Voi itku! Taas kuumeessa, mutta en millään viitsisi olla töistä poissa.
kertyi niin ylettömästi ylitöitä viime jaksossa ja nyt ne kaikki sitten uppoavat, jos sairastamaan rupean. :( Kai sitä on vaan pakko kitkuttaa jotenkin kuumeisena viikonloppuun asti ja kaatua sitten sänkyyn. Kuinkahan selviäisi vielä kolme pitkää päivää... En sitten millään haluaisi menettää melkein 17 tunnin palkkaa sairastamisen takia.
Kommentit (5)
viime jakson ylityöt katoavat, koska sairauspäivinä ei kerry työtunteja. Eli jos sairastan kaksi päivää, olen saanut rehkiä viime ja toissa viikolla aivan palkatta lukuisat ylityötuntini. Olen siis pph.
ap
Harva kun tykkää tehdä ilmaista työtä. Mutta eipä noita lapsia onneksi ole tulossa huomenna kuin yksi. Ja yksi on omasta takaa. Tartuttamista on turha pelätä enää, tauti on kyllä jo tuossa viimeisessäkin lapsessa, mutta ei ole kuumeeksi puhjennut.
ap
Minäkin olen tänä vuonna tehnyt yhteensä parisen viikkoa töitä ihan kunnolla kipeänä. Varahoitopaikat ovat kiven alla ja vanhemmat ihan hädissään joka kerta, kun sairastun tai olen muuten estynyt tekemään töitäni. Buranan voimalla on siis menty monen monta päivää.
Tässä työssä on se hyvä puoli, että jos on huono olla, voi vaikka heittää maaten leikkihuoneen lattialle ja hörppiä siinä kuumaa mehua.
Jaksamista! Tämä kevät on ollutkin harvinaisen tautista aikaa.
t: toinen pph
Sain tietää, että kaksi kolmasosaa töistänikin on sairaana, joten enköhän selviä ainakin huomisen, vaikka tätä kuumetta onkin. Pitää kiskaista jotain tabletteja aamulla naamaan, josko sitten selviäisi päivän.
ap, jonka oloa helpotti sekin, kun sai vinkua asiansa julki. :) Täällä kotona kun ei ole ketään kuulijaa paikalla.