Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän 15-vuotiaanne voivat vielä olla uimataidottomia??

Vierailija
19.03.2008 |

http: //www. iltasanomat. fi/uutiset/stadi/uutinen. asp?id=1506692

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä samalla tavalla se 15 v voi olla uimataidoton. Kyllä meidän lapset osaa uida, mutta minä en pelkään vettä niin hervottomasti ettei kukaan voi uskoa.

Vierailija
2/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan koskaan oppinut opetuksesta huolimatta, ei ole lahjoja siinä lajissa. Siksipä pidänkin ihan aina pelastusliivejä jos veden kanssa olen tekemisissä (paitsi juodessa ja suihkussa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yksinkertaisesti pysty uskomaan että sellaista voi olla. Kuitenkin, kouluissa käydään uimaopetuksessa, ja kai nyt nykyvanhemmat kuitenkin lapsilleen sen uimataidon vaikka miten opettavat? Ennen sitä ei pidetty niin tärkeänä, mutta kyllähän (kai?) jokainen nykyvanhempi ymmärtää uimataidon merkityksellisyyden.

Vierailija
4/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt että isä ei päästä heitä uimaan koska on häveliästä

olla vähissä vaatteissa miesten nähden?

Vierailija
5/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin liki 30v. En vain koskaan oppinut uimaan suurin rajoite taitaa olla pelko vettä kohtaan minua ei meinaa siis saada edes soutelemaan tyynenä päivänä järvelle ei edes pelastusliivit päällä.

No olen aikalailla tästä kärsinyt elämäni aikana siksi lapsille on uiminen opetettu.

Vierailija
6/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin (yleensä!) kaikki lapset rakastavat vettä, ja menevät uimaan sitten vaikka vanhemmilta salaa

Vierailija
7/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kävi tällaisen aikuisten uimakoulun, ja nykyään rakastaa uimista! Ja ei siis osannut uida yhtään ennen tuota uimakoulua.

Vierailija
8/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika yksioikoinen ihminen.

Vierailija
9/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä ihan käsittämätöntä jo. :O Miksi hemmetissä se ei opettele. :D

Vierailija
10/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäsisin vaimo(suomalainen)nököttää lasten kanssa tossa pihalla

vaikka olis ranta missä lapset sais nauttia kesästä.mun mielipide on se että on väärin kun uskonto on aika paljon syynä tähän ulkomaalaisten uimataidottomuuten

Vierailija
11/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule esim. Afrikassa ei uiminen ole mikään harrastus tai kuulu opetussuunnitelmaan koulussa. Uskonto ei kuulu siihen mitenkään. Mun mies on ihan kristitystä afrikkalaisesta maasta kotoisin eikä osaa uida, ei ole koskaan edes kokeillut.

Vierailija
12/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikilla koululaisilla (9 luokkaan saakka) uintia viikko vuodessa. Jos ei osaa uida ala-asteen loputtua---> joutuu/pääsee " lisäopetukseen"

Vierailija
13/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla ei myöskään pahemmin näy paljasta ihoa? eihän silloin pahemmin voi käydä uimassa.

Vierailija
14/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimakoulusta tuskin oli kyse

Vierailija
15/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan 64 prosenttia suomalaisista aikuisista(15-64v.) osaa uida.

Vierailija
16/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa OLI uima-opetusta, varsinaiseen uimakouluun en päässyt. Pinnalla kyllä pysyn, mutta etenemistekniikka on täysin hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi