Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalikysymys pääsiäismunista

Vierailija
23.03.2008 |


Miehen lapset (7v ja 9v) tulevat tänään iltapäivällä meille. Miehen piti ostaa lapsille pääsiäismunia, mutta unohti asian kokonaan. Minun lapsilleni (5v ja 4v) osti ex-anoppi 8 pääsiäismunaa, antoi ne minulle ja sanoi, että anna ne lapsille tänään ja huomenna. Minun lapseni asuvat minun ja mieheni kanssa, miehen lapset ei vaan käyvät vain joka toinen viikonloppu.



Miehen mielestä nämä 8 pääsiäismukaa pitää nyt jakaa neljälle, koska hänellä ei ole lapsilleen munia ja minun lapsilleni on kuulemma ihan liikaa herkkuja. Minä olen eri mieltä: nämä ovat isoäidiltä lastenlapsille. Jos olisin itse ostanut lapsille munia niin voisin jakaa, mutta en mummin ostamia.



Ja nyt on sitten riita päällä. Tiedoksi: R-kioskiin tms. on meiltä matkaa yli 20 km joten neuvoksi ei kannata sanoa, että laita mies ostoksille.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vastuullaan asia oli ja hän siitä myöskin vastuunsa kantakoon.

Vierailija
2/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummin ostamat eivät ole mitään super-erikoisia, joita ei voi mistään saada, antaisin niistä toisillekin lapsille. 4v ei tarvitse 4 pääsiäismunaa kerralla ja kaksikin per pää on ihan riittävästi. Jakaminen on hyvä asia. Ja ukko sitten ostamaan toisella kertaa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi lapsethan ovat syyttömiä asiaan ja soisin heillekin pääsiäisiloa. Eli munat jakoon. 8 pääsiäsmunaa on oikeasti paljon 4 ja 5 veelle.

Vierailija
4/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää ja kuuluu ihan ns. peruskäytöstapoihin! Miten voit edes ajatella jättäväsi ne lapset ilman mitään ja katsoa vierestä kun omat lapsesi syövät moninkertaisen määrän munia siihen nähden mitä jaksavat syödä ja mikä olisi edes terveellistä... Taidat olla provo (toivottavasti) sillä muuten todistat vaan omalla käytökselläsi sen että niitä satujen ilkeitä ja sadistisia äitipuolia on oikeasti olemassa. Etkö yhtään häpeä?

Vierailija
5/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jämälapsia" . Ne ovat lapsia, miehesi lihaa ja verta. Kyse on parista pääsiäismunasta.

Vierailija
6/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niiden lasten tunteita!



Jos ne mummin munat ovat jotenkin aivan ihmeellisiä, niin tee kompromissi: Jokaiselle lapselle yksi muna tänään, ja kun miehen lapset lähtevät kotiin, sinun herranterttusi saavat sitten ne loput. Älä pahoita lasten mieltä miehen unohduksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai voi olla niin raaka että jätät miehen lapset ilman munia, hyi mikä äitipuoli. Miehesi on aivan oikeassa ja normaaliäidille ei tarvitsesi moista edes mainita, luulisi olevan päivänselvää kuinka toimitaan.

Köyhä ja tunteeton ihminen olet! Pilaat lasten pääsiäisen ja tuotat pahan mielen.

Vierailija
8/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten piilotat kaappiin ja annat vasta, kun miehen lapset ovat lähteneet.



Käsittämätön kysymys, todella. Ikävä moka mutta miehen lapset ovat siihen syyttömiä !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaneesi KAIKKI munat omille pienille lapsillesi! Avasivat ne ja liiat suklaat syövät myöhemmin. Eikös se näin mennyt?

Vierailija
10/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele suomalaisten lihavuutta tuon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen äiti- ihminen kertakaikkiaan VOI olla noin typerä, kuin ap!!!

Vierailija
12/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvoisin ap:llekin opettamaan lapsilleen jakamista. Mummokin varmasti olisi hyväksynyt järjestelyn , ainakin jos on ollenkaan täysissä järjissään.



Eli tietenkin munat pitää jakaa. Miehesi on aivan oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan pikkupentu (eikä isompikaan) tarvitse neljää munaa per päivä!

Vierailija
14/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokoot miehen muksut vierestä, syyttömiä minun lapset on siihen että isä unohti omien lastensa munat. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ulista, jos on jo ratkaisun tehnyt.



Älä nyt vaan anna omille lapsilles sitä ylijäämäsuklaata, niiden miehen lasten aikana. Pidä jemmassa pääsiäisen yli, herkuttelevat sitten myöhemmin. Ei tule paha mieli kenellekään.. Paitsi ehkä miehellesi.



Herkutelkaa jotain muuta yhdessä, teette hyvää ruokaa tms.



Ja mene itseesi hyvä ihminen, miksi pitää jakaa teidän perhettä noin? Siis miehen lapset vastaan sinun lapset. Jos sä olet ottanut miehen, sä olet ottanut sen lapsetkin. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
16/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sillä tiellä sä tosiaan olet.

Vierailija
17/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n piltit ovatkin niitä lapsia, joille ei anneta munia... Sitte se valittaa täällä. :D

Vierailija
18/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin saatanan ahne? Mummo tuskin pahastuu jos muillekin niitä antaa.

Vierailija
19/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on ihan pakko olla PROVO. Yksikään ihminen ei voi olla noin saatanan tyhmä!

Vierailija
20/41 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ap:n kasvattanut moiseksi egoistiksi. Mutta epäilen kyllä tämän olevan provo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme