Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuna on paljon kivempaa!!

Vierailija
13.10.2014 |

sinkkuna on kivempaa koska:

saa katsella komeiden miesten kuvia koska tahansa ja niin paljon kuin haluaa, ilman että kukaan raivoaa vieressä mustasukkaisuustuskissaan. Ei tarvitse pelätä synnytystuskia eikä tarvitse pelätä raskaaksi tulemista. Ei tarvitse pelätä pettämistä tai jättämistä, eikä tarvitse itsekään jättää eikä pettää. Saa syödä mitä haluaa ja koska haluaa. Sa valvoa niin myöhään kuin haluaa ilman nokan koputtamista. Saa mennä ulos syömään vaikka keskellä yötä ilman että kukaan piipittää asiasta. Saa varata äkkilähdön koska tahansa minne tahansa, ilman että kukaan kyselee syitä miksi juuri sinne kohteeseen nyt jne. Saa sulkea puhelimen koska vain. Ei tarvitse olla tilivelvollinen ja selitellä. Ei tarvitse sietää kuorsaavaa kumppania ja voi nukkua paremmin valloittaen itse koko sängyn. Ei tarvitse tuhlata lomapäiviä lomailuun miehen perheen luona. Saa olla juuri niin laiska tai ahkera kuin itse haluaa, ilman kenenkään mielipidettä. Saa sotkea tai siivota, miten itsestä tuntuu. Ei tarvitse toimia kenenkään henkilökohtaisena ilmaiskokkina, vaan saa tehdä ruokaa itselle ja syödä mitä tahansa. Ei tarvitse edes harkita suostumusta joihinkin seksiasentoihin jotka ei kiinnosta. Saa kuunnella mitä musiikkia itse haluaa. Ei tarvitse toimia kenenkään henkisenä tukena, äitinä tai siivoojana. Ei tarvitse täytellä typeriin papereihin kohtia "naimisissa". Saa säästää tai tuhlata rahat miten itse haluaa ilman että toinen sanoo siihen mitään. Saa ihailla muita miehiä ilman että toinen valittaa ja kuulustelee tekemiset ja menemiset 24/7.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2sivu

Vierailija
42/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:44"]

Kukaan ei nykypäivänä ole vasten tahtoaan parisuhteessa, eli jokainen parisuhteessa oleva on arvostanut parisuhteen yksin olemisen edelle.

[/quote]

Toiset ovat enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti jopa väkivaltaisessa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kävin vieraissa vaikken ollut eronnut. Mutta kyllä sinkkuna on kivaa. Oma rauha kotona.

Vierailija
44/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sinkku,vaikka olen avioeronnut kauan sitten. Olen luonut nyt iisin elämän ilman miestä riesana.

Vierailija
45/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Toivoisin että useampi nuori, etenkin nainen, tajuaisi kuinka vapaata elämä voi ollakaan!