Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin alkaa oikeat kuukautiset synnytyksen jälkeen?

Vierailija
19.03.2008 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina samaan aikaan, vaan joko muutama kk synnytyksestä (jos olen lopettanut imetyksen niin aikaisin) tai parin VUODEN kuluttua synnytyksestä (jos olen imettänyt niin pitkään).

Vierailija
22/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi 3,5 ja 4 kk synnytyksestä vaikka täysimetin - toisilla alkaa vasta kun imetys on ihan täysin lopetettu (yksikin kerta vrkssa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 22

Vierailija
24/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan selvät menkat oli kipuineen päivineen ja alkoivat todella 2 viikon päästä siitä, kun jälkivuoto loppui. Ja imetyksellä ei ole ollut minun tapauksessani mitään vaikutusta kuukautisiin.

11

Vierailija
25/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa synnytyksen jälkeen ei vaan tule ekat kuukautiset! Se on sula mahottomuus jos ajattelee yhtään BIOLOGIAA. Kroppa vie kuukautiskiertoon enempi aikaa kuin 2 viikkoa, kuukautiskierto on n. 30 päivää. Ei sieltä vaan pukkaa vuotoa milloin sattuu, vaikka ovulaatioo ei tapahtuisi niin ei kahessa viikossa tule kuukautisvuotoakaan.

12

Vierailija
26/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä luki että kuukautiset alkoivat 2 vk synnytyksestä?

Vierailija
27/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. kohtasesti mua ei kiinnosta SUN kuukautiset. Mutta sulla ei valitettavasti alkanu kuukautiset 2 viikkoa synnytyksen jälkeen, vaikka sulta kuinka olis jälkivuoto loppunut -monelta loppuu jo sairaalasta kotiutuessa, mutta se ei tarkota etteikö ne jatku kohta uudelleen.

Kuukautiset ei voi alkaa 2 viikkoa synnytyksestä koska sulla olis kuukautiset alkanu raskausaikana!

12

Vierailija
28/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Ja 36 vois kirjottaa mihin tässä sulle pitäisi vastata? Mitä en ole lukenut???

Vierailija
29/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa lukee että kuukautiset alkoivat 2 vk jälkivuodon loppumisen jälkeen, eikä suinkaan että 2 vk synnytyksestä.

Vierailija:

12

Ja 36 vois kirjottaa mihin tässä sulle pitäisi vastata? Mitä en ole lukenut???

Vierailija
30/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 11. kirjoittaa:

" Mulla kuukautiset alkoi kaksi viikkoa JÄLKIVUODON loppumisen jälkeen.

Että silleen.."

Missä siinä lukee, että kuukautiset alkoi 2 vko SYNNYTYKSEN jälkeen??

Vierailija
31/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä lukeekin! :) Miten mää nopsaan luin väärin? No, mutta pointtini oli se ettei pari viikkoa synnytyksestä ole kuukautisia, ittekseni tässä kinaan toisille väärästä asiasta kun mitä oli puhe? Ette aikasemmin sanonu.. ;)

12