Lue keskustelun säännöt.
Olisiko enemmän ihanaa vai noloa olla miehen kanssa studioyleisönä Huumassa?
29.11.2008 |
Ja varsinkin, jos mies kertoisi siitä sinulle vasta samana päivänä tyyliin "kulta, minulla olisi sinulle pieni yllätys illaksi..."
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla