Puhukaa mulle järkeä unohtaa eksä!
Ollaan erottu ensimmäisen kerran yli vuosi sitten juhannuksena jolloin tapasin heti uuden miehen. Eksä piti mua lähinnä itsestäänselvyytenä ja suhteeseen kuului välinpitämättömyyttä, joskus pettämistä ja väkivaltaa. Enemmän paskaa kuin hyvää siis. Uusi mies oli aivan täydellinen ja kohteli mua aina kuin prinsessaa mutta puolen vuoden jälkeen palasin eksän luo. Taas samaa paskaa ja ero tuli. Olen nyt alkanut tämän "uuden miehen" kanssa virallisesti seurustelemaan mutta eksä pyörii joskus mielessä. Miks ihmeessä? Nään toisinaan unia hänestä ja välillä tulee sellainen tunne että olisi ikävä. Seurusteltiin 4vuotta. Onko tämmönen normaalia että eksä pyörii mielessä vieläkin?
Olen 23v.
Kommentit (13)
Kuulostaa että suhteenne oli läheisriippuvainen. Onko sulla taipumusta ihastua miehiin jotka pompottelee miten haluaa? Ehkä et arvosta itseäsi etkä usko että sua vois joku oikeasti ja aidosti rakastaa. Siksi kaipaat miestä, josta tiedät että saat turvallisesti paskaa niskaan. Ei siinä auta kuin pitää pää kylmänä ja unohtaa.
On ilmeisesti narsisti ja ne saa kyllä koukkuunsa. Eihän se normaalia ole mutta mieli tekee tepposia. Ikävöu vaan, kunhan et enää mene sen luo. Minulla oli myös mies joka oli narsisti ja olin aina kusessa sen takia. Oli myös ihanin kaikista niin on rankkaa päästää irti mutta ei kenenkääb psyyke kestä tuommoista loputtomiin
Mulla myös oli suhde narsistiin. Se auttoi että muutin puhelinnumeroni salaiseksi, ei voinut enää soittaa. Silloin ei ollut Facebookia, mutta nyt laittaisin eston sinnekin ja sähköpostiin tietenkin myös. Kun toisesta ei kuule mitään niin sillai se pikkuhiljaa unohtuu. Ja sitten löysinkin nykyisen mieheni, johon rakastuin silmittömästi. Oli ihanaa olla normaalin miehen kanssa, joka on hellä ja rakastava ja haluaa hyvää ja johon voi sataprosenttisesti luottaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta ja 6 vuotta naimisissa. Joskus vielä muistelen tuota narsistihullua ja silloin aina muistan miten hyvin asiat on nyt.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:04"]Kuulostaa että suhteenne oli läheisriippuvainen. Onko sulla taipumusta ihastua miehiin jotka pompottelee miten haluaa? Ehkä et arvosta itseäsi etkä usko että sua vois joku oikeasti ja aidosti rakastaa. Siksi kaipaat miestä, josta tiedät että saat turvallisesti paskaa niskaan. Ei siinä auta kuin pitää pää kylmänä ja unohtaa.
[/quote]
Tapaan ihastua "pahoihin poikiin" jota eksä juuri oli. Nykyinen mieheni ei ole tällainen mutta mulla on niin paljon parempi olla hänen kanssaan ja tykkään enemmän itsestäni nyt.
En vaan tiedä kauanko kestää että tämä eksä unohtuu..
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:04"]On ilmeisesti narsisti ja ne saa kyllä koukkuunsa. Eihän se normaalia ole mutta mieli tekee tepposia. Ikävöu vaan, kunhan et enää mene sen luo. Minulla oli myös mies joka oli narsisti ja olin aina kusessa sen takia. Oli myös ihanin kaikista niin on rankkaa päästää irti mutta ei kenenkääb psyyke kestä tuommoista loputtomiin
[/quote]
En oo ikinä ajatellu että eksä olisi ollut narsisti.. suhtautu muhun kyllä tosi välinpitämättömästi mutta olin aivan hänen vietävissä ja tuntu että halusin aina yrittää miellyttää. Ihan sama mitä hän teki niin sai mut aina antamaan anteeksi ja pyörittelemään miten halusi. Oon aina ajatellu että olin tuollainen koska olin niin rakastunut ja tahdoin että hän rakastaisi mua yhtä paljon, siksi miellyttäminen.
Allekirjoitan tuon että ihanin kaikista mutta kuitenkin ihan vitun rankkaa!
Noin viikko sitten soitin eksälle että voisin joku päivä tuoda hänen loput tavaransa. Veisin ne vain hänen pihaansa, en menisi käymään sisällä koska luultavasti vain itkisin ja hyppäisin kaulaan kiinni halailemaan. No mietin, että niin kauan kun en osaa suhtautua häneen edes vähemmän neutraalisti niin en mene.
ap
Oletko sä ikinä ollut yksin? Kuullostaa sille, että ripustat identiteettisi miesten varaan. Tuosta ei pitemmän päälle seuraa mitään hyvää.
Mieti mitä sinä oikeest haluat. Ehkä nyt on roikkumisvaihe, mutta kenties haluat elämästäsi muuta?
mitä sinä haluat?
toimi sen eteen.
viksuja synppiksiä on maailmassa. Anna sen tulla vastaan ja kohtaa se. Anna exän mennä....se juna meni jo...
panosta siihen, mistä sulle tulee hyvä olla. Tee sellaisia juttuja.
Opettele olemaan yksin ja tutustu itseesi, jonka kautta toivottavasti opit tykkäämään itsestäsi ja arvostamaan itseäsi. Sen jälkeen et enää luultavasti halua mennä yksiin paskiaisten kanssa.
Täällä jätetty ex-mies, tyytykää kohtaloonne, niin minäkin teen.
up