G: Koulutuksesi? Ammattinimikkeesi? Kuukausipalkkasi?
Minkälaista porukkaa tänään paikalla (ammattien puolesta..):-)
Kommentit (66)
Nyt mammalomalla ja toivottavasti edessä palkan tarkistus kun töihin palailen!
Kassanhoitaja, kuukaudessa käteen tulee n. 1300... Nyt äitiyslomalla ja ihan saman verran jää rahaa kun ei tarvi maksaa hoitomaksuja. Eipä kannata työnteko ei...
Laitoshuoltaja on koulutus
ammatti on laitossiivooja
palkka 1554e brutto.
LM; KM VM ei sano mulle yhtään mitään arggggggggggh sanokaa kunnon maalaiskielellä niinku suurin osa täällä.
4000 eur/kk, insinööri, myyntitehtävissä teollisuudessa
sairaanhoitaja ja johtajana toimin. palkka n 5500e/kk plus edut (puhelin ym)
=) Tämähän oli kiinnostavaa, jos pitää paikkaansa!
Palstan keskustelujen taso on törkeä alhaalla usein. Järkyttäviä mielipiteitä aikuisilla ihmisillä ja sitten keskipalkka näyttää olevan täällä yli 3000e!
Oma palkkani hipoo juuri ja juuri 2000e, merkonomi ja sihteerin hommissa olen. Työni on tosi mielenkiintoista (en ole mikään kopissa istuva sihteeri) käsittää monia eri tehtäviä monissa eri pisteissä. Täytyy sanoa ettei rikkaus ainakaan fiksuksi tee! Onneksi on järki päässä vaikka eurot ei rahapussissa kolisekkaan!
peruspalkka 1.842+kokemuslisät tekee yhteensä n. 2000 euroa, lisäksi ylitöistä maksetaan.
Päivätyö ma-pe.
itse:-)
Minulla siis sosiologian opinnot kesken ja kotihoidontuella olen tällä hetkellä.
matkailumerkonomi
asiakaspalveluhenkilö
2441e + päivystyslisä 300-800e kuussa
IT-alan konsultti, 3000€/kk+bonukset
kouluttaja
reilut 3400e/kk
s-lomalla :(
rakennusinsinööri
koulutussuunnittelija
2800 e/kk
pääsevät noin hyväpalkkaisiin hommiin?? Ihan vinkkiä kaipaan, vaikka itsellä on koulutus ei paikkaa ole.
projektikoordinaattori, kuukausiliksa sisältäen kaikenmaailman ikäjakokemuslisätmaksimina on 3100e brutto.
työskentelin ennen kotiin jäämistä päiväkodissa erityislasten kanssa. Palkka tuolloin 1500e/kk. Jäin lasten kanssa kotiin, nyt olen äitiyspäivärahalla himpun yli 500e/kk. Eli ei juuri mitään tule tilille.