Onko sinulla 5-7 vuotias tyttö ja haluat pukea hänelle vähän erilaisempia vaatteita?
Olen lukenut tyyliblogia ja siellä ei yhdelläkään kirjoittajalla ole 5-7 vuotiasta tyttöä. Kaipaisin 116-128 cm ja vähän erilaisista vaatteista vinkkejä.
Viime aikoina H&M:n mallistosta on löytynyt vain pari hametta, mekkoa ja yksi tunika, jotka täyttivät " hieman erilaisen vaatteen" kriteerit. Tänäänkin olen kaiholla katsellut Monsoonin, Nextin ja Gymboreen sivuja, voi kun noita saisi!! Vierastan uusretroja ja räikeitä värejä. En tykkää printtivaatteista kuten Hello Kitty, Bratz, Minni ja Puh. Tykkään farkusta, romanttisista puuvillahameista ja -mekoista. Väreistä valkoinen, vaaleanpunainen ja ruskea ovat äidin mieleen. Tyttö taas tykkää kukista ja vähän värikkäimmistä vaatteista, kuten lilasta, limestä ja vaaleanturkoosista.
Kesä on tulossa ja tytön vaatekaapista löytyy kahdeksat (8) H&M:n trikoocaprit ulkoleikkeihin. Ei yhtään yläosaa tai hametta ja mekkoa. Ei parempia capreja tms.
Mitä tällä viestillä haen? Mietin olisiko joku muukin kiinnostunut jakamaan tietoja, jos jossain kaupassa näkee kivoja vaatteita. Minä en ehdi juoksemaan kaupoilla joka viikko, joten toivon tekeväni täsmäostoksia. Nettikaupat olisivat myös enemmän kuin tarpeen kiireiselle äidille ja ei niin innokkaalle kaupoissa kiertelijä tytölle. Kenties lastenvaatteiden kierrätystä?!
Miten tällainen toimisi? Ensimmäisenä tulee mieleen sähköpostilista? Blogi?
Kommentit (57)
Laitan illalla.
H&M:llä oli paljonkin erilaisia kesävaatteita, jos vertaa esim. nettisivuja.
Sitten taas netissä olevista ei ole läheskään kaikkia kaupoissa. Hinnoissakin on eroa muutamia euroa. Netissä on ollut halvempia kuin kaupoissa.
Tässä olisi kuvia. Pari kuvaa on valitettavasti vähän epätarkkoja.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1823159.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1823163.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1823167.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1823170.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1823172.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1823177.jpg
Farkkumekko on aivan ihana.
Pitää yrittää löytää meille samanlainen mekko kokoa 128cm.
Hamekin on oikein kesäinen ja kiva.
Luultavasti sekin tulee meille mutta siihen pitää löytää saman tyylinen paita. Olikohan hameeseen sopivaa paitaa h&m:ssä?
Eilen tilasinkin h&m:n vaatteita netistä mm. niitä trikoocapreja mutta niistäkin oli jo valkoisista haluamani koko loppunut.
Sen siitä saa kun ei tilaa ajoissa niitä. Ajattelin etten vielä tilaa kun ei niille käyttöä ole vielä pitkään aikaan.
Harmitti vielä kun niihin ei ollut mitään kivaa mekkoa nettikaupassa. :/
sann_he:
Farkkumekko on aivan ihana.
Pitää yrittää löytää meille samanlainen mekko kokoa 128cm.
Hamekin on oikein kesäinen ja kiva.
Luultavasti sekin tulee meille mutta siihen pitää löytää saman tyylinen paita. Olikohan hameeseen sopivaa paitaa h&m:ssä?Eilen tilasinkin h&m:n vaatteita netistä mm. niitä trikoocapreja mutta niistäkin oli jo valkoisista haluamani koko loppunut.
Sen siitä saa kun ei tilaa ajoissa niitä. Ajattelin etten vielä tilaa kun ei niille käyttöä ole vielä pitkään aikaan.
Harmitti vielä kun niihin ei ollut mitään kivaa mekkoa nettikaupassa. :/
Jos menee www.hm.com ja sitten lapset ja tyttöjen mekot niin kolmannessa " rivistössä" ainakin se toka vasemmalta eli ruudullinen mekko, jota saa valkoruskeana ja valkopunaisena on tosi kiva (katalogissa oli myös sinivalkoisena ja vaaleanpunavalkoisena), neutraali ja " lapsellinen" ja saman rivistön oikean puoleisin mekko on todella kaunis, klassisen nätti peruskokovalkoinen kesämekko (ekassa kuavssa vaaleanpunaisena, mutta mielestäni valkoisena kaunein).
Taimin kuvissa nähty valkoinen hame oli jo viime vuonna myynnissä, joten saattaa olla ettei sitä kaikkialla ole, en ole nähnyt itse sitä tänä vuonna pk-seudulla, viime vuonna ostin saman tytöille, täytyy toivoa että mahtuvat vielä, malli on onneksi aika pitkä.
Ja en nyt muista että oliko juuri taimi vai kuka joka kyseli valkoisia, punaisia tai tummansinisiä vaatteita tytölle? Kävin tänään Popissa ja siellä oli ainakin todella paljon valikoimaa noissa väreissä juurikin tytöille. Samoin Ticketin kesävaatteissa oli paljon kirkkaanpunaista, tummansinistä ja valkoista myös tytöille.
Voin tarvittaessa hakea sinulle samanlaisen farkkumekon, jos teillä ei ole kauppaa lähellä. Täällä oli vielä 128 cm myynnissä.
Hameita juuri laittoivat myyntiin, paitoja ei vielä ollut. Uskon että tulee.
Niin ja valkoisia caprejakin täällä oli isot pinot! Käyn itse ainakin huomenna H&M:llä.
Stine: tuo hame ei ole sama kuin viime vuonna. Meillä on se viime vuotinenkin ja tämän vuoden hame on kauttaaltaan pientä bordeerausta täynnä. Melkein siis sama :)
Stinen mainitsemat ruudulliset mekot tilasinkin tytölle :)
Tuo valkoinen hame on samaa sarjaa kuin nettisivuilla olevat vaaleanpunainen ja valkoinen mekko.
Niin ja minä etsin punaista, valkoista ja tummansinistä tytölle kesäksi.
Jonkin verran olen jo saanut, kiitos vielä noista vinkeistä =) Tämä on kyllä niin hyödyllinen palsta =)
Viime vuoden valkoisessa hameessa on alushameen helmassa pitsi, tämän vuoden hameessa ei sitä ole. Tämän vuoden hame on lyhyempi kuin viime vuoden malliston hame. Tämän vuoden hameen kangas on hiukan " kovempaa" , johtuu varmaan kyllä tuosta brodeeratusta kankaasta.
Ei ole minulla kauppaa lähellä.
Lähimpään kauppaan on matkaa n.120km. :/
Kiitos taimi02 shoppailuapu tarjouksesta. :)
Kaverini on menossa h&m:n nyt lauantaina mutta ei tiennyt voiko ostaa minulle mitään kun on vauvan kanssa liikkeellä.
Sen h&m:n tarjouskupongin kyllä mielellään sinne käyttäisin.
Pitää varmaan soittaa huomenna h&m:n ja kysyä onko siellä edes
noista kumpaakaan niin voin ilmoittaa sitten jos tarviin shoppailuapua.
Stine:
Mainitsemasi mekot olikin ainoat joita harkitsen tilaavani, mutta
mietittää niissä että onko ne liian lyhyttä mallia kun tyttöni on niin pitkä.
Kumpikin minusta oli vähän juhlavampaa mallia että en tiedä tulisiko meillä pidettyä ihan joka päivä.
Kerhon kevät juhlaan ajattelin sen valkoisen mekon tilata.
Aikaisemmin meillä on ollut h&m:n trikoo mekkoja mutta niitä ei voinut pitää ilman capreja tai sukkahousuja. Nyt ei trikoomekkojen värit miellyttänyt.
Ilmoittele, jos tarvitset apua. Voithan minulle kupongin postittaa, postilla se kuitenkin tulee päivässä-parissa niin uskoisin että sen aikaa varaavat haluamiasi vaatteita :)
Soitin aamulla lähimpään h&m:n ja sain sieltä varattua farkkumekon ja valkoisen hameen kokoa 128cm.
Valkoisia trikoocapreja pitäisi kuulemma olla sielläkin.
Myyjä lupasi käydä hakemassa nekin samaan paikkaan mekon ja hameen kanssa.
En muistanut kysyä onko hameeseen sopivaa paitaakin siellä.
Kaverini lupasi käydä ostamassa ne minulle huomenna.
Paljon kiitoksia shoppailuvinkistä. :)
H&m:n 10¿ alennustarjouskuponki on enää huomisen voimassa joten jotain lisää pitää vielä sieltä löytää että saan niistä yhteensä 40¿.
Hyvä juttu!
Niinhän tuo maaliskuu taitaa loppuakin ;) Olin ihan ajatuksissa että me eletään maaliskuuta vielä pari viikkoa =D
Käyn tänään H&M:llä et voin katsoa onko tullut jotain muita uutuuksia!
Vinkkejä kivoista vaatteista kaipaisin. Ihan kaikenlaisista =)
Laadusta en tiedä, mutta valikoimassa oli useampi puna-sini-valkoinen setti (pikkuruutua,valk.brodyyria ja farkkua).
Hankintamme tulevaksi kesäksi on tehty,joten kovin tarkasti ja ostomielellä en tullut katsoneeksi jäljellä olevia kokoja yms.
Sööttejä ovat tänä kesänä markettipukeutuvat pikkutytöt ainakin!
pistin sinulle viikko sitten postia koskien tuota " luotto-ostaja" - viestiäsi.
Saitko viestini?
Katsos kun se ei ole mun virallinen s.posti niin nyt en ole katsonut sitä. Silloin kun laitoin sen ilmoituksen sinne luottomyyjä ja -ostaja ketjuun niin seurasin ja sitten kun sinne ei tullut enää viestejä moneen päivään niin lakkasin seuraamasta =)
Sain tyhjennettyä aika paljon. Juuri olen tyhjentämässä tytön vaatekaappia uudestaan. Laitan sinulle tänään tai huomenna sähköpostia =)
postia odottelen, onko kaapit jo tyhjät vai vieläkö olisi jotain myytävää..?
Minä ainakin halusin nähdä h&m:n löydöistäsi kuvat. :)
Voisitko kuvata ne ja laittaa kuvat tänne?
Oliko muuten h&m:n tullut kesävaatteita muitakin kuin h&m:n netissä olevia?
Tietenkin löytämiesi hameen ja mekon lisäksi..
Itse olen käynyt h&m:n liikkeessä viimeiksi kuukausi sitten.