Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ADD?

Vierailija
25.03.2008 |

Aina vain puhutaan ADHD:sta. Onko ADD samanlainen ilman ylivilkkausoireita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai katso adhd-liiton nettisivut

Vierailija
2/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat jäädä diagnosoimatta kun eivät ole häiriöksi ympäristölle, itselleen vaan lähinnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä karkea jako kahteen, eli ad/hd tai add, yli- tai alivilkkaat. Itse olen ns. add, mutta minulla on paljon impulsiivisuutta, jota yleisemmin ehkäpä tavataan ad/hd-ihmisillä. Mutta kaikki me olemme omanlaisemme cocktail, joten turha ehkä pohtia onko add vai adhd. Ehkäpä se hyperaktiivisuus näkyy meillä addeilla enemmänkin sisäisenä levottomuutena, kun taas hypereillä enemmän ulkoisena(kin).

On hyvä kuitenkin pitää mielessä, että ad/hd on paljon muutakin kuin vilkkautta suuntaan tai toiseen.

Vierailija
4/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tehdä karkea jako kahteen, eli ad/hd tai add, yli- tai alivilkkaat. Itse olen ns. add, mutta minulla on paljon impulsiivisuutta, jota yleisemmin ehkäpä tavataan ad/hd-ihmisillä. Mutta kaikki me olemme omanlaisemme cocktail, joten turha ehkä pohtia onko add vai adhd. Ehkäpä se hyperaktiivisuus näkyy meillä addeilla enemmänkin sisäisenä levottomuutena, kun taas hypereillä enemmän ulkoisena(kin).

On hyvä kuitenkin pitää mielessä, että ad/hd on paljon muutakin kuin vilkkautta suuntaan tai toiseen.

Mitä kaikkea muuta se on??

Vierailija
5/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea muuta se on??

jokainen on erilainen :)