Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---Elämää pääsiäisen jälkeen SYYS 04---

25.03.2008 |

Pääsiäisviikon pino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12699422&p=1&mpage=4&tmod…

Kunhan pinon aloitan. Töissä olen ja ihmettelen, missä kaikki asiakkaat. Myöhässä kai...

T-P

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain sen verta tumpelo, etten osaa päivittää listaa. Suurimmalle osalle sain kai uuden osoitteeni lähetettyä, mutta nettinikkaria kaivattaisiin. ;o)

Lila75

Vierailija
22/26 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähköpostiosotteita. En ole koneella tänään ollutkaan ennen, kun nyt. Oltiin mun vanhempien luona ja oli tarkoitus jättää lapset vähäksi aikaa sinne ja käväistä kaupungilla, muttei jaksettukaan:) Päästiinpä hieman aikaisemmin takaisin kotiin ja nyt mies on viemässä paria laatikostoa vanhemmilleen. Jospa ton yläkerran joskus sais ihan oikeasti kuntoon.

Meillä on kauhea sekasotku ja likaistakin, kun ei täällä kaaoksessa saa oikein siivottuakaan. Pitäis vähän tsempata ja laittaa paikat kuntoon. En ole saanut joulun jäljiltäkään edes pöytäliinaa silitettyä ja pöytään. Että sellaista reippautta ilmassa:)

Nyt menen tekemään lohiananassalaatin. Löysin uuden hyvän kuuloisen ohjeen ja päätin kokeilla. Vähän terveellisempää mässäilyä.

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis! :o)

Lila75

Vierailija
24/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kuka muu tunnustaa että joulukynttelikkö on edelleen ikkunalla? Meillä on, kun reippaana laitoin sen oikein tuonne ikkunoiden väliin ja on vaan niin hankalaa (muka) avata se ikkuna ja ottaa kynttelikkö pois. No ei siinä valoja enää ole, ja ikkunakin on tonne metsän suuntaan et tuskin sitä ketään tosta näkee... paitsi mä tietenkin AINA kun käyn keittiössä.

Lapset on mummolassa, pitäis tehdä noita kouluhommia mut mies valtas paremman tietokoneen, ja tällä kannettavalla on ärsyttävä tehdä mitään kirjoitushommia (kuten huomaatte :D) joten odotan et mies lähtee treeneihin ja sit teen sen ajan hommia, ja sen jälkeen haetaan lapset.

Käytiin eilen katsomassa Tuttiritaria, Ida tykkäs ihan hirveesti. Porukkaa oli tolkuttomasti, tuo esitys siis oli Cittarissa vapaa-ajan osastolla, joten koko kauppa oli siltä osin ihan tukossa. Aaroa kiinnosti enemmän myynnissä olleet sukkapaketit :)

Annoin tänään eteenpäin meidän pinnasängyn ja hoitopöydän, sitteri odottelee vielä et mun kaveri tulee hakemaan sen. Sitten meillä ei olekaan enää mitään vauvatavaroita, paitsi ne vaatteet jotka haluan säästää. Ihan kaikki tuttipulloja myöten on joko myyty tai annettu eteenpäin :) eli jos meille joskus vielä tulee vauva, niin sitten onkin kova osteleminen tiedossa.

Nyt ku tiedän et kesällä on tiedossa rahaa, ku sain tuon työpaikan, mieskin aloittaa kesätyöpaikassaan jo huomenna, niin iski ihan kamala matkakuume. Järkevää olis tietty kesän aikana säästää, kun syksyllä sitten tulot on taas olemattomat mut matka tekis vaan niin hyvää. Kattelin jo finnmatkojen sivuilta, et syyskuussa matka espanjaan ei olis kallis, ku Aaroki on vielä alle 2v silloin. Soitin jopa mun vanhemmille et nehän TIETENKIN tahtois lähteä meidän kanssa.. lupasivat miettiä asiaa. Aikasemmin halusin vaan Tukholmaan mut iski näköjään suuruudenhulluus.

Sulais nyt vaan äkkiä lumi pois, Idan talvihaalari on käytännössä jo puhki ku on laskenu pitkin kalliota ja sitä paitsi olen aivan kyllästyny joka aamu pukemaan niitä samoja kamppeita. Kevätkengätkin jo ostettiin ku toiveikkaasti ajattelin et nyt kevät vois tulla... ja mun takista irtos kaks nappia, niin eiköhän se ihan oikeasti olis jo aika sanoa hyvästit niille vaatteille???

Jaahas, mies läks joten toiselle koneelle sitten vaan.

Petra, Ida ja Aaro

Vierailija
25/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenen huomenna,nyt tässä odottelen juhlakahveja ja odotan että ruoka laskeutus ja tulis herkuille tilaa...

Kiva kun Tomerakin on tullut kertomaan kuulumisia :-)

Typy on yövaipassa.Välillä kuiva,välillä ihan märkä.Kokeiltii 3yötä ilman vaippaa,2meni hyvin mut sit pissi sänkyy eikä edes heränny joten vaipalla jatketaa.Ei ole kokemusta tästä ku pois oli ekä yökuiva.Päivällä ei malttanu mennä vessaa,oli aina liikkeessä.

Mullaki matkakuume.Rahaa ei yhtään,työtki loppuu toukokuun lopus mut mietin jopa et jos ottas lainaa!!!ois niin ihana lähtee.Lapsetki ois senikäset et varmaan nauttis.

Kehtaanko tunnustaa...mä en voi nukkua jos kämppä ei ole kunnossa.Pe iltana meillä usein käyty keskustelu:molemmat väsyneitä ja kello paljon.Miehen mielstävoi imuroida lauantaina mut mä en voi herätä vapaapäivänä viin et kivet ja murut on jaloissa-kamala päivän alotus.Olen jopa siivonnu vaik lääkäri määräs ehdotonta vuodelepoa..no,johtuko siivouksesta vai mistä mut sairaalareissu tuli :-/ Asunto ei ole siinä kunnossa ku tahtosin,lapsilla on tapana tehä sotkua ;-))

Huomenna menen ip:llä holding-koutukseen.Mielenkiintosta ja ikävä kyllä työn puolesta tarpeen.

Nyt ois kahvit :-)

jatu

Vierailija
26/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön oli tyttö-keskimmäisen kaveri meillä yökylässä. Aamupäivällä lähdimme paikallisen urheiluseuran hiihtokilpailuihin. Kaikki kome lasta hiihtivät. Antsakin lopulta pienen suostuttelun jälkeen. Ensin Antsa väitti: " En hiihta, ei osaa hiihtaa!" Kun kerroimme, että kaikki hiihtäjät saavat mitalin ja palkinnon (karkkia) hiihti poika lopulta. Olipa vielä pojat 0-3v-sarjassa ainoa hiihtäjä, joten voitti sarjansa :) Kaksi alle 4-vuotiasta tyttöä kyllä osallistui ja molemmat pyyhälsivät meidän Antsan ohi. Lopulta poika oli tyytyväinen osallistumisestaan ja onnellisena mutusteli sitten hiihdon jälkeen kodassa lettua ja makkaraa. Isommat lapset olivat retroja :-) Annoin tyttö-keskimmäisellekin pitkät raitavillasukat ja tupsullisen pipon. Esikoisellakin oli tyyliin sopivat asusteet.Hiihtivät molemmat perinteisellä tyylillä, kun suurin osa muista vapaalla. Hyvin menivät omalla tyylillään.

Hiihtokisaojen jälkeen kävimme kylpylässä. Antsakin on rohkaistunut kovasti ja uskaltaa jo mennä pienten vesiliukumäessä.

Nyt tuli vieraita. Palataan!

Sm