Mitä autisteille tapahtuu, kun ne saavat alkoholia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Autistìvammaiset eivät koskaan juo sillä äiti on sanonut 👵🏻: Ei saa!
Terve nenttivammainen. Hanki elämä
Ap:stä tulee kännissä aggressiivinen ja vaarallinen lääppijä sekä pahanpuhuja, mikä tekee hänestä välittömästi raskaamman ja turhemman ihmisen kuin autisteista näiden juomistottumuksista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:stä tulee kännissä aggressiivinen ja vaarallinen lääppijä sekä pahanpuhuja, mikä tekee hänestä välittömästi raskaamman ja turhemman ihmisen kuin autisteista näiden juomistottumuksista riippumatta.
Itse asiassa monesta autistista tulee tuollainen. Heiltä häviää viimeinenkin ymmärrys siitä mikä on soveliasta ja mikä ei.
Luin joskus jotain vertaistukifoorumia jolla keskusteltiin samasta aiheesta. Muistelen että joku kertoi tulevansa epäsosiaaliseksi
Tuntemani autistit juovat joskus harvoin alkoholia, mutta silloin heistä tulee leppoisia, kunnes nukahtavat. Nähtävästi väsyttävä vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa monesta autistista tulee tuollainen. Heiltä häviää viimeinenkin ymmärrys siitä mikä on soveliasta ja mikä ei.
Oma kokemukseni sanoo toista. Moni on kännissä vielä ujompi, kohteliaampi ja symppiksempi kuin selvinpäin, ja uskaltavat puhuakin enemmän. Aggressiivisuus ja muu turha paska loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Autistejen paikka olisi leirillä
Ei, vaan sinun, sinä ikävä ihminen.
Minä olen aina mukava, että siihen alkoholi ei vaikuta, mutta sosiaalista kanssakäymistä se helpottaa huomattavasti. Jaksan paljon paremmin kevyttä keskustelua (normaalisti pidän vain syvällisemmästä keskustelusta), ja vaikutan varmaan normaalimmalta kuin selvin päin.
Seksiseuraa vieraista ihmisistä tuskin olisin elämäni aikana uskaltanut etsiä ilman alkoholia. Sen kanssa se taas on ollut suht helppoa.
Oma kokemukseni sanoo toista. Moni on kännissä vielä ujompi, kohteliaampi ja symppiksempi kuin selvinpäin, ja uskaltavat puhuakin enemmän. Aggressiivisuus ja muu turha paska loistaa poissaolollaan.
Kuten kirjoitin ei kaikki, mutta moni. Tämä perustuu omiin kokemuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Autistìvammaiset eivät koskaan juo sillä äiti on sanonut 👵🏻: Ei saa!
Mikään tilasto ei tue väitettäsi.
Alkoholi väsyttää kuoliaaksi näin keski-iässä, pienissäkin määrin. Eli en juurikaan ota. Olen kuullut että tätä tapahtuu myös autusmin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani autistit juovat joskus harvoin alkoholia, mutta silloin heistä tulee leppoisia, kunnes nukahtavat. Nähtävästi väsyttävä vaikutus.
Niinpä. Alkoholi on lamauttava aine, depressantti, jolla vain sattuu olemaam myös joitain euforisoivia vaikutuksia.
En mä saa siitä mitään. Kerran jouduin melkein tölkillisen juomaan kaljaa, tuntui vaan kun veri kiersi jaloissa. Join siksi kun pelkästä kahvista tuli huono olo ja piti saada jotain, otin sitä kun ei ollut mehua,a
Vierailija kirjoitti:
#stopautismhate
Vierailija kirjoitti:
Laitoin poliisille tästä nettivinkin.
Autistista ei saa mukavaa millään.