Pituus 161 ja paino 58, paljonko laihdutan?
Ennen lapsia normaalipaino oli n. 53, kannattaisiko pyrkiä siihen? Olen vain niin kova syömään karkkia ja herkkuja, että siksi on raskauksista jäänyt nämä kilot.
Kommentit (18)
eli syön liikaa makeaa ja keho ei tunnu kivalta.
ap
jos olen viikon ilman herkkuja, niin alkaa paino tippumaan. Ei kai siis 58 ole kuitenkaan se mun vakipaino kerta lähtee heti laskusuuntaan?
ap
ja painan noin 53-54 kg. Tämä on aika sopiva paino, tosin mulla ei ole vielä lapsia. Voisin kyllä olla kilon kaksi timmimpikin, mutta nyt on näin. Musta itsestäni tuntuu, että jos painaisin tuon 58 ois oma keho vieraan tuntuinen. Tässä pituudessa kun nuo kilot kyllä tuntee itsessään. Olen myös kova syömään herkkuja, joka päivä pitäis jotain hyvää saada. Uskon, että saisit jo sillä tuloksia, pitäiskö sun vetää hiilarit minimiin, katsoa mitä seuraa? Olen itse pohtinut samaa, en vaan saa itseäni niskasta kiinni. Vielä ehtis ennen kesää....:)
Tuo painosi voisi olla vallan mainio, jos olisi lihaksia läskin sijaan.
Eli vaaka ei ole se mihin kannattaa tuijottaa.
Jos löytyy ylimääräistä, niin parempi käyttää mittanauhaa.
Ja jos kerran tietää, että herkkuja syö liikaa, niin ne vain on jätettävä pois.
Koska sinulla ei ole ylipainoa ollenkaan, niin ei väkisin kannata laihduttaa. Jos olet valmis loppuelämäksi vähentämään herkuttelua, tee se. Jos et, niin tuo on ihan hyvä paino. Muutenkaan painoa ei kannata liikaa tuijottaa. Monihan tekee sen virheen, että laihalla ei ole ollenkaan lihaksia ja sitten ihmetellään kun maha ja reidet ovat ihan löllöjä.
Liikunnalla siis saa kiinteämmän kropan.
jos tunnet että sun paino on hyvä ja tykkäät kehostasi, on sulla asiat kunnossa. ja ethän sä ees ole ylipainoinen! mutta musta ei tunnu hyvältä, voi olla että jo parin kilon tiputtua tuntuis taas hyvältä.
ap
Itse siis olen 3 lapsen äiti. Mitat 160 cm ja 52 kg.
Ennen lapsia painoin noin 49 kg ja lasten jälkeen painavimmillani 57 kg (heti imetyksen lopetettuani, herkut maistuivat..)
Nyt herkkuja kohtuudella, ja säännöllistä liikuntaa, olen hyvinkin tyytyväinwn kroppaani
siihen en missään nimessä enää pyri, se olis mulle jo liian alhainen paino. Mä oon tosi heikkoluontoinen noitten herkkujen kanssa, koska meidän kaappi on täynnä karkkia jne ja myös mieheni syö niitä päivittäin. tiedän etteii tää voi jatkua, mutta se on niin ihana illan päätteeksi rentoutua herkkujen parissa. siitä on tullu jo pinttyny tapa, en varmaan pystyis oleen herkkulakossa viikkoakaan :(.
ap
Totta että pitäis vaan jättää ne herkut pois, mutku..
ap
Ja mulle sopiva paino on 48 ja siihen olen nyt päässyt.
Jätä herkut ostamatta
Niin meilläkin tehtiin. Ekat viikot katsottiin miehen kanssa, että löytyisikö varastosta jotain. Mutta ei löytynyt. Karkkia ollaan ostettu lauantaina (lastenkin karkkipäivä) ja muita herrkuja kyllä viikoittain. Mutta harkitusti.
Ja olo on paljon parempi. Lisäksi liikuntaa ja paljon vettä nin olo pysyy hyvänä.
Meillä lapset 5,4 ja 3v.
Tsemppia!
Nyt painoni on ihanne, olen tyytyväinen.
Uhtään en haluaisi enää kiloja pois. Lähtisi vain rinnoista loputkin...
ei sille jotenki henno sanoa, että älä hyvä nainen lihota meitä pilalle, kun mun mies kumminkin innolla ottaa herkut vastaan ja niitä antaumuksella syökin. voishan sille mummille tietysti sanoa, että ollaan laihiksella.
ap
peruuttamattomasti. Enkä väitä että ei pystyisi laihduttamaan, mutta pointti on: miksi pitäisi?