Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22-vuotias 1,5v tytön äiti. Miksi usein ihmiset olettaa että olen yh?

Vierailija
20.03.2008 |

En siis todellakaan ole yh. Naimisissa ehdin olla vuoden ennen tytön syntymää ja sitä ennen useamman vuoden seurustella.

Jostain syystä moni kysyy oletko yh tai muuten olettaa niin olevan. Miksi? Nuoren ikänikö takia? Olen ihan normaali nuori nainen, pidän huolta ulkonäöstäni, opiskelen, huolehdin lapsestani jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyn näköiset nuoret vaan ovat suurella todennäköisyydellä yh:ita.

Vierailija
2/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ulkonäössäni? En juuri meikkaa arkena, no ripsaria voin vähän sipaista jos mennään jonnekin, en muuten. Hiukset on luonnontilassa, vaaleat ja pitkähköt. Normaalivartaloinen olen, hoikka, urheilullinenkin. Mikä minusta tekee yh:n näköisen? Ja onko sinulla teoria myös sille miksi minun näköiseni ajautuvat yh:ksi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret aika usein on eronneet, jos olet siis nuoremman näköinen kuin olet tai lapsesi vähän isomman näköinen, aika moni esim 17-vuotiaana lapsen saanut eroaa poikaystävästään, teinisuhteet harvemmin kai kestävät lasta ja arkea?

Jos et ole tyypillisen " lähiö-teini-mamman" tyylinen (tiedät kyllä ihmistyypin) niin ehkä se sitten vaan on ikä että oletetaan että nuoret saaneet vahingossa lapsen ja sitten mies eli poika lähti vastuuta pakoon tms.

Vierailija
4/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että olet säheltänyt ehkäisyn kanssa ja päättänyt pitää lapsen. Teini-ikäinen iskä ei ole ollut kypsä isyyteen.

Vierailija
5/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v naimisissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi