Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi tuntuikin paremmalle synnytyksen jälkeen =)

Vierailija
27.02.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa..

Synnytin reilu kuukausi sitten esikoisen ja tässä taannoin uskaltauduimme kokeilemaan seksiä. Jännitin ihan pirusti mutta yllätys olikin suuri kun tuntui niin hemmetin hyvälle heti ensi kerralla. Ja samanlaisena on jatkunut. Olen ihan satavarma että paremmalle tuntuu nyt kun aiemmin. Pelkäsin ihan hirveästi että on menny tunto tjn koska epparikin on niin suuri ja siihen kasvanut arpikudosta reilusti.

Olen aivan haltioissani, hyvä seksi muuttuikin paremmaksi kaikesta pelottelusta huolimatta =)

Vierailija
2/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin olin, keho ei jaksanut kiihottua vaikka mieli halusi, laukeaminen oli työn ja tuskan takana ja orkut laimeita. Synnytyksen jälkeen ero oli mieletön, ja siksikin seksi tuntui paremmalta kuin ennen. ;) Mutta kuten sanoin, olen nykyään myös paljon tuntoherkempi kuin ennen raskautta.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin seksiä ihan hulluna mutten kiihottunut ollenkaan. Yritettiin liukkarin kanssa ja vaikka mitä mutten ruvennut haluamaan sitten millään. Synnytyksen jälkeen pelkäsin että sama jatkuu ja siihen päälle väljät paikat mutta ylläri tosiaan kun tuntuikin niin selvästi ja jotenkin niinkuin isommalla alalla. Orgasmitkin ovat erilaisia, parempia.

Uskomatonta, enpä olisi uskonut että synnytyksen jälkeen alkaakin tälläinen aikakausi, seksi ON parempaa kuin ... IKINÄ!

Vierailija
4/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
5/8 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nousi aivan uudelle tasolle.

Uskon tuohon että on sinut itsensä kanssa ja on tullut täyteen naiseuden mittaan kokemalla jotain niin ainutlaatuista kun lapsen saaminen ja synnyttäminen on.

Orgasmeja sain toki ennenkin mutta kyllä ne on vahvempia ja voin saada jopa useamman aktin aikana.

Mies on osaa kontrolloida laukeamistaan rakastellaan joko pitkän tai lyhemmän kaavan mukaan mikä milloinkin hyvältä molemmista tuntuu.

Vierailija
6/8 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vasta toisen lapsen syntymän jälkeen ole " löytänyt itseni" , jos näin vois sanoa.

Vierailija
7/8 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on paljon parempaa, ja orgasmit voimakkaampia+ herkässä.

Aloitin silloin synnytyksen jälkeen 2 vuotta sitten geishapallojen käytön, ja uskon sen olevan yhteydessä tähän. Siis kun lihakset pysyy kunnossa.

Vierailija
8/8 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löystymistä en huomaa tapahtuneen eikä mieskään ainakaan tunnusta ;)

Alapään ulkonäkö on hieman muuttunut, mutta sillä ei käytännössä ole mitään väliä.