Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita vähähaluisia miehiä?

Vierailija
25.03.2008 |

Tätä palstaa kun lukee, tulee mieleen, että moni nainen elää taivaassa verrattuna minuun. Jos miehellä mitään stressiä tsm erikoista hän voi olla seksiä ilman vaikka kuinka kauan. Hän myös on tosi tarkka, että ei vaan käy nolosti eli ettei juhlakunto säilyisikään. Siis jos tällainen mahdollisuus (myöhä, väsy, alkoholia, työpaineita, muita paineita, minä vähänkin haluttoman oloinen ......) niin antaa olla. Pärjään kyllä vähälläkin, mutta minusta on miehekäs mies tekee aloitteita eikä pelkää joka käänteessä epäonnistumista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput on runsashaluisia?

Vierailija
2/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoita paikkoja, jossa voi bongata vähähaluisia miehiä. 99% tapauksistahan on niin, että mies elää puutteessa. Sitä suuremmalla syyllä otan osaa niiden naisten tilanteisiin, jotka ovat " onnistuneet" haalimaan itsellen sen kylän ainoan haluttoman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ottaa tosi paljon tunnon päälle, jos kieltäydyn seksistä. Siksi hänen aloitteensa, jos sellainen sattuisi tulemaan, on hyvin hapuileva enkä voi olla varma haluaako edes! Sit se on semmoista hiton jahkailua, pientä hipelöintiä joka ei tosissaan sytytä ketään...

No ei se aina näin ole, kyllä välillä ollaan himokkaina toistemme kimpussa, mutta valitettavasti harvemmin.

Raskaana ollessa mun ei tee mieli, ja ukko pystyy helposti olemaan kuukausia ilman. Onneksi nyt ei ole sitä " harmia" .

Vierailija
4/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saa muistutella miestä että pari kuukautta on tainnut vierähtää edellisestä kerrasta. Ja meilläkin kaikki stressi yms aiheuttaa laman makkariin. Kyllä sitä välillä miettii että pitäiskö etsiä itselle viriilimpi mies. Toistaiseksi tyydyn kuitenkin siihen mitä saan koska muuten tosi hyvä mies ja isä lapsille.

Vierailija
5/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten ... en keksi mitään valittamista. Ihana kerrassaan. Vain tämä yksi asia harmittaa. Ja mies kyllä pyrkii (voi mikä matemaatikko) siihen itse että 1x/viikko, kaipaisi kuitenkin kuulema 2x/viikko. Jotenkiin kauhean teknistä. Itse en kaipaile mitään kertoja tsm vaan sellaista luontevaa ihanaa hyväilyä, iloisissa itsevarmoissa merkeissä. Ei kai siinä mistään saavutuksesta pitäisi olla kyse vaan ihanasta hetkestä puolison kanssa. Nautinnosta. En ihan oikeastaan ymmärrä tässä asiassa miestäni.

Vierailija
6/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... melki sama asia... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä