Olen pihdannut jo 2 kk.
Rupeaa jo kyllästyttää, kun tämä helkkarin jälkivuoto vaan jatkuu ja jatkuu.
Jälkitarkastusaikaa en ole saanut varattua.
Kommentit (19)
sinä otat eron tai ukko jos löytää tiukemman kolon
seksiä johonkin muuhun koloon, joka ei vuoda. käytä käsiäsi tai suutasi muuhunkin kuin syömiseen
Vierailija:
seksiä johonkin muuhun koloon, joka ei vuoda. käytä käsiäsi tai suutasi muuhunkin kuin syömiseen
Ei jälivuodon kuulu jatkua noin kauan! mee ihmeessä lääkäriin...
elämä on joskus antamista ilman saamisia
Eikä tuo ole mitään pihtaamista jos on kliininen syy. Eri asia on siten että se syy pitää muuten hoitaa kuntoon.
mutta miehelle selibaatti aiheuttaa kovasti paineita ja kyllähän rakastava puoliso haluaa miehen oloa helpottaa vaikka ihan suulla tai käsin jos ei koloa kykene antamaan
kyllä mä otan rakkaaltani suihin silloin tällöin, vaikkei hän minua siinä samalla mitenkään tyydyttäisi... minä itseasiassa kiihotun itsekin siitä, että näen mieheni nauttivan... Mutta toimin näin siis vain silloin, kun itse niin haluan... en mistään pakosta.. yleensä minut kyllä " palkitaan" tästä myöhemmin ;)
Eri asiahan on se, että tuo jälkivuoto on nyt jatkunut kyllä todella pitkään. Mene ap tosiaan lääkäriin, monet ovat jo kehoittaneetkin tähän. Tuossa tilanteessa ei varmaan tosiaan paljoa haluta mikään... silloin mielestäni tuo suun / käsien käyttö on vähän kyseenalaista. Uskoisinpa, että mies aistii sen, että se tehdään " väkisin ja vastentahtoisesti" , eikä siitä silloin ole miehellekään iloa.
Kannattaa vain huolehtia hygieniasta ja käyttää kondomia.
-klö
Tunnen miestäni kohtaan niin paljon rakkauutt ja hellyyttä, ettei se ole koskaan vastenmielistä, vaikka itse en kaipaisikaan nautintoa.
Vierailija:
Kannattaa vain huolehtia hygieniasta ja käyttää kondomia.
-klö
naimisiin menneilläkin on täysi oikeus päättää milloin haluavat tai eivät halua seksiä. Oli syy mikä hyvänsä -- vaikka ettei vain huvita. Ei aviomies omista kehoamme tai kumoa oikeutta fyysiseen koskemattomuuteemme.
Joten älä kanna syyllisyyttä. Yhteiskunta on muutenkin yli-seksualisoitunut.
Raskaus on jo viimeisellä kolmanneksella, ja koko aikana on harrastettu seksiä kaksi kertaa! Viimeksi sattui niin paljon, että vielä hetki menee ennen kuin annan. Lisäksi tiedän jo kokemuksesta, että ei mulla imettäessä ole kauheasti haluja, ja meinaan imettää taas yli vuoden jos vain mahdollista. Eli mies on käytännössä ilman seksiä lähes kaksi vuotta, ja kestää sen kuin mies!
Tulkaa vaan kaikki sanomaan, että käy vieraissa, ei haittaa teidän kommenttinne meikäläistä :)
Ei mulle ole mikään ongelma rakastella mieheni kanssa vaikkei intoa itsellä juuri olisikaan. Jos voin sillätavoin tehdä rakkaani onnelliseksi niin miksipä ei? Ei mieskään multa mitään villiä suoritusta tuossa tilanteessa odota.
tulisi miettiä millaisen miehen kanssa (ja millaisella kohtelulla) he haluaisivat, että heidän tyttärensä harrastaisivat seksiä. Sellaisenko, joka ei ymmärrä kivusta mitään? Kliinisistä syistä mitään? Jolle omat halut (eläimelliset) ovat aina ensi sijalla -- ei toisen ihmisen tunteet, tarpeet, toiveet ja terveys?
Miten paljon meille väitetäänkään, että me olemme _velvollisia_ antamaan miehille seksiä. Emme me ole. Me saamme harrastaa seksiä silloin kun me haluamme. Me emme ole velvollisia luovuttamaan kehojamme kenenkään käyttöön vasten tahtoamme tai toiveitamme. Seksin harrastaminen ei ole kenenkään velvollisuus.
Miehen tulisi kunnioittaa myös vaimonsa seksuaalisia toiveita. Ja ennen kaikkea kohdata vaimo (tai naisystävä) ensin monella muulla tasolla: henkisellä, arkipäivän tasolla (tasa-arvoinen arkipäivän jakaminen), intellektuellilla tasolla, tekojen tasolla, rakkauden ja romantiikan tasolla. Nämä ovat yleisinhimillisiä hyveitä -- perustarpeita, jotka eivät loukkaa edes antajaansa eivätkä vaadi fyysisen koskemattomuuden loukkaamista.
Suomessa tuntuu yhä olevan asenteena se, että miehet hoitavat lapsia silloin kuin huvittaa, hoitavat kotia " pikkuapulaisena" (miksi aina sanotaan, että mies " auttaa" kotitöissä? Siinä äiti asetetaan päätoimijaksi, jolle vastuu kuuluu, ja mies on jalo -- jos joskus vie roskat -- kun " auttaa" vaimoaan.). Miesten ei myöskään tarvitse Suomen tunnekylmässä ja tunteita väheksyvässä individualistisessa kulttuurissa huomioida toisten tunteita ja tunneperäisiä tarpeita. Mutta silti he (ja monet naiset yhä -- hävetkää) vaativat, että naisten ON PAKKO antaa seksiä miehille.
Näin ei ole ja tällaiset sairaat patriarkaaliset mallit olisi jo purettava.
Vielä pyydän miettimään: millaisen miehen kanssa haluaisit tyttäresi harrastavan seksiä?
Katso myös viime maanantain Hesarin mielipidekirjoituksista psykologin kirjoittama pätkä naisten seksuaalisuudesta.
Vierailija:
Vielä pyydän miettimään: millaisen miehen kanssa haluaisit tyttäresi harrastavan seksiä?
Jolle siis " annan" seksiä vaikken itse välttämättä haluaisikaan ;D siis en haluaisi seksiä, mutta vapaasta tahdostani tietenkin " annan" . Teen monia muitakin asioita rakastamani ihmisen vuoksi/ilahduttamiseksi vaikkei itseäni niin kiinnostaisikaan. Samoin mieheni minun vuokseni.
Älkää pihdatko hyvät naiset, jos haluatte, että teillä on PARISUHDE. Intellektuelleja keskusteluja voi harrastaa kenen kanssa hyvänsä. Miehenkin kanssa sujuu keskustelut paremmin, kun seksin puute ei aiheuta jännitteitä välille. En todellakaan ole mikään tossukka, nyrkin ja hellan välissä elävä nainen, vaan akateemisesti koulutettu, hyvin tienaava ihminen, joka tajuan sen, että toimiva parisuhde harvoin kestää toisen osapuolen pihtaamista.
Tai on tosi tyhmä jos roikkuu puutteessa kyljessäsi...