****NELIAPILAT VKO 12****
Ajattelin laittaa tässä uuden pinon meille neliapiloille, kun edellinen pino on viikolta 8...Toivottavasti kevään myötä meidänkin porukka aktivoituu ja saadaan uusiakin mukaan! Eli mikäli kuumeilet neljättä nyt tai joskus tulevaisuudessa, niin tervetuloa mukaan!!
Kommentit (47)
Heippa olen käynnyt vierailees tääl keskustelu sivuil ja miettiny et pitäiskö liittyä johinkin keskuteluihin mukaan ei ole aikasemmin ollu missään kekustelu ryhmissä mukana ja kattelin että teillä on jotain aivan omia lyhenteitäkin mitä ei vielä ymmärrä, mutta ehkä tässä ajankanssa opin ;)
Meillä on kolme tyttöä 06/04, 10/05, 02/07 ja nyt sit olis haaveissa neljäs.
En tiedä ekaksi ajattelin että on ohi menevä vauva buumi kun on noilla aikaisemmilla 1v4kk väli et uhmaa ja omapäisyyttä riittää mutta ei tää vauvakuume vaan helpota.
Tervetuloa joukkoomme Heltsu-tytöt =)
Tosi kivaa,et meitä neljännestä haaveilijoita riittää,kun tuntuu että aika moni on " kauhuissaan" , että joku haluaa lapsia useemman, kun sen kaksi..;) Minun unelma olisi tosi iso perhe, mutta minun miehelle tämä neljäs (toivon,että saamme tämän neljännen,koska eihän tämä vauva juttu ole itsestään selvyys) on sitten se viimeinen lapsukainen tähän talouteen!
Mukavaa illanjatkoa jospa tuo jääkiekko pian loppuu ja pääsen hyppäämään täydellisten naisten maailmaan :)
Helinä, ihan sama juttu mulla, puoliväliä odotellessa. Joka kipristys mahan seudulla nyt ennen menkkoja oli varmasti " just sitä" ja kaikki muukin ailahtelu sitä samaa, mutta ei sitten kuitenkaan...
Meillä lähtee mies työmatkalle viikoksi ja tulee muutama päivä ennen h-hetkeä, että haukatkoon sitten happea sen viikon aikana että tullessa jaksaa;)
Tilasin elämäni ensimmäiset ovis-testitkin kun niin malttamattomana fiilistelee. Ja muutenkin jos, siis iso jos, tämä jääkin viimeiseksi, niin ainakin kerran elämäni kierroista on ovis-testi kokeiltu. Kivaa puhaa odotellessa työmatkalaista!
Meillä on kaksi ensimmäistä tullut ihan vaan miestä katsellessa ja kolmatta sitten tehtiin 3 kierron verran. Se kolmas kerta toden sanoi! Niin... että jos tässä järjestyksessä mennään, niin mistä sitä tietää miten huvikseen noita ovis-testejä hankkii:/
Heltsu, minäkin näihin termeihin totutellessa. Täti on aika kiva! Olen päätellyt että täti olisi ne menkat, mutta sitä en tiedä mistä ihmeestä nimi tulee. Ja meneillään-/kokokierto -päiviä uskoisin olevan ne minä mulla on nyt 2/32-33. Helinä voi korjata jos olen ihan väärässä!
Mukavaa alkuviikkoa kaikille fiilistelijöille!
Keijulilja 2/32-33
paljon onnea kummi-tyttösestä! Meillä ei ihan pieniä lähipiirissä tällä hetkellä olekaan. Sitä varmaan pimahtaa entisestään jos vauvoja näkee läheltä :)
k
Meidän tuttavapiiri tulivii vauvoja tällähetkellä neljällä kaverilla on vauva ja yhdelle tulossa joten olen ihan sekoamassa tän kuumeeni kanssa :) Onneksi tuo minun kummi-tyttö asuu tuossa viereisellä kadulla joten päivittäin saan sylitellä ja nuuskia vauvan tuoksua :) Mua taas pelottaa, että mun mies sattuu olemaan reisussa just mun ovulaation aikoihin...(" täytynee soittaa hänen työnantajalleen ja kieltää reissut nyt siihen asti, kunnes tärppi on käynyt..heh =)" ) Minullakin kävi mielessä nuo ovistestit, mut päätin vielä olla hankkimatta, mut luulempa et jos ei ala tapahtua hommaan sitten.. Mietin tuossa, että pääsenköhän ultraan aikaisemmin jos nyt tulen raskaaksi, kun mulla oli edellinen kaksosraskaus,mutta tuli vain yksi lapsi (eli tämä mun -05 syntynyt neiti) Toinen vauvoista kuoli rv14, mutta oli loppuun asti tuolla masussa :( ,kun olen kuullut et ultraavat rv8 jos on ollut kaksosia, tiedä sitä sitten kun taitavat säästää joka kohdassa.. Mistä päin suomea muuten kirjoittelet? Minä Itä-suomesta:)
Mukavaa illanjatkoa teille kaikille täälä kuljeskeleville vauva-höpsöille =)
Vaikka viime yönä taas sain potkun persuksille ja vähän jäähdytystä vauvakuumeelle ku tuo meidän 8kk junioiri päätti että nyt sitte tissitellään koko yö...huoh...parhaimmillaan vedettiin tissiä vartin välein...joku eroahdistus tms sitä taitaa nyt vaivata ku tarvii noin liki olla yölläki...ja en tiiä onko tuo maito loppumassa ku ihan tosissaan imi rintaa joka kerta..pitänee ottaa tuo unipussi ens yöksi taas jospa se tois ainaki helpotusta...meillä tää ukkeli nukkuu omassa pinniksessään mun vieressä kuitenki.
Kivaa taas uusia kuumeilijoita, tervetuloa!!
Taas vierähti tovi tässä pinoutumisessa, sori! Jotenki tää elämä on sellasta härdelliä että oksat pois...ja kyllä sitä aika hullu täytyy olla ku tahallaan sitä aina tällasilla kuumeilla hämmentää...mutta eiku elämä ookki ihanaa =))
Meillä mies sanoi tässä joku päivä että kyllä hän on valmis siihen että meillä joskus viis lasta ois ;) joskus viime keskenmenon jälkeen tuumas että meille saa sitte tulla niin monta ku on tullakseen enää ei estellä ja naurettiinki että kyllähän tässä vielä ehtii vaikka kuinka monta saamaan...mutta nyt tuumas että ei sitä kuitenkaan yheksää....mutta eipä me taidettas edes yheksään keretä ku ikä tulee kyllä vastaan...joten jos mennään kuitenki ihan yks kerrallaan ku todettu on ettei näitä mussukoita tehä vaan ne todellakin saadaan...
Oottekos tehneet sitä sormustestiä koskaan? Mää tein sen tuossa joskus kuukausia sitte ja sen mukaan meille olis tulossa vielä näiden kolmen pojan lisäksi vielä kaks poikaa ja sen jälkeen kaks tyttöä...eli poika-poika-poika-poika-poika-poika-tyttö-tyttö ois meidän katras sen mukaan...tosin tässä vaiheessa jäi mulla testi kesken jokso sieltä vielä ois lisää tullut =))
Keijulilja: meilläki mies reissaa todella paljon! Toivottavasti teillä kuitenki ollaan " oikeaan" aikaan kotosalla että tärppi tulis bdbd
Ja onnea myös mun puolesta Helinälle kummitytöstä! Me saatiin kans tuossa joulun tienoilla kummityttö!! Voitte kuvitella miltä tuntu ku oman kolmen pojan lisäksi meillä on myös kolme poikaa kummilapsosena ja nyt tää pikkutyttö...arvatkaa kuka pääsee kesällä ekaa kertaa kunnolla mekko-ostoksille :) Ei noilla muuten ole mitään väliä siis noilla sukupuolilla mutta noi mekot on niin ihania ja niitä ku en ole voinu kauheesti pojilleni ostella =)) Ja toivotaan että teilläki mies kotia saapuu ennen h-hetkeä ettei mene kierto ihan hukkaan :) se on niiiiin pitkä aika tuo kokonainen kuukausi..
Ite en vielä pysty jännittään päiviä ku noita menkkoja ei vielä kuulu ei näy vaikka välillä nippailee tms tuolla alavatsalla ja välillä on tosiaan sellanen olo että nyt ne alkaa...ja välillä taas sellanen että " oonkohan mää raskaana" -olo...mutta eihän tuosta synnytyksestä ole ku 8kk huomenna joten malttaa pitää vielä hiukan...jos sais tuota painoa jotenki pois niin oisin tyytyväinen...
Plussatuulia ja bd
nani kera poikakatraan
" keljulilja" ;) hauskoja nuo optiset harhat!
Harmitteluni alkaneitten menkkojesi johdosta..:/ Minä täällä malttamattomana odottelen uutta puoliväliä paremmalla onnella...Itsellä myös pettymys torstai aamuna, kun menkat alkoikin ja olvinaan oli jo oireitakin ja aattelin, et kohta saan tehdä raskaustestin jossa komeilee kaksi hienoa viivaa!!!! en ole aiemmin ollut näin malttamaton tän asian suhteen johtunee varmaankin siitä, et nyt sain tehdä töitä, et jotenkin sain tuon mieheni mukaan tähän juttuun tai sit mulla on 30 vuoden kriisi menneillään, tiedä sitä, mut vauvelikuume kova kuitenkin.. Tänään oli mun parhaan kaverin tytön ristiäiset ja nyt mullakin on ihka oma kummi-tyttönen =)
Oikein aurinkoista tulevaa viikkoa kaikille =)