Tehokkain tapa laihtua on hankkia elämä joka vituttaa
Oon sen todennut. Vittuuntuneena ja ahdistuneena ei ruoka maistu.
Kommentit (11)
Ei se ainakaan minulla ole toiminut. Olen syvästi vittuuntunut läski.
Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Ahdistus ja masennus oli tehokas dietti, kun oli koko ajan pala kurkussa, ruoka vain pyöri suussa ja oli vaikeaa niellä, kun oli niin paha olla koko ajan.
Kyllä mulle toimi paremmin rakastuminen, vitutus vaan lihotti
Aivan päinvastoin! Jos en pidä elämästäni, alan helpommin mässyttämään enemmän.
Onnellisena, toiveikkaana, elämästäni pitävänä ja motivoituneena elän kaikista terveellisimmin ja syön vain jos on nälkä, enkä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Ahdistus ja masennus oli tehokas dietti, kun oli koko ajan pala kurkussa, ruoka vain pyöri suussa ja oli vaikeaa niellä, kun oli niin paha olla koko ajan.
Juu vähän stressiä tuohon päälle niin ei paljoa ruoka maistu! Eli jotain hyvää siinäkin sitten niin karisee kilot. Sitten kun menee hyvin niin tykkään herkutella ja nautiskella hyvällä ruoalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo rakastuminen toimii todella hyvin. Myös kaikki uudet alut, uudet asiat ym. vaihtelu ja uutuus.
Näin on. Olin eksäni kanssa aina hoikassa kunnossa ja kaiken aikaa vittuuntunut ja vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo rakastuminen toimii todella hyvin. Myös kaikki uudet alut, uudet asiat ym. vaihtelu ja uutuus.
Se juju tässä on että mielihyvän määrä on yksilökohtainen ja vakio. Jos ruuasta tulevaa mielihyvää vähennetään, hetken voi sinnitellä mutta sen jälkeen tapahtuu retkahdus. Jos lähteen voi korvata toisella, ollaan jo kestävämmällä pohjalla.
Voi tuo jollekin toimia.
Itselle treenin tuottamat hyvnmielen hormonit. Lajikehittyminen ja liikunnan monimuotoisuus toi paremman kropan.
Vitutus ärsyttää, stressaa vie yöunet ja rentouden. Tulee syötyä mitä sattuu ja liikaa.
Treenatessa perjantain pitsa ei haittaa mitään.
Päinvastoin: suklaata kuluu.