Sinkkuna on paljon kivempaa!!
sinkkuna on kivempaa koska:
saa katsella komeiden miesten kuvia koska tahansa ja niin paljon kuin haluaa, ilman että kukaan raivoaa vieressä mustasukkaisuustuskissaan. Ei tarvitse pelätä synnytystuskia eikä tarvitse pelätä raskaaksi tulemista. Ei tarvitse pelätä pettämistä tai jättämistä, eikä tarvitse itsekään jättää eikä pettää. Saa syödä mitä haluaa ja koska haluaa. Sa valvoa niin myöhään kuin haluaa ilman nokan koputtamista. Saa mennä ulos syömään vaikka keskellä yötä ilman että kukaan piipittää asiasta. Saa varata äkkilähdön koska tahansa minne tahansa, ilman että kukaan kyselee syitä miksi juuri sinne kohteeseen nyt jne. Saa sulkea puhelimen koska vain. Ei tarvitse olla tilivelvollinen ja selitellä. Ei tarvitse sietää kuorsaavaa kumppania ja voi nukkua paremmin valloittaen itse koko sängyn. Ei tarvitse tuhlata lomapäiviä lomailuun miehen perheen luona. Saa olla juuri niin laiska tai ahkera kuin itse haluaa, ilman kenenkään mielipidettä. Saa sotkea tai siivota, miten itsestä tuntuu. Ei tarvitse toimia kenenkään henkilökohtaisena ilmaiskokkina, vaan saa tehdä ruokaa itselle ja syödä mitä tahansa. Ei tarvitse edes harkita suostumusta joihinkin seksiasentoihin jotka ei kiinnosta. Saa kuunnella mitä musiikkia itse haluaa. Ei tarvitse toimia kenenkään henkisenä tukena, äitinä tai siivoojana. Ei tarvitse täytellä typeriin papereihin kohtia "naimisissa". Saa säästää tai tuhlata rahat miten itse haluaa ilman että toinen sanoo siihen mitään. Saa ihailla muita miehiä ilman että toinen valittaa ja kuulustelee tekemiset ja menemiset 24/7.
Kommentit (45)
Kukaan ei nykypäivänä ole vasten tahtoaan parisuhteessa, eli jokainen parisuhteessa oleva on arvostanut parisuhteen yksin olemisen edelle.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:44"]
Kukaan ei nykypäivänä ole vasten tahtoaan parisuhteessa, eli jokainen parisuhteessa oleva on arvostanut parisuhteen yksin olemisen edelle.
[/quote]
Yleisesti ottaen totta, mutta en ymmärrä miten tuo liittyy tähän ketjuun. Makuasioita.
Aikansa kutakin. Jokaisella paristuhteessa olevalla on noista sinkun iloista jo kokemusta.
Tämä kuulostaa niin vela-ketjulta, sekä aloitus ja vastaukset. Tosin vela-ketjua luulisin provoksi, mutta tätä en, koska en osaa kuvitella että kukaan loukkaantuisi sinkkuuden hehkutuksesta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:11"]
Kaikki sinkut on katkeria pikku paskoja siitä, että varatut ovat löytäneet jonkun kivan, hauskan tyypin keneltä saa pesää tai munaa ja vähän pesämunaa, suukkoja ja haleja, joku maksaa aina puolet vuokrasta ja ruoista, jolla on kivat vanhemmat ja jonka kanssa on kiva käydä taluttamassa yhteistä cockeria. Joten sinkut, lakatkaa hokemasta kuinka kivaa on olla sinkku, vaikka selvästi ootte justiinsa eronneita. Mä ainakin oon nauttinu tarpeeks sinkkuudesta ja jos kohta ei ala äijää löytymään niin meen peilin kanssa naimisiin. T. Sinkku
[/quote]
Lol! oletpas tyhmä! kyllä kuka tahansa sinkkunainen voi löytää miehen, jos haluaa. Miesten on paljon vaikeampi löytää naista, jos ei ole superkomea tai rikas, sen sijaan rumakin nainen saa kyllä jonkun miehen jos vain aidosti haluaa. Mistä moinen luulo että "kaikki miehet maksaa puolet vuokrista"? entäs jos kumppanina onkin "loinen" joka syö naisen ruuat ja maksattaa naisella koko vuokran yms? kyllä tällaisiakin tapauksia löytyy, ihan jo lähipiiristäkin. Oot varmaan provo ainakin siltä kuulostat. Kivempaa olla sinkku kuin tuollaisessa suhteessa.
[/quote]
tiesitkö, että aina kun sinkkunainen löytää miehen, löytää se mieskin naisen..?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:13"]sinkkuna on kivempaa koska:
saa katsella komeiden miesten kuvia koska tahansa ja niin paljon kuin haluaa, ilman että kukaan raivoaa vieressä mustasukkaisuustuskissaan. Ei tarvitse pelätä synnytystuskia eikä tarvitse pelätä raskaaksi tulemista. Ei tarvitse pelätä pettämistä tai jättämistä, eikä tarvitse itsekään jättää eikä pettää. Saa syödä mitä haluaa ja koska haluaa. Sa valvoa niin myöhään kuin haluaa ilman nokan koputtamista. Saa mennä ulos syömään vaikka keskellä yötä ilman että kukaan piipittää asiasta. Saa varata äkkilähdön koska tahansa minne tahansa, ilman että kukaan kyselee syitä miksi juuri sinne kohteeseen nyt jne. Saa sulkea puhelimen koska vain. Ei tarvitse olla tilivelvollinen ja selitellä. Ei tarvitse sietää kuorsaavaa kumppania ja voi nukkua paremmin valloittaen itse koko sängyn. Ei tarvitse tuhlata lomapäiviä lomailuun miehen perheen luona. Saa olla juuri niin laiska tai ahkera kuin itse haluaa, ilman kenenkään mielipidettä. Saa sotkea tai siivota, miten itsestä tuntuu. Ei tarvitse toimia kenenkään henkilökohtaisena ilmaiskokkina, vaan saa tehdä ruokaa itselle ja syödä mitä tahansa. Ei tarvitse edes harkita suostumusta joihinkin seksiasentoihin jotka ei kiinnosta. Saa kuunnella mitä musiikkia itse haluaa. Ei tarvitse toimia kenenkään henkisenä tukena, äitinä tai siivoojana. Ei tarvitse täytellä typeriin papereihin kohtia "naimisissa". Saa säästää tai tuhlata rahat miten itse haluaa ilman että toinen sanoo siihen mitään. Saa ihailla muita miehiä ilman että toinen valittaa ja kuulustelee tekemiset ja menemiset 24/7.
[/quote]
Monia asioita me ainakin tehdään parisuhteessa; syödään mitä halutaan millon halutaan, jokaisella on oikeus katsoa ihmisiä - pettäminen on eri asia, ja jos pelkää joko ajan että kumppani pettää tai jättää niin johan on huono suhde!!! Raskaaksiko ei voi tulla irtosuhteista? :D Raskaus ja synnytyspelot ei ole mikään pakollinen tie suhteessakaan, mutta se voi sattua myös sinkkuna. Saa valvoa miten haluaa, kunhan työt hoitaa ja arki pyörii. Jokaisella on oma musiikkimakunsa, saahan nyt hyvänen aika jokainen itae päättää mitä kuuntelee, ja mitä teeveestä katsoo?
En ees jaksa enempiin kommentoida, koska näköjään sulla on ollu vaan äärimmäisen paska suhde. Onneksi ei ittellä ole moista.
Oletushan yhteiskunnassa on parisuhde, avioliitto jne. Minusta on vain positiivista lukea yksin elämisen hyvistä puolista! Hienoa että joku on onnellinen sinkkuna.
Totta kai onnellinen parisuhde on ihana asia mutta antakaa ihmisten nauttia yksin olemisesta älkääkä pitäkö sitä teidän parisuhdettanne ainoana oikeana tapana elää!
Ihmetyttää nämä parisuhteessa elävät jotka tulevat heti näihin ketjuihin mollaamaan sinkkujen onnea. Keskittykää siihen omaan liittoonne :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:56"]
Tämä kuulostaa niin vela-ketjulta, sekä aloitus ja vastaukset. Tosin vela-ketjua luulisin provoksi, mutta tätä en, koska en osaa kuvitella että kukaan loukkaantuisi sinkkuuden hehkutuksesta.
[/quote]
Jos on eri mieltä niin se ei tarkoita että on loukkaantunut.
Näin se vaan on.Sinkkuna ainakin naisella on ehdottomasti kivempaa, ja parempaa elämää.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 08:49"]
Oletushan yhteiskunnassa on parisuhde, avioliitto jne. Minusta on vain positiivista lukea yksin elämisen hyvistä puolista! Hienoa että joku on onnellinen sinkkuna. Totta kai onnellinen parisuhde on ihana asia mutta antakaa ihmisten nauttia yksin olemisesta älkääkä pitäkö sitä teidän parisuhdettanne ainoana oikeana tapana elää! Ihmetyttää nämä parisuhteessa elävät jotka tulevat heti näihin ketjuihin mollaamaan sinkkujen onnea. Keskittykää siihen omaan liittoonne :)
[/quote]
Aloitusviesti on niin monella tasolla päin helvettiä etten ainakaan itse jaksa edes vastata :D Saa olla iloinen sinkkuudestaan mutta jos huutelee omia kapeita, mutta erittäin vahvoja näkemyksiään, kuin ne olisivat ainoa totuus, on se aika hölmöä.
Keskityn siis omaan liittoont. Toivon että ap pysyisi onnellisena mutta hillitsisi tuota meuhkaamistaan. Ihan vaan oman itsensä takia. Noin niinkuin irl.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:44"]
[/quote]
Ei taida pitää paikkaansa. On paljon varsinkin vanhempia pariskuntia, joiden osapuolet eivät ole onnellisia, mutta erotakaan ei voi, kun se ei vaan ole heille mahdollisuus. On tällaisia nuorissakin. Mutta onneksi suuri osa ajattelee, että ero on ok.
Sinkuilla on se harmillinen asia, että eläminen maksaa niin hirveästi. Asun pk-seudulla ja huh huh, kun kaiken itse rahoittaa.
Ja tietysti tosi ihana kumppani olisi kiva. Voisi tehdä kaikkea mukavaa yhdessä. Ja olisi huoltenkin jakaja.
Summa summarum: Hyvä kumppani parantaa elämää ehdottomasti, mutta yksineläminen on parempaa kuin eläminen sopimattoman kumppanin kanssa.
Mä olin ihan tyytyväinen sinkku mutta nyt vielä tyytyväisempi aviovaimo joten en allekirjoita tätä aloitusta millään lailla. Kun on hyvä parisuhde, ei tarvitse haikailla sinkkuuden perään.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:13"]
sinkkuna on kivempaa koska:
[/quote]
Sinulla on ollut ikävä suhde? Ei minun parisuhteeni estä mitään noista asioista. Parisuhde ei tarkoita sitä, että hankitaan lapsia, ja mustasukkaisuus on parinvalintakysymys.
Minustakin ap:n käsitys parisuhteessa vaikuttaa melko ikävältä. Itse olen parisuhteessa enkä millään tavalla allekirjoita aloitusta. Tosin komeiden miesten kuvien katselu on minusta ehkä tylsintä mitä voisin kuvitella, joten sitä en harrasta muutenkaan. Äkkilähdöllekin lähden mieluiten oman rakkaan kanssa, jos vaihtoehto on mennä yksin tai tyttöporukalla. En ole ikinä ollut myöskään mikään ilmaiskokki ja rahat olen saanut käyttää miten haluan.
Parisuhde ei ole elämääni ikinä millään tavalla rajoittanut. Lasten saaminen kyllä, monellakin eri tapaa...
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 04:16"]
Sinkkuna on minustakin kivaa. Ainoa huono puoli mitä keksin on se että kun muuttaa, niin joutuu pyytään isänsä avuksi kun ei tunne muita luotettavia riskejä miehiä. Mutta mitäs pienistä, kyllä osa perheellisistäkin varmaan pyytää joskus vanhempiaan apuun johonkin.
[/quote]
Varsinkin lastenhoitoon, ja monet vieläpä usein. Ei voi verratakaan. Mutta en siis syyllistä.
Kiva kuulla vaihteeksi niistä hyvistä parisuhteista. Huonoja kuitenkin on, paljon. Monella on hissukkamies, joka seuraa perässä kuin hai laivaa ja tottelee toivomuksia, mutta oikeasti ne ukot on tosi äklöjä. Akalleen vain näyttelee parempaa, ettei jätetä. Monet niistä ei paljon puhu, ettei paljastu. Sitten saa vaimo vapaasti kuvitella, mitä ihanaa sieltä pääkopasta mahtaakaan löytä, romanttisia ja naista arvostavia ajatuksia ja mielikuvia. Usch.
Minusta on kummallista, että ap mainitsi komeiden miesten kuvien katselun, vaikka sinkkuna on hauskaa tavata erilaisia miehiä livenä ja esimerkiksi majoittaa sellainen nurkkiin vähäksi aikaa. Baareista, juhlista ja tapahtumista saa aina seuraa ja hyvätasoisempaa kuin mitä seurusteluun saisi. Ei tarvitse olla seksiä, jos ei halua, itse en ikinä harrasta irtosuhteita. Läheisyys tuntuu silloin tällöin hyvältä, kerran tai pari kuussa. Seksi ei ole minulle kovin tärkeää, koska harvoin saan orgasmia sen aikana vaan saan ainoastaan itse. Sinkkuudessa nautin vapaudesta ja velvollisuuksien puuttumisesta. Parisuhteissa on usein liikaa ikäviä puolia. Saatan sitoutua vanhempana, mutta nuorena haluan nauttia kauneudestani ja mahdollisuuksistani.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:48"]
Näin se vaan on.Sinkkuna ainakin naisella on ehdottomasti kivempaa, ja parempaa elämää.
[/quote]
Niin siis sinun piti varmasti kirjoittaa, että sinulla on ehdottomasti kivempi ja parempi elämä sinkkuna. Se, että se on sinulle oikea tapa elää ei tarkoita samaa muille.
Vao meinaatko, että jos kaksi ihanaa ihmistä löytää toisensa, rakastuu niin heidän pitäisi olla alkamatta suhteeseen koska "sinkkuna on ehdottomasti kivempi ja parempi elämä" :/
Mietis nyt viellä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:11"]
Hahaha sulla on aika vääristynyt kuva parisuhteesta, tai sit huonoja suhteita takana. Nimim. kolme tuntia miestä pidempään nukkunut, hyvännäköisiä miehiä sohvalla kuolannut nainen joka ei tänään tiskannut, pessyt pyykkiä eikä tehnyt mitään mutakaan kun ei vvaan huvittanut. Nyt nukkumaan oman kullan kainaloon joka ei muuten kuorsaa, ja leveessä sängyssä tilaakin riittää jos niin haluaa.
[/quote]
Jaa, voi olla ja just. No sinä se varmaan saatkin ihan vapaasti tapailla vieraita sinkkumiehiä? not. Kukahan teidän kotona sitten siivoaa+tiskaa+kokkaa mies yksinkö?:D vaikea uskoa jos näin on
[/quote]
Ja se sinkkumies ei kuorsaa, ei ehdota hassua seksiasentoa eikä osoita mitään mustasukkaisuuden merkkenjä tms.
Arvelen aloittajan olevan 18v, juuri omilleen muuttanut tyttönen, jolla on vielä kokematta irtosuhde-elämän huonot puolet.