Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2,5v kiukuttelee minulle jatkuvasti, isälleen ei koskaan. Apuja?

Vierailija
12.03.2008 |

Eli tilanne on seuraavanlainen:

mieheni tekee paljon keikkahommaa ja käy iltaisin koulua toisella paikkakunnalla. 2,5v tyttäremme näkee isää päivisin (jos ei mies ole hommissa) ja sitten viikonloppuisin. Mies puuhaa aina kun voi kaikenlaista kivaa tytön kanssa, riehuttaa, leikkii, lukee, käyvät saunassa ja laittaa nukkumaan aina kun ehtii...

Kun minä olen tytön kanssa kotona, tyttö on alkanut kiukutella ja olla suoraan sanottuna todella ilkea. Viime viikolla ihan tahallaan potkaisi 8kk vauvaa päähän, löi minua ja heitti tavaroilla. Kun kiellän ja komennan, alkaa murjottaa ja menee omaan huoneeseensa istumaan.

Tällä hetkellä teen parin viikon työrupeamaa (aloitin ma), ja mies on koti-isänä. Eilen kun menin kotiin, tyttö tuijotti minua, laittoi peukun suuhun ja lähti murjottamaan.

Selvästikin tyttö on mustasukkainen isän ajasta, mutta mitä ihmettä minä voisin tehdä, että tytön olo helpottuisi? Me leikitään, lauletaan, käydään pihalla ja kerhossa ja tehdään kaikenlaista kivaa kotona ollessamme. Tosin minä kyllä komennan helpommin kuin mies, mutta aina vain aiheesta ja jos tyttö meinaa tehdä jotain vaarallista.

Olisin tosi kiitollinen vinkeistä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen tyttö ja äiti saa raivokohtaukset ja kiukut päälleen ja isiä halitaan ja sille jutellaan mukavia. Koeta kestää, niin minäkin!

Vierailija
2/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kiukutellaan ketä rakastaa ja sille kumpi on läheisempi. Koita huomioida kaikki positiivinen niin ehkä vähän helpottaa.