Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei, INHOAN yläasteikäisiä tyttöjä. Ja nyt ihan syystä!!!

Vierailija
01.03.2008 |

Ei kai pitäisi yleistää, mutta silti...



Olimme lapsen ja hänen ystävänsä kanssa vesipuistossa. Lapset olivat löytäneet pukuhuoneen lattialta pienen meikkipussin, jossa oli mm. Kela-kortti.



Aiemmin moni ihmetteli wc-tiloihin unohtuntutta kännykkää.



Sanoin lapsille että laittavat löytönsä penkille meidän kassiin, että jätetään se (olimme juuri lähdössä) lippukassalle.



Menimme pukeutumaan.



Kohta kimpussamme oli 3-4 teinipimua, raivosivat kuin mitkäkin sekopäät että olen varastanut kännykän ja ties mitä muuta. Sanoin että wc-tiloissa oli jonkun luuri ja kävin sen hakemassa heille. Olivat tonkineet sillä välin kaikki meidän kassit. Oli ihan sama mitä niille sanoi, hyvä kun eivät kimppuun käyneet.



Okei, olin tyhmä ja naiivi kun ajattelin olla avuksi. Pahaksi onneksi se pentulauma tuli samaan bussiin, osoittelivat ja nimittelivät. Kun maksoimme bussimatkaa, olivat he aivan varmoja että juuri se ja se seteli tai kolikko oli peräisin sen yhden tytön lompakosta. Olisi varmaan pitänyt tyhjentää rahapussit niille pikkuhitlereille ja pyytää anteeksi olemassaoloaan.



Käytännössä siis joku tai jotkut olivat tyhjentäneet lompakon tai mikä meikkipussi nyt olikaan, arvoesineistä ja/tai käteisestä ja mukanamme olleet lapset (alle kouluikäisiä) pahaksi onnekseen löysivät jämät. Ja saimme syyt niskoillemme. Eli yritäpä auttaa miestä mäessä... :/ Toista kertaa en auta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun Itäkeskuksessa käy kaupoilla, huomaa näitä koppavia, ylimeikattuja, pullloposkisia, läskimahapissiksiä.

Vierailija
2/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiväthän hekään aina pieninä pysy ja sitten kun tulevat murrosikään alkaa oma äiti vihata heitä. Juupa juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta päätellen aivosi ovat hävinneet. Kysäiseppä löytötoimistosta.

Vierailija
4/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, en sanokaan muuta...

Vierailija
5/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhosin teinareita silloin kun itse olin vähän niistä vanhempi.

Nyt aikuisempana ymmärrän heidän keskenkasvuisuutensa, koska olen saanut riittävästi etäisyyttä.

Yrittäkää tekin kasvaa aikuseksi, jookosta. Elämä paljon helpompaa.

Vierailija
6/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttelevät, osoittelevat ja " käyvät kimppuun" .

Yksin kun ovat niin jopa ovat hiljaisia ja ujoa, muutama mukavakin eteen sattunut.

Eikös se sanonta mene niin, että jou kossa tyhmyys tiivistyy.

Muistan kun ylä-asteella minua kiusasi pari tyttöä. Jos toinen oli pois niin se toinen ei uskaltanut yksin tehdä mitään ja köksän tunnilla se toinen oli jopa mukava, kun ei ollut se kaverinsa siinä kiukuttelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, jos lukisit tarkkaan, huomaisit etten ole ottanut lainkaan kantaa kyseiseen tapaukseen. Kritisoin sitä, että muutaman tytön perusteella tuomitaan kaikki tietynikäiset tytöt. Aika osuvasti oli sanottu tuossa toisessa ketjussa yleistäjistä.

Vierailija
8/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mä inhosin teinareita silloin kun itse olin vähän niistä vanhempi.

Nyt aikuisempana ymmärrän heidän keskenkasvuisuutensa, koska olen saanut riittävästi etäisyyttä.

Yrittäkää tekin kasvaa aikuseksi, jookosta. Elämä paljon helpompaa.

Nykyajan pissikset on kaukana siitä mitä ennesvanhaan teinit on olleet, ainahan ne on hankalia ollu, mutta enpä muista että sillon ois uutisoitu esim. kaksi teinityttöä HAKKASI kolmannen tajuttomaksi tms.

Nykyajan pissiksillä ei oo mitään kunnioitusta ketään kohtaan, röyhkeitä paskoja.

Ei tietenkään voi yleistää, on olemassa myös kohteliaita ja hyvin kasvatettujakin nuoria, mutta nuo ap:n kuvailemat tapaukset niitä ei tod. ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa kun näkee tuolla ihmisten ilmoilla liikkuessa apinamaisia teinilaumoja, kuulostavat ja näyttävät idiooteilta, sotkevat paikkoja ja terrorisoivat rööki huulessa ympäristöään. Olen itse miltei 30 vee lapseton nainen. Pohdin vakavasti haluanko itse lapsia koskaan; olisi kamalaa jos omat lapset tulisivat tuollaisiksi kasvaessaan. En todellakaan tajua esim. ostarilla pyörimistä pitkin viikkoa, miksi vanhemmat antavat lastensa touhuta tuollaista. Just oli juttua näistä teineistä Länsiväylässä...

Vierailija
10/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ennen naiset eivät ryypänneet niin paljon kuin nykyään ja esimerkiksi naisten tekemät väkivallanteot olivat paljon harvinaisempia. Enpä muista nuoruusaikanani lukeneeni siitä, että joku äiti olisi tappanut lapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä lapsista itsestään tuollaisia kuvailemiasi teinihirviöitä tule. Kyllä se on kasvatuksen tulosta.

Vierailija
12/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mainitset kuulleesi kyseisen sanonnan. Kyllä meidän naisten tulisi pitää yhtä niin, ettei yhtään naista tai alaikäistä lasta sallittaisi noin nimitettävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

14, huh. Huoritteletko sinä täällä alaikäisiä?

Ainakin mainitset kuulleesi kyseisen sanonnan. Kyllä meidän naisten tulisi pitää yhtä niin, ettei yhtään naista tai alaikäistä lasta sallittaisi noin nimitettävän.

No todellakin pikkuhuoria ja pikkuritsat ja muut nimitykset.

Jos 13-vuotias tarjoaa itseään pitkin kylänraittia niin eikös sillon voi sanoa että pikkuhuora?

Niin, tai oikeessa oot. Jos ne ei maksua ota nii eihän ne sillon huoria oo. Vaan jakorasioita. :P

Vierailija
14/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten tulisi nimitellä toisiamme noilla nimillä. Varsinkin halveksittavaa on se, jos aikuinen nainen nimittelee alaikäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


naisten tulisi nimitellä toisiamme noilla nimillä. Varsinkin halveksittavaa on se, jos aikuinen nainen nimittelee alaikäistä.

Ei voi käsittää kuka ÄITI antaa tyttärensä 13vee kulkee semmosissa huorakamppeissa ja olla " tietämätön" siitä mitä lapsi touhuaa.

-18-

Vierailija
16/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua järkyttää, että aikuiset naiset nimittelevät pikkutyttöjä. Oikeasti, ne on lapsia vielä, ja sen takia tekevät tyhmyyksiäkin.

Vierailija
17/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole peruste huonolle käytökselle - ja kyllä, sitä tapaa usein teinityttöjen keskuudessa.

Vierailija:


Minua järkyttää, että aikuiset naiset nimittelevät pikkutyttöjä. Oikeasti, ne on lapsia vielä, ja sen takia tekevät tyhmyyksiäkin.

Vierailija
18/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näiden kai pitäisi olla niitä aikuisia.

Vierailija
19/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikä mitään kerro.

Vierailija:


ja näiden kai pitäisi olla niitä aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi