Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuna on paljon kivempaa!!

Vierailija
13.10.2014 |

sinkkuna on kivempaa koska:

saa katsella komeiden miesten kuvia koska tahansa ja niin paljon kuin haluaa, ilman että kukaan raivoaa vieressä mustasukkaisuustuskissaan. Ei tarvitse pelätä synnytystuskia eikä tarvitse pelätä raskaaksi tulemista. Ei tarvitse pelätä pettämistä tai jättämistä, eikä tarvitse itsekään jättää eikä pettää. Saa syödä mitä haluaa ja koska haluaa. Sa valvoa niin myöhään kuin haluaa ilman nokan koputtamista. Saa mennä ulos syömään vaikka keskellä yötä ilman että kukaan piipittää asiasta. Saa varata äkkilähdön koska tahansa minne tahansa, ilman että kukaan kyselee syitä miksi juuri sinne kohteeseen nyt jne. Saa sulkea puhelimen koska vain. Ei tarvitse olla tilivelvollinen ja selitellä. Ei tarvitse sietää kuorsaavaa kumppania ja voi nukkua paremmin valloittaen itse koko sängyn. Ei tarvitse tuhlata lomapäiviä lomailuun miehen perheen luona. Saa olla juuri niin laiska tai ahkera kuin itse haluaa, ilman kenenkään mielipidettä. Saa sotkea tai siivota, miten itsestä tuntuu. Ei tarvitse toimia kenenkään henkilökohtaisena ilmaiskokkina, vaan saa tehdä ruokaa itselle ja syödä mitä tahansa. Ei tarvitse edes harkita suostumusta joihinkin seksiasentoihin jotka ei kiinnosta. Saa kuunnella mitä musiikkia itse haluaa. Ei tarvitse toimia kenenkään henkisenä tukena, äitinä tai siivoojana. Ei tarvitse täytellä typeriin papereihin kohtia "naimisissa". Saa säästää tai tuhlata rahat miten itse haluaa ilman että toinen sanoo siihen mitään. Saa ihailla muita miehiä ilman että toinen valittaa ja kuulustelee tekemiset ja menemiset 24/7.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:13"]

sinkkuna on kivempaa koska:

saa katsella komeiden miesten kuvia koska tahansa ja niin paljon kuin haluaa, ilman että kukaan raivoaa vieressä mustasukkaisuustuskissaan. Ei tarvitse pelätä synnytystuskia eikä tarvitse pelätä raskaaksi tulemista. Ei tarvitse pelätä pettämistä tai jättämistä, eikä tarvitse itsekään jättää eikä pettää. Saa syödä mitä haluaa ja koska haluaa. Sa valvoa niin myöhään kuin haluaa ilman nokan koputtamista. Saa mennä ulos syömään vaikka keskellä yötä ilman että kukaan piipittää asiasta. Saa varata äkkilähdön koska tahansa minne tahansa, ilman että kukaan kyselee syitä miksi juuri sinne kohteeseen nyt jne. Saa sulkea puhelimen koska vain. Ei tarvitse olla tilivelvollinen ja selitellä. Ei tarvitse sietää kuorsaavaa kumppania ja voi nukkua paremmin valloittaen itse koko sängyn. Ei tarvitse tuhlata lomapäiviä lomailuun miehen perheen luona. Saa olla juuri niin laiska tai ahkera kuin itse haluaa, ilman kenenkään mielipidettä. Saa sotkea tai siivota, miten itsestä tuntuu. Ei tarvitse toimia kenenkään henkilökohtaisena ilmaiskokkina, vaan saa tehdä ruokaa itselle ja syödä mitä tahansa. Ei tarvitse edes harkita suostumusta joihinkin seksiasentoihin jotka ei kiinnosta. Saa kuunnella mitä musiikkia itse haluaa. Ei tarvitse toimia kenenkään henkisenä tukena, äitinä tai siivoojana. Ei tarvitse täytellä typeriin papereihin kohtia "naimisissa". Saa säästää tai tuhlata rahat miten itse haluaa ilman että toinen sanoo siihen mitään. Saa ihailla muita miehiä ilman että toinen valittaa ja kuulustelee tekemiset ja menemiset 24/7.

[/quote]

Olen ollut 15 vuotta mieheni kanssa yhdessä ja mistään muusta noista ei ole tarvinnut "tinkiä" kuin siitä, etten enää lasten synnyttyä ole voinut varata äkkilähtöä ihan mihin vaan haluaa. 

Vierailija
2/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja johan piti jonkun katkeran varatun tulla alapeukuttamaan!!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on kivaa! :D

Vierailija
4/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha sulla on aika vääristynyt kuva parisuhteesta, tai sit huonoja suhteita takana. Nimim. kolme tuntia miestä pidempään nukkunut, hyvännäköisiä miehiä sohvalla kuolannut nainen joka ei tänään tiskannut, pessyt pyykkiä eikä tehnyt mitään mutakaan kun ei vvaan huvittanut. Nyt nukkumaan oman kullan kainaloon joka ei muuten kuorsaa, ja leveessä sängyssä tilaakin riittää jos niin haluaa.

Vierailija
5/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:11"]

Hahaha sulla on aika vääristynyt kuva parisuhteesta, tai sit huonoja suhteita takana. Nimim. kolme tuntia miestä pidempään nukkunut, hyvännäköisiä miehiä sohvalla kuolannut nainen joka ei tänään tiskannut, pessyt pyykkiä eikä tehnyt mitään mutakaan kun ei vvaan huvittanut. Nyt nukkumaan oman kullan kainaloon joka ei muuten kuorsaa, ja leveessä sängyssä tilaakin riittää jos niin haluaa.

[/quote]

Jaa, voi olla ja just. No sinä se varmaan saatkin ihan vapaasti tapailla vieraita sinkkumiehiä? not. Kukahan teidän kotona sitten siivoaa+tiskaa+kokkaa mies yksinkö?:D vaikea uskoa jos näin on

Vierailija
6/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on selvästi vasta eronnut

Vierailija
7/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:36"]

ap on selvästi vasta eronnut

[/quote]

enpä muuten ole! kivaa keittiöpsykologiaa siellä!:D

olen niin tottunut että kun mietin se on kivaa, paljon kivempaa kuin suhde jonkun sian kanssa! tai määräilevän mustasukkaisen miehen kanssa! tätä palstaa kun lukee huomaa että mitä tahansa löytyy! ja harvemmin mitään hyvää

Vierailija
8/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sinkut on katkeria pikku paskoja siitä, että varatut ovat löytäneet jonkun kivan, hauskan tyypin keneltä saa pesää tai munaa ja vähän pesämunaa, suukkoja ja haleja, joku maksaa aina puolet vuokrasta ja ruoista, jolla on kivat vanhemmat ja jonka kanssa on kiva käydä taluttamassa yhteistä cockeria. Joten sinkut, lakatkaa hokemasta kuinka kivaa on olla sinkku, vaikka selvästi ootte justiinsa eronneita. Mä ainakin oon nauttinu tarpeeks sinkkuudesta ja jos kohta ei ala äijää löytymään niin meen peilin kanssa naimisiin.
T. Sinkku

Vierailija
9/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:11"]Kaikki sinkut on katkeria pikku paskoja siitä, että varatut ovat löytäneet jonkun kivan, hauskan tyypin keneltä saa pesää tai munaa ja vähän pesämunaa, suukkoja ja haleja, joku maksaa aina puolet vuokrasta ja ruoista, jolla on kivat vanhemmat ja jonka kanssa on kiva käydä taluttamassa yhteistä cockeria. Joten sinkut, lakatkaa hokemasta kuinka kivaa on olla sinkku, vaikka selvästi ootte justiinsa eronneita. Mä ainakin oon nauttinu tarpeeks sinkkuudesta ja jos kohta ei ala äijää löytymään niin meen peilin kanssa naimisiin.
T. Sinkku
[/quote]

En mä vaan oo katkera, sinkkuna on paljon kivempaa :D ei kaikki haluu tai tarvi suhdetta.

Vierailija
10/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:11"]Kaikki sinkut on katkeria pikku paskoja siitä, että varatut ovat löytäneet jonkun kivan, hauskan tyypin keneltä saa pesää tai munaa ja vähän pesämunaa, suukkoja ja haleja, joku maksaa aina puolet vuokrasta ja ruoista, jolla on kivat vanhemmat ja jonka kanssa on kiva käydä taluttamassa yhteistä cockeria. Joten sinkut, lakatkaa hokemasta kuinka kivaa on olla sinkku, vaikka selvästi ootte justiinsa eronneita. Mä ainakin oon nauttinu tarpeeks sinkkuudesta ja jos kohta ei ala äijää löytymään niin meen peilin kanssa naimisiin.
T. Sinkku
[/quote]

En mä vaan oo katkera, sinkkuna on paljon kivempaa :D ei kaikki haluu tai tarvi suhdetta.
[/quote]

Joskus karu todellisuus iskee sua vasten kasvoja kun oot saanu unirytmis sekasin ja syönyt vähän liikaa sillon kun ite oot halunnu ja mitä oot halunnu. Sit ei ketään haluakaan sua. Nolo

Vierailija
11/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:11"]Kaikki sinkut on katkeria pikku paskoja siitä, että varatut ovat löytäneet jonkun kivan, hauskan tyypin keneltä saa pesää tai munaa ja vähän pesämunaa, suukkoja ja haleja, joku maksaa aina puolet vuokrasta ja ruoista, jolla on kivat vanhemmat ja jonka kanssa on kiva käydä taluttamassa yhteistä cockeria. Joten sinkut, lakatkaa hokemasta kuinka kivaa on olla sinkku, vaikka selvästi ootte justiinsa eronneita. Mä ainakin oon nauttinu tarpeeks sinkkuudesta ja jos kohta ei ala äijää löytymään niin meen peilin kanssa naimisiin.
T. Sinkku
[/quote]

[/quote]

Joskus karu todellisuus iskee sua vasten kasvoja kun oot saanu unirytmis sekasin ja syönyt vähän liikaa sillon kun ite oot halunnu ja mitä oot halunnu. Sit ei ketään haluakaan sua. Nolo
[/quote]

"ketään" = KUKAAN

Vierailija
12/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:11"]

Kaikki sinkut on katkeria pikku paskoja siitä, että varatut ovat löytäneet jonkun kivan, hauskan tyypin keneltä saa pesää tai munaa ja vähän pesämunaa, suukkoja ja haleja, joku maksaa aina puolet vuokrasta ja ruoista, jolla on kivat vanhemmat ja jonka kanssa on kiva käydä taluttamassa yhteistä cockeria. Joten sinkut, lakatkaa hokemasta kuinka kivaa on olla sinkku, vaikka selvästi ootte justiinsa eronneita. Mä ainakin oon nauttinu tarpeeks sinkkuudesta ja jos kohta ei ala äijää löytymään niin meen peilin kanssa naimisiin. T. Sinkku

[/quote]

Lol! oletpas tyhmä! kyllä kuka tahansa sinkkunainen voi löytää miehen, jos haluaa. Miesten on paljon vaikeampi löytää naista, jos ei ole superkomea tai rikas, sen sijaan rumakin nainen saa kyllä jonkun miehen jos vain aidosti haluaa. Mistä moinen luulo että "kaikki miehet maksaa puolet vuokrista"? entäs jos kumppanina onkin "loinen" joka syö naisen ruuat ja maksattaa naisella koko vuokran yms? kyllä tällaisiakin tapauksia löytyy, ihan jo lähipiiristäkin. Oot varmaan provo ainakin siltä kuulostat. Kivempaa olla sinkku kuin tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
13/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:11"]Kaikki sinkut on katkeria pikku paskoja siitä, että varatut ovat löytäneet jonkun kivan, hauskan tyypin keneltä saa pesää tai munaa ja vähän pesämunaa, suukkoja ja haleja, joku maksaa aina puolet vuokrasta ja ruoista, jolla on kivat vanhemmat ja jonka kanssa on kiva käydä taluttamassa yhteistä cockeria. Joten sinkut, lakatkaa hokemasta kuinka kivaa on olla sinkku, vaikka selvästi ootte justiinsa eronneita. Mä ainakin oon nauttinu tarpeeks sinkkuudesta ja jos kohta ei ala äijää löytymään niin meen peilin kanssa naimisiin.
T. Sinkku
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kai sä oot provo vai ooks sä oikeesti noin tyhmä?

Vierailija
14/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on minustakin kivaa. Ainoa huono puoli mitä keksin on se että kun muuttaa, niin joutuu pyytään isänsä avuksi kun ei tunne muita luotettavia riskejä miehiä. Mutta mitäs pienistä, kyllä osa perheellisistäkin varmaan pyytää joskus vanhempiaan apuun johonkin.

Vierailija
15/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kontrollifriikin kanssa oot oikein seurustellu? :D vaan pari kohtaa sun listasta koskettaa omaa parisuhdetta, enkå niitäkään näe ongelmina. Oisko aika hommata normaali seurustelukumppani? Tietenki jos nautit oikeasti sinkkuudesta nii mikäs siinä, mutta sun listan perusteella et kullä oo vielä kokenu tasapainoista parisuhdetta.

Vierailija
16/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nykyisin äärimmäisen yleistä että porukka elää joissain avoimissa suhteissa, ainakin palstalta pääteltynä. Itse en varsinaisesti tunnista sellaisia muuksi kuin modifioiduksi sinkkuiluksi, mutta kukin tyylillään. Henkilökohtaisesti olen viihtynyt koko ikäni täyssinkkuna, ja kivaa todellakin on :D

Vierailija
17/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempaa on olla alkamaisillaan olevassa suhteessa. Saa tehdä kaikkea tuota, mutta saa myös hellyyttä, kehon lämpöä, paijailua, pusuttelua ja SEKSIÄ!

Vierailija
18/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika pitkälti samaa mieltä. Varmasti hyviäkin suhteita on, mutta sinkkunakin on niin mukavaa, että on aika korkea kynnys edes harkita suhteeseen pyrkimistä.

Pelkään kyllä ehkä vähän hysteerisestikin niitä seurustelun huonoja puolia, tulee aina vahvemmin sellainen olo etten halua seurustella tyyliin ikinä kun luen/kuulen jotain kamalia pettämis-/jättämisjuttuja.

Vierailija
19/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että suurin osa hakutuu ja haluaa hakeutua parisuhteeseen positiivisten asioidesi listasta huolimatta.

Taisit unohtaa listasta sinkkuuden huonot puolet ja parisuhteen hyvät puolet.

No mutta onneksi parisuhdestatus on nykyisin asia jonka saa jossain määrin itse päättää ja juurikin noin päin että saa olla yksin jos haluaa. parisuhteeseen taas ei välttämättä pääse vaikka haluaisi.

Vierailija
20/45 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:56"]

Ja johan piti jonkun katkeran varatun tulla alapeukuttamaan!!!! :D

[/quote]

Tai sitten joku katkera vasten tahtoaan sinkuksi jäänyt.