Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norflex kokemuksia

Vierailija
04.08.2017 |

Sain työterveydestä reseptin. Uskallanko kokeilla selkäkipuun?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu daiju!! Jos saat reseptin, haet lääkkeet ja syöt ne. Jos et uskalla, et myöskään kuormita jatkossa terveydenhuoltoa tuolla vaivalla.

Vierailija
2/13 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä paskaa. Ei se edes ole kipulääke, vaan lihasrelaksantti, joten ei auta kipuun. Määrätään varmaan sen takia, että mitään oikeita kipulääkkeitä ei saa nykyään määrätä mihinkään vaivaan ja sitten määrätään Norflexia, että voidaan sanoa "kyllähän me jotain tehdään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia kuin sirdat. Mä en saa sirdoilla nukuttua mutta noilla norflexeillä nukkuu koko yön ja kun aamulla herää niin nikamat raksuu paikoilleen.

Vierailija
4/13 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut ihan hyvin herkästi kipeytyviin niskoihin! Käytän kyllä tosi harvoin, eli ehkä kerran kuussa. Jos olen työskennellyt huonossa asennossa, otan illalla Norflexin ennen nukkumaan menoa ja se jo ennaltaehkäisee seuraavan päivän potentiaalisen niskakivun ja jännityspäänsäryn.

Vierailija
5/13 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norflex on ihan yhtä tyhjän kanssa. Siitä ei tapahdu yhtään mitään.

Vierailija
6/13 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nostaa verenpainetta ja laittaa pumpun hakkaan.

Vierailija
7/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen, just tuollaiset ne on juuri niitä mainitsemiasi. Ei omia aivoja ollenkaan. Aina pitää itse harkita mitä lääkettä on valmis kokeilemaan. Lääkkeet ei ole vaarattomia. Luen aina ensin tiedot lääkkeestä ennen kun otan ja jos hyväksyn sopivaksi, niin kokeilen ja vielä parempi on kysyä muidenkin kokemuksia. Taidat olla itse joku daiju. Kannattaa ottaa itsestä vastuuta myös.

Vierailija
8/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kipulääke, enkä todellakaan tajua miten joltain voi siitä mennä muka jalat alta. Itselläni vaikutus on korkeintaan pieni väsymys, minkä vuoksi otan lääkkeen yleensä paria kolmea tuntia ennen nukkumaanmenoa. 

Lisäksi se tietysti auttaa helpottamaan lihasjännitystä, esim. niska- tai selkäjumeissa. Ei ole kuitenkaan mikään ihmepilleri. Itsekin olen syönyt nyt pahaan niskajumitukseen viikon Norflexia ja Buranaa 1800-2400 mg päivässä. Ei ole lihasjännitys vielä tällä kombolla lauennut, joten ensi viikolla fysioterapeutille.

Vierailija
9/13 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nostaa verenpainetta ja laittaa pumpun hakkaan.

Miten osuikin näin vanha keskustelu silmiin.

Norflex nimenomaan laskee verenpainetta. Ei nosta. Kannattaa aina lukea ihan se seloste siitä lääkkeestä, eikä huudella mitä sattuu. Se pumpun hakkaaminen johtuu nimenomaan siitä verenpaineen laskusta, jos jostakin. Verenpaine putoaa yllättäen, niin pumppu lisää kierroksia, että verta kiertäis paremmin. 

Vierailija
10/13 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auttoi iskiaakseeni, joka oli niin paha etten sänkyyn päässyt nousemaan.

Mutta ei se niin väsyttävää ollut kuin lääkäri kuvaili. Kolmiolääkehän se on, joten sitten kun kärsin autolla ajaa, kävin iltapäivällä kaupassa. Mulle määrätty 1 aamuin illoin.

Vierailija
11/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norflex ontodella lihasrelaxsantti.

Mulla meni niskat juttujaan kumarassa työasennossa.

Fysiatri ei saanut niskoja kuntoon.

Lääkäri määräsi Norflex lääkityksen ja antoi viikon salkkua. Viikonpäästä päähän tuli pakkoliikkeitä ja kova kipu

Kipuun dolania.

Pidin päästä kiinni kävellessäni.

Pakkoliike oli niin voimakas,että en pystynyt pitämään päätäpaikallaan edes käsillä.

Kaularanka oli sivukenossa 15as.

Tätä jatkui 4vuotts.

Laittoivat eläkkeelle, mutta sitä ennen tehtiin aivokuvaus, mutta mitään vikaa ei löytynyt

10v. Kivulias elämä

Löysi oikeaoppisen fysiatrin, joka oikaisi kaularankani ja kivut loppui siihen.olin työeläkkeellä 20v. Nyt oikealla eläkkeellä.

Nautin ja otan takaisin sen, minkä lääkkeet ja osamattomat lääkärit minulta vei.

Vierailija
12/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kommentoin. Mulle on ollut toimiva jumittuneisiin niskoihin ja siihen kun puren hampaita välillä yhteen nukkuessa ja poskilihakset ja pää kipeytyy siitä. Miehelläni ei auttanut kovaan selkälihaskipuun. Mielestäni aika mieto lääke. Ei kannata kuitenkaan ottaa yhdessä muiden keskushermostoon vaikuttavien lääkkeiden kanssa, koska voi voimistaa niiden vaikutusta. 

Vierailija
13/13 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla verenpaine nousi,ja oli kuin humalassa Norflexin kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan