Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisten kilojen rutistus - miten?

Vierailija
19.03.2008 |

Olen laihduttanut vuoden alusta nyt 4.8 kg. Painoin lähtötilanteessa 70.3 kg ja nyt 65.5. Pituutta on siunaantunut 165 cm. Tavoitepaino kesäkuun loppuun mennessä 60kg, mieluiten 58.. Olen järkeistänyt syömistä ja pysyttelen selkeässä ateriarytmissä. Välillä olen toki repsahdellutkin, mutta sitähän sattuu! Käyn yleensä kaksi kertaa viikossa sisäpyöräilyssä ja kerran viikossa lihaskuntotunnilla sekä vaihtelevasti 1-2 kertaa viikossa juoksulenkillä (noin puolituntinen). Vyötärönympärys on mm. pienentynyt 10 sentillä ja lantiokin -8 cm.

Nyt tuntuu, että tökkii. Tai ei malttaisi edetä niin pienin askelin - haluaisi pudotusta nopeampaan tahtiin! Nythän tahtini on ollut melko maltillinen, mutta hyvä silti. Jatkaako samaan tahtiin vai keksiäkö jotain uutta ja tehokasta..? Ehdinkö tällä tahdilla edes 60-kiloiseksi kesäkuun loppuun mennessä?

Apuja! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä kehiin, arvon naiset. Täällä kun ollaan aina niin nokkelia ja tietäväisiä! Ja hoikkia ja paino-ongelmattomia. ;)

Pliiis!

Vierailija
2/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä liikut kyllä tarpeeks,ehkä airobista liikuntaa kehiin enemmän, esim. korava pari juoksulenkkiä muutaman tunnin tehokkaalla kävelyllä (sauvat vielä mukaan, jos kehtaat:), sehän polttaa rasvaa paremmin.

Ja paljon vettä ja kasviksia, vähintään se puol kiloo päivässä. Ja nakerra porkkanaa ja omenaa aina kun tekee vaan mieli syödä, mut ei oo nälkä.

Hyvin oot kyllä jo laihtunut ja sopivalla tahdilla. Ton nopeempaa ei kannatakaan laihduttaa ettei käy vanhanaikaiset;)

Tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää oon sitä mieltä että sää saisit lopettaa tun " parin kilon tuijottamisen" .

Jos asia on sulle tärkeä niin: SULJE KONE JA LÄHE LENKILLE ja syö järkevästi! Mutta pari kiloa ei näy ihmisille enää tossavaiheessa.

Vierailija
4/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kun liikut, tulee lihasmassaa läskin tilalle, ja lihaksethan painaa. Ihminen voi hoikentua, kaunistua ja muuttua terveemmäksi, vaikkei paino sanottavasti putoaisikin. Usko pieneneviä vaatekokoja ja vaikka sitä mittanauhaa, mutta sllä painolla ei ole niin väliä.

Siis oikeasti, vaaka hittoon, ja liikunnan iloa ja tervetä elämäntapoja, siinä kaikki.

Vierailija
5/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun vain lenkille ja vähentämään edelleen syömisiä, eipä sitä muuten laihdu. Liikunta auttaa syömishimoon ja painonhallintaan, ja kyllähän se kiinteyttää. Mutta syö paljon salaatteja, keittoja ja jugurttia (esim. myslin kanssa).

Minä olen 174 pitkä ja painan 59-61 kiloa, ja kyllä tosiaan tiedän miten ne vähät kilot näkyvät tässäkin varressa. Kun vaaka (jolla käyn harvoin) näyttää sen 59 ja joskus myös 58, niin kyllä monet housut on selvästi löysemmät kuin 61 kiloisena (sinne lukemiin en yleensä päästä).

Tsemppiä ja eikun vaan syömään vähemmän!