Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minä en saa epäonnistua?

Vierailija
25.03.2008 |

Tulipas paha mieli luennon jälkeen. Luennoitsija tuli kysymään, että missä mennään. Sain tentistä ykkösen arvosanaksi ja hän kuulemma huolestui, kun aiemmin saanut paljon parempia.

Alle puolet kurssilaisista pääsi tentistä läpi, miksi en saisi nauttia siitä, että suoriuduin vaikeasta kokeesta edes joten kuten? Miksi minulle täytyy pitää puhuttelu, jos saan jotain muuta kuin täydet pisteet?

Koko kuluva vuosi ollut kehnoa aikaa, olen joutunut ambulanssilla sairaalaan, leikkausjonossa tällä hetkellä, vahva keskushermostoonkin vaikuttava lääkitys päällä. Tarvitseeko minun selittää kaikki yksityisasiat jollekin luennoitsijalle, jotta saan rauhassa alisuoriutua toisinaan? Kun en jaksais!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olihan se häneltä aika kultaista kysyä, oli varmaan huomannut sinusta että on ollut ongelmia. Ei kaikki välitä, miten kurssilaistensa tentit tai elämät menee, kunhan oma palkka juoksee.

Vierailija
2/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-yhteiskunta kun tuntuu olevan vähän hällä väliä ja oma napa on paras napa.

Ei sinun tarvitse opettajallesi kertoa yksityisasioitasi. Sanot, vaan että oli ihan sika vaikee tentti =) Tai että oli päällekkäisiä tehtäviä niin paljon, ettet ehtinyt kaikkiin panostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ilmiselvästi välittää sinusta ja siksi tiedusteli sinulta asiaa.

t. ope itsekin