Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olisiko omituista (päiväkodin työntekijöiden joulumuistamisista)

Vierailija
10.12.2008 |

Muutimme syyskuussa, ja olen ihan kamalan tyytyväinen lapseni uuteen päiväkotiin. Vanhassa päiväkodissa muistimme aina jotenkin lapsen oman ryhmän hoitajia jouluna ja keväällä. Johtaja oli etäinen ja välillä hankala tyyppi, enkä ikinä ajatellut häntä muistaa. Nyt uudessa päiväkodissa johtaja selvästikin pitää huolen, että edes jollain tasolla tuntee joka perheen, ja hänen kanssaan voi ottaa kaikki asiat mutkattomasti puheeksi. Hän on suora, ystävällinen ja rehellinen ja henkilökunta viihtyy selvästi työssään huippuhyvin (ovat aina amutuimaan paremmalla tuulella, kuin mitä meidän perheessä ollaan, ja se onneksi tarttuu...) Johtaja ajettelee aina ensin perheitä ja sovittaa byrokratiasäännöt niin kuin järkevintä on, edellisessä paikassa oli ensin byrokratia ja sitten perhe. Olisiko omituista antaa pikku muistaminen myös johtajalle? En oo huomannu, että kukaan muu olis tehny niin. Ja jos joku ihmettelee, miksi olen ollut kohtuupaljon tekemisissä johtajan kanssa, niin meillä on kuntoutuspaikalla oleva lapsi, joka saa tiettyihin asiohin erityisohjausta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs siitä,annatte niille kenelle haluatte

Vierailija
2/2 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne olen vienyt yhteisen muistamisen (kahvileipää) koko henkilökunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla