Posse - harvinaisen paska ohjelma.
Tunnettuja tyyppejä ruudun täydeltä ja kaikki ovat joskus tehneet jotain hauskaa tv-ohjelmaa. Mutta nyt ei vaan toimi. Tuskin saa rahoitusta toiselle tuotantokaudelle. Ei jatkoon.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:48"]
Mun mielestä sen ainaisen ruualla leikkimisen voisi jättää pois, inhottavaa katsoa sellaista ruuan hukkaamista! :(
[/quote]
and where is the huumori?
Väsynyttä läppää, ei vaan jaksa naurattaa.
Totta.Mutta ei ihmekkään kun katsoo esiintyjälistaa...Hirrviniemie,saariluoma,duudsonit yms..
Ihan paras! En ikinä jaksaisi katsoa jotain Vain elämää -ulvomista ja tekoitkua, mutta Posse on mainio :)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:31"]Ihan paras! En ikinä jaksaisi katsoa jotain Vain elämää -ulvomista ja tekoitkua, mutta Posse on mainio :)
[/quote]
Ööh täysin erilaisia ohjelmia keskenään, miksi edes vertaat? Huoh naisten ajatusmaailmaa..
Parhaimman vitsin murjaisi se nainen siellä kaupassa: "Takaapäin." Repesin :D
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:31"]Ihan paras! En ikinä jaksaisi katsoa jotain Vain elämää -ulvomista ja tekoitkua, mutta Posse on mainio :) [/quote] Ööh täysin erilaisia ohjelmia keskenään, miksi edes vertaat? Huoh naisten ajatusmaailmaa..
[/quote]
Niin ovat juu erilaisia - Possea sentään viitsii katsoa.
Kyllä Vain elämää hyvä ohjelma. Siitä oppinut miten Jenni Vartiainen tylsä, kylmä ja pelkkä laskelmoiva laulaja joilla ei ole oikeaa elämää eikä persoonaa.
Hyvä ääni hänellä kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:38"]Kyllä Vain elämää hyvä ohjelma. Siitä oppinut miten Jenni Vartiainen tylsä, kylmä ja pelkkä laskelmoiva laulaja joilla ei ole oikeaa elämää eikä persoonaa.
Hyvä ääni hänellä kyllä on.
[/quote]
Paitsi paha s-vika, mikä on tietty ok, mut laulajalla vähä huono juttu.
Pellet aina alasti mulkkujaan näyttelemässä, myydään sillä millä osataan, KIITOS EI !!!
Kai munkin pitäis tätä ohjelmaa nelikymppisenä kahden lapsen äitinä paheksua niin perkeleesti. Mutta kun ei pysty, tavallaan toivon että olis itselläkin edes hitunen siitä innokkuudesta, jolla ne ohjelmaa väsää. Ja kyllä mulle sopis, että omistakin pojista tulis yhtä elämäniloisia ja hyvällä tavalla sekopäisiä jannuja.
Vierailija kirjoitti:
Kai munkin pitäis tätä ohjelmaa nelikymppisenä kahden lapsen äitinä paheksua niin perkeleesti. Mutta kun ei pysty, tavallaan toivon että olis itselläkin edes hitunen siitä innokkuudesta, jolla ne ohjelmaa väsää. Ja kyllä mulle sopis, että omistakin pojista tulis yhtä elämäniloisia ja hyvällä tavalla sekopäisiä jannuja.
Lasun paikka.
Posse on niin paska ohjelma että mua kuvottaa se että tiedän sen tulevan tvstä vaikken ikinä sitä enää tule sekuntiakaan katsomaan. On PASKAAAAAA.
Minusta Posse on hauska kun katson tallenteita yöllä sopivan väsyneenä. Sätkyukko ja ne piilokamerat ainaki on naurattaneet, nuo turhat haastattelut yms skippaan suosiolla. Jostain syystä pidän Aku Hirviniemeä edelleen hauskana, oon tainnu jäähä kehityksestä jälkeen kun kaikki muut näyttäis sitä haukkuvan :D
Älä muuta virka! Todella teennäinen ja väkisin väännetty vaikutelma tulee tästä ohjelmasta, en saa siitä mitään irti, yritin antaa sille mahdollisuuden mutta ei vain toimi niin ei toimi.
Onko se jakso tullut, missä Pp pyllistää paljain pakaroin kameroille? Yäk, miten iso mies kehtaa! 😖
Minusta taas tämä on yks hauskimmista ohjelmista, kerrankin naurattaa joku suomiohjelma
Minä taas En tykkää lainkaan vain elämää, vino show , putous jutuista.