Nainen, jolla 340 000e velkaa vastaa kysymyksiin.
Kommentit (27)
Ja mitä ihmettä teet elääksesi, jotta olet uskaltanut ottaa noin suuren velan harteillesi?
Ja mitä varten?
Ihme ap, kun ilmoittaa vastaavansa kysymyksiin, muttei sitten tee sitä kuin ympäripyöreesti. Eli PROVOOOOO!!!
täysin velaksi. Ilmaisin itseäni huonosti? Velka on otettu tuota taloa varten ja velka on yksin minun nimissäni. Talo on minun ja mieheni nimissä. Mies hoitaa velkaa.
ap
siis lainanmäärä ilman korkoja on tuo!! Toki siis maksan korkoja! :)
ap
kauan lykkiä pankinjohtajaa että antoi kotiäidille lainaa?
Paljos on kk-lyhennys?
Miehesi tulot?
Taas joku " monimiljonääri" veronkiertäjä pariskunta! Konkursseja takana muutama ja harmaata taloutta kannatetaan täysillä!
Tupla tai kuitti!
Jos ensiasunnon ostajan verohelpotusta mietit, miten tuo järjestely muka palvelee sitä? Siinähän olennaista on omistusosuus talosta, nyt jos omistatte 50:50, menee etu molemmilta. Eri juttu jos olisi 49:51. Sillä, kumman nimissä laina on, ei ole merkitystä. Onkohan sua nyt vähän sumutettu linssiin? Milloin otit tuon lainan/ostitte tuon talon?
velka on minun nimissäni, koska ensiostajana säästämme pitkän pennin. Mies osti edellisen asuntomme, laina oli yksin hänen nimissään. Talohan on puoliksi meidän nimissämme nytkin, joten en ymmärrä logiikkaasi?
ap
Se, että ei tarvinnut maksaa varainsiirtoveroa 50 %:sta talon kauppahintaa? Millä ihmeen logiikalla sun piti ottaa koko laina nimiisi, miksi ette laittaneet sitäkin puoliksi?
ap