milloin alkaa oikeat kuukautiset synnytyksen jälkeen?
Kommentit (31)
mulla alkoi 3,5 ja 4 kk synnytyksestä vaikka täysimetin - toisilla alkaa vasta kun imetys on ihan täysin lopetettu (yksikin kerta vrkssa)
Kyllä ne vaan selvät menkat oli kipuineen päivineen ja alkoivat todella 2 viikon päästä siitä, kun jälkivuoto loppui. Ja imetyksellä ei ole ollut minun tapauksessani mitään vaikutusta kuukautisiin.
11
2 viikkoa synnytyksen jälkeen ei vaan tule ekat kuukautiset! Se on sula mahottomuus jos ajattelee yhtään BIOLOGIAA. Kroppa vie kuukautiskiertoon enempi aikaa kuin 2 viikkoa, kuukautiskierto on n. 30 päivää. Ei sieltä vaan pukkaa vuotoa milloin sattuu, vaikka ovulaatioo ei tapahtuisi niin ei kahessa viikossa tule kuukautisvuotoakaan.
12
Henk. kohtasesti mua ei kiinnosta SUN kuukautiset. Mutta sulla ei valitettavasti alkanu kuukautiset 2 viikkoa synnytyksen jälkeen, vaikka sulta kuinka olis jälkivuoto loppunut -monelta loppuu jo sairaalasta kotiutuessa, mutta se ei tarkota etteikö ne jatku kohta uudelleen.
Kuukautiset ei voi alkaa 2 viikkoa synnytyksestä koska sulla olis kuukautiset alkanu raskausaikana!
12
12
Ja 36 vois kirjottaa mihin tässä sulle pitäisi vastata? Mitä en ole lukenut???
Jossa lukee että kuukautiset alkoivat 2 vk jälkivuodon loppumisen jälkeen, eikä suinkaan että 2 vk synnytyksestä.
Vierailija:
12Ja 36 vois kirjottaa mihin tässä sulle pitäisi vastata? Mitä en ole lukenut???
No 11. kirjoittaa:
" Mulla kuukautiset alkoi kaksi viikkoa JÄLKIVUODON loppumisen jälkeen.
Että silleen.."
Missä siinä lukee, että kuukautiset alkoi 2 vko SYNNYTYKSEN jälkeen??
No niinpä lukeekin! :) Miten mää nopsaan luin väärin? No, mutta pointtini oli se ettei pari viikkoa synnytyksestä ole kuukautisia, ittekseni tässä kinaan toisille väärästä asiasta kun mitä oli puhe? Ette aikasemmin sanonu.. ;)
12
Ei aina samaan aikaan, vaan joko muutama kk synnytyksestä (jos olen lopettanut imetyksen niin aikaisin) tai parin VUODEN kuluttua synnytyksestä (jos olen imettänyt niin pitkään).