Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka hankki lapsen ilman miestä (puolisoa)?

Vierailija
22.03.2008 |

En nyt tarkoita lesbopareja vaan lapsia, joilla on äidin tietoisesta valinnasta johtuen vain 1 vanhempi. Mitä mieltä olet kyseisestä ratkaisusta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan olen miehen vapaaehtoisesti luovuttamia siittiöitä käyttänyt molemmilla kerroilla, maksanut itse tienaamillani rahoilla. En ole elatusapuja vinkunut, enkä edes sossun luukulla juokse. Miehiä löytyy malliksi tytöille, enoja ja ystäviä.

Monesti saanut sivusta seurata, kun herra täydellinen isä päättää eron jälkeen unohtaa lapsensa. Vaikka kuinka olisi rakkaudella lapset yhdessä pitkän harkinnan jälkeen saatu, ei se ole mikään takuu siitä, mitä eron jälkeen tapahtuu. Ja onhan se lapselle pahempi paikka, jos on ollut se tärkeä isä kotona, joka ei sitten pidäkään enää yhteyttä, kuin se ettei ole koskaan isää ollutkaan.

Ja kyllä sitä on pitkään mietitty, ryhdynkö tähän vai ei. Ei vaan sopivaa miestä löytynyt, parempi mielestäni näin, kuin että olisin ottanut vain jonkun joka sitten häipyisi.

Vierailija
22/25 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään niistä ei taida olla sama isä. Aina kun nuorin lähenee kolmea vuotta, hankkiutuu tämä nainen taas raskaaksi. Lapset on mustia ja valkoisia, yksi taitaa olla intialaista syntyperää. Kivoja lapsia ja äiti käsittääkseni ihan ok äitinä, mutta jotenkin outoa sen touhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on paljon isiä jotka eivät välitä lapsistaan ja sepä vasta traumaattista lapsille.

Huijausta isyys-asiassa en suosittele kellekään, tietenkäänm.

Ja sitten ihmetteln miehiä, jotka eivät käytä kumia. Harva nainen nyt ryhtyisi kumia rei' ittämään...

Vierailija
24/25 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä vanhempia jotka voivat altistaa lapsen erolle, hehän tuhoavat lapsen koko elämän..

ja onko naisella oikeus lapseen vain jos hänellä on mies? lapsen elämä pilalla ilman " isää"

ja numero kolmetoista, ei ilmeisesti miehesikään kayttänyt ehkäsyä vakipanon kaa..

Vierailija
25/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta lapseen ilman isää ellei isän alkuperä olisi todella piilossa.

Vierailija:

mä en ymmärrä vanhempia jotka voivat altistaa lapsen erolle, hehän tuhoavat lapsen koko elämän..

ja onko naisella oikeus lapseen vain jos hänellä on mies? lapsen elämä pilalla ilman " isää"

ja numero kolmetoista, ei ilmeisesti miehesikään kayttänyt ehkäsyä vakipanon kaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä