hubbieta. Ja totta kai sinua, mutta toivottavasti saat pohdittua tätä toiseltakin kantiltal.

Nimim. itselläkin vaikeita kystia usein.

Vierailija
9/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täydellistä empatian puutetta. Aviopuolisoiden kuuluu olla toistensa tukena vaikeinakin aikoina ja toisen sairastuminen on sellaisesta elämänvaiheesta hyvä esimerkki. Normaalilla järjellä ja tunteella varustettu ihminen kokee myötätuntoa tilanteessa jossa rakastettu ihminen kärsii kivuista.

Vierailija
10/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla huolissasi vaikka siitä lämmitätkö haloilla vai öljyllä?oikeesti hei. . .

Vierailija
11/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä 11. Olen samaa mieltä 13 kanssa. Mielestäni koen nyt vääryyttä. Haluaisin paijauksia ja sympatiaa. Olisi pitänyt aikoinaan uskoa äitiä ja ottaa akateemisesti koulutettu mies.

Vierailija
12/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 14

Vierailija
13/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietenkin jos lyödyn lyöminen saa sinulle hyvän mielen niin ole hyvä vaan. Mun hartiat jaksaa vielä kantaa sun vittuilusi. Mutta kuinka pitkään on jo toinen kysymys.

Vierailija
14/14 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysta on noinkin iso ja vaikeuttaa sun elämääs, niin ehkä se pitäis leikata? Jos ton kokoinen kysta puhkeaa itsekseen, niin eikö sekin jo tee kipeää? Onko kokemuksia? Multa on kystat leikattu tähystyksellä pois.

Leikkaus ei tietysti poista sitä, että miehesi käytös on asiatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi