Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoolaiset! Paras Prisma?

Vierailija
15.03.2008 |

Heippa mammat!



Paikkakunnalle muuttaneena tiedustelen että mikähän mahtaa olla paras ostopaikka. Lähimpänä on tuo Olari, mutta melko lähellä siis myös Omena. Sello hieman kauempana.



Käytetään paljon palvetiskituotteita, joten se kiinnostaa. Miten yleisesti palvelu? S-korttilaisena siis tuo Prisma tuntuisi hyvältä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sello on kauempana ja koko paikka aina tukossa olevine parkkipaikkoineen ahdistava.

Vierailija
2/4 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin isossa omenassa, palvelutiskit molemmissa. Näitä vaikea laittaa paremmuusjärjestykseen. Sellossa käydään harvoin, siell äPrisma mielestäni " liian iso" ja sekava (kun ei ole niin tuttu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin näin cittarissa asioivan näkökulmasta. Yksi syy jonka vuoksi vaihdettiin kauppaa.

Vierailija
4/4 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olarin prismalla ja Ison Omenan prismalla on sama kauppias/markettipäällikkö/mikä ihme se nyt prismoissa onkaan nimeltään, eli aika samanlaisia ovat. Jos haluaa vaan käydä marketissa, on siis Olari ehkä parempi.