Voiko nainen ja mies (kumpikin varattuja) olla vain ystäviä?
Monien mielestä ei, mutta minulla on todellinen sydänystävä.
Olemme todella läheisiä ja tärkeitä toisillemme, mutta ei ole mitään fyysistä vetovoimaa kummallakaan toisiamme kohtaan.
Se on mulle todella suuri rikkaus, kukaan ei voi käsittää!!
Oma mies on rakas ja tärkeä.
Nämä ovat mielestäni kaksi ihan eri asiaa.
Kommentit (24)
että tuntevat toisiaan kohtaan pientä fyysistä vastenmielisyyttä. Muussa tapauksessa " ystävyys" voi johtaa jonkun baari-illan jälkeen sänkyyn...
naimisissa uuden mieheni kanssa.
Kesti toki ensin aika kauan, että lakkasin katsomasta exääni miehenä ja näin hänet vain ja ainoastaan kaverina. Emme siis haaveile toisistamme tai pidä mitään peliä keskenämme. Myös puolisomme ovat tavanneet toisensa. :)
Olen mielestäni työkavereiden kanssa muutakin kuin työkaveri, siis ystäviä, puhutaan asioista, kotiasioista jne, mutta meillä ei ole mihinkään suuntaan vetovoimaa. Samoin minusta monien kavereiden puolisoiden taikka miehen kavereiden kanssa voi olla - tjaa ystävä kuulostaa jo aika paljolta - mutta kuitenkin kaveri. Työkavereiden kanssa liikutaankin jossain yhdessä, noiden puolisoiden kanssa ei liiemmin.
Itselläni on useita hyvin läheisiä miespuolisia ystäviä ja ne ovat niitä aivan viimeisiä ihmisiä, joiden kanssa päätyisin petipuuhiin.