Mistä lähtien supisteli? Milloin lapsi syntyi?
Kommentit (10)
en saanut tehdä muuta kuin maata. paikat oli auki 4cm kanava hävinnyt
ja vauva syntyi 41+0
en saanut tehdä oikein mitään.
syntyi 38+6.
Varsinaisia kunnon supistuksia tuli vasta 6 h ennen lapsen syntymää
Sitä ennen vain pieniä harjoitussupistuksia joskus.
lähtien. Sairaalassa makasin pakkolevossa viikot 26-29 ja kotona vielä muutaman viikon päälle makuuta. Vauva syntyi 39+6.
Mutta vain jos olin erityisen rasittunut, esim. ollut ylitöissä.
Lapsi syntyi muutaman päivän lasketun ajan jälkeen.
Ensimmäinen lapsi syntyi rv 42 ja supistukset alkoivat tasan kolme tuntia aikaisemmin. Sitä ennen ei siis mitään. (käynnistettiin)
Toinen lapsi syntyi laskettuna aikana rv 40 ja supistuksia viikosta 24 alkaen.
Samoin molemmissa odotuksissa vietin kuusi viikkoa pakkolevossa ja valmistauduttiin keskosen syntymään. Noh, molemmat ipanat syntyivät viikkoa ennen laskettua aikaa täysiaikaisina lapsina.
Molemmat lapset syntyivät 1,5 tunnissa.
oli jo kolmas raskaus, ja edellisetkin menneet yli. Joka päivä supisteli, ajoittain tuskallisesti. Lapsi syntyi 41+1.