G: Koulutuksesi? Ammattinimikkeesi? Kuukausipalkkasi?
Minkälaista porukkaa tänään paikalla (ammattien puolesta..):-)
Kommentit (66)
palkka 6700e/kk, bonusta (esim. ilmainen joulukinkku), työsuhdehybridipolkupyörä, kerran vuodessa Tallinnan reissu.
Paljon mitään ei tarvitse päivän aikana laskea. Nytkin laadin ihan huvikseni profiilia av-mammoista.
tää kuolee nauruun :)
Ei pidä paikkaansa tuo juttusi ollenkaan.
Se metronomi, joka nyt tekee pylväsdiagrammia palstan tosikko-mammojen suhteesta leikkimielisyyttä ymmärtäviin.
8100 €. Etuina kuntosalikortti, oma sponsori, ilmaisia meikki- ja hiustuotteita ja edustusjuhlia.
insinööri, it-konsultti, palkka 3800 euroa.
dokumentoija
2550
Ensi vuonna tuotannon työnjohtaja, palkka nousee nykyisestä mutta neuvottelut on vielä kesken.
Yksityiset konsultaatiot, kk palkka n. 6000e.
Opiskelija, "palkka" opintotuki 290 e/kk.
Elämässä on muutakin kuin uraputki. Elän arvojeni mukaan. Aikaa jää runsaasti perheelle ja harrastuksille.
Jos minua tarkoitat niin "pohjalta" aloitin, painoin töitä kuin hullu, lähdin töihin aina kun pyydettiin. Pikkuhiljaa ylenin esimieheksi ja nykyään palkka on tuon 2500 ja rapiat. Eihän se kyllä tänä päivänä mikään hyvä palkka ole, normia keskitasoa. Mutta eipä minulla ole työaikojakaan ja vapaat saan itse määrätä. Kunhan tulee hommat hoidettua niin ihan sama milloin tekee.
omistan monta liikettä ja itse en tee oikein mitään...
yritys tilelle napsahtaa joka kk 5000-10000€ riippuu sesonki ajasta!
johdon assistentti 3100 euroa/kk ja lounas- sekä puhelinetu.
Tradenomi/HSO-sihteeri, assistentti, 3300 e/kk + luontaisedut ja satunnaiset bonukset
terveydenhoitaja, yo
palkka 2350€
alalla yli 10 v.
:(
koulutus:sairaanhoitaja
ammatti:sama (keikkatyö)
tuntipalkka 12,10-13,50 riippunen työnantajasta
Ikä 35
KTM
Assistant Controller
2500€/kk
Valokuvamalli, kk palkka
8100 €. Etuina kuntosalikortti, oma sponsori, ilmaisia meikki- ja hiustuotteita ja edustusjuhlia.
Tuossa selasin nopeasti läpi suomalaiset mallit/valokuvamallit ja yhdelläkään ei ollut vuosiansiot _lähelläkään_ 100k (joka noilla sinun mainitsemilla 8100e/kk ansioilla tulisi). Kysyn tämän ihan sillä, että itsekkin teen valokuvamallin töitä ja olen Paparazzin listoilla
Talouskoulu ja kotiavustajan peruslinja
Työskentelen perhepäivähoitajana 1-3v lasten hoitajana
Palkka Bruttona: 960e/kk
Tällä hetkellä linja-autonkuljettajana ja ohessa uusien kuljettajien koulutusta. Kuukausipalkka vaihtelee työvuoroista riippuen 2600-2800e/kk
Valokuvamalli, kk palkka
Tuossa selasin nopeasti läpi suomalaiset mallit/valokuvamallit ja yhdelläkään ei ollut vuosiansiot _lähelläkään_ 100k (joka noilla sinun mainitsemilla 8100e/kk ansioilla tulisi). Kysyn tämän ihan sillä, että itsekkin teen valokuvamallin töitä ja olen Paparazzin listoilla
työskentelin operaattorilla 9v ja siinä ajassa oppi käytännössä todella paljon, työnantaja koulutti järjestämällä mm. projektinhallinnan koulutuksen ja sertifioinnin ja datanomi-opintoja olen opiskellut jonkin verran, mutta jäi sitten kesken, kun ei ehtinyt työn ohessa opiskelemaan.