mitä kuuluu suunniteltuun cectioon? mä oon menoss a27.3
Kommentit (44)
Mutta tehän voisitte mennä sinne synnärille paasaamaan synnyttämään tuleville ja synnytysvalmennukseen tuleville ja pelkopolille tuleville miten asia todellisuudessa on! Ajatelkaas miten säästyisi rahaa kun ei tehtäisi niitä sektioita ollenkaan!
Ja lapsikuolleisuudessakin palattaisiin takaisin normaalitasolle, eikä nyt tulisi maailmaan näitä väkisin sektioilla ja ties millä toimenpiteillä pelastettuja vauvoja. Koululuokatkin olisivat pienempiä kuin saisi saattaa lapsen maailmaan vain alateitse.
Eikä samantien voisi lopettaa koko synnärit? Tai ainakin käskeä uudelleensynnyttäjät pusaamaan kotonaan. Jos kerran niin osaavat synnyttää, mitäs sitten menevät synnäreille veronmaksajien rahoja tuhlaamaan! Synnyttäkööt kotona, SIITÄ sitä säästöä tulisi sanon minä.
Vierailija:
kaikissa av:n kommenteissa pruukaa olla, vai?Itse en luottaisi tuon valinnan tehneeseen kovinkaan monessa asiassa. Jos ei lapsen takia ole valmis kärsimään, tuskimpa on kovin monen muunkaan asian. On eri asia pelätä, kuin antaa pelolle periksi - se erottaa luuserin muista.
Vierailija:
psykologian asiantuntijat taas vauhdissa. Siis pelko johtuu perimmiltään siitä, että on luuseri?
Ja mistähän lääketieteen alan huippujulkaisusta tämä merkittävä tieto on peräisin???
Olet varmasti urhea ja rohkea ja peloton - ja myös tarvitset näitä luonteenpiirteitä, koska kielioppiosaamisestasi päätellen koulunkäynti on jäänyt vähille... Hah hah!
TuskiMpa!
lisäksi? Kyllä, pelkosektiot - varsinkin ensikertalaisten - voitaisiin todellakin lopettaa. Kukaan ei täällä ole puhunut niitä sektioita vastaan, joiden tarkoituksena on pelastaa lapsen tai äidin henki. Jääkö sulta useinkin se oleellisin ymmärtämättä?
Vierailija:
Mutta tehän voisitte mennä sinne synnärille paasaamaan synnyttämään tuleville ja synnytysvalmennukseen tuleville ja pelkopolille tuleville miten asia todellisuudessa on! Ajatelkaas miten säästyisi rahaa kun ei tehtäisi niitä sektioita ollenkaan!
Ja lapsikuolleisuudessakin palattaisiin takaisin normaalitasolle, eikä nyt tulisi maailmaan näitä väkisin sektioilla ja ties millä toimenpiteillä pelastettuja vauvoja. Koululuokatkin olisivat pienempiä kuin saisi saattaa lapsen maailmaan vain alateitse.
Eikä samantien voisi lopettaa koko synnärit? Tai ainakin käskeä uudelleensynnyttäjät pusaamaan kotonaan. Jos kerran niin osaavat synnyttää, mitäs sitten menevät synnäreille veronmaksajien rahoja tuhlaamaan! Synnyttäkööt kotona, SIITÄ sitä säästöä tulisi sanon minä.
kaikissa av:n kommenteissa pruukaa olla, vai?
Itse en luottaisi tuon valinnan tehneeseen kovinkaan monessa asiassa. Jos ei lapsen takia ole valmis kärsimään, tuskimpa on kovin monen muunkaan asian. On eri asia pelätä, kuin antaa pelolle periksi - se erottaa luuserin muista.
Vierailija: