Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvinkäällä muita tulevia äitejä?

18.03.2008 |

löytyiskös täältä muitakin hyvinkääläisiä odottajia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäältä myös olen minä... en tosin ole nyt raskaana, vielä. Kovasti yritetään toista lasta saada. Yritys tosin vasta alkanut... :)

Myrtti-

Vierailija
2/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia on tullut vastaan. Täällä yksi, " loppusuoralla" jo tosin. Mites itse? T: Paco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen vielä aika alussa vasta 14+5. kaks lasta entuudestaan ja itsellä ikää 26v.

mites sulla? unohdin jo nickinki ku tulin niin kiireel vastaamaan heh xD

Vierailija
4/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja nyt tasan 36. Ikää 25, kohta 26 ja ekaa odottelen.

Vierailija
5/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta kaupungista myös minä, kolmatta odotellaan tytöt -89 ja -96 itse 35v. Mitä neuvolaa käytätte? Minä hakalaa, olisi mukava törmätä.

Vierailija
6/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin enteriä ja jäi vielä kirjoittamatta..

ruumamma 16+2

Vierailija
7/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn urakan neuvolassa. Treffaaminen vois kuulostaa ihan kivalta.

Vierailija
8/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas täti sulla on? tapaaminen vois olla kiva, mut tää hyvinkää on niin pieni paikka et aina mietityttää et kukaha mahdollisesti tuttu naama sit on vastassa :)

olin yläasteella kiusattu ni aina pelottaa et jos joku niistä löytyyki jonki nickin takaa. tää voi kuulostaa hassulta muitten korviin ja onhan siitä jo 10 vuotta aikaa ja kaikki aikuistunu varmaanki jossain mielin :D

itsekkin 82 syntyny et ollaan vissii saman ikäsiäki. missä koulussa oot ollu yläasteel? :D

Vierailija
9/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketalla käyn nyt, Satu ja Kristiina ollu myöskin. Hykissä olin yläasteen ja hakalassa ala-asteen. Mä kans tosiaan mietin et kun ollaan samanikäisiä niin kuitenkin ollaan jossain törmätty.. Tää kun tosiaan on niin pieni paikka.. Oon kans tutustunu tohon kiusaamiseen ala-asteella=( Missä päin sä olet ollut koulussa?

T:Paco rv 36

Vierailija
10/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikasempien lasten kans oli marketta, mut sit ku vaihtu toi et lasten ja äitin neukkutätsy sama ni nyt on sit kristiina.

mä kävin yläasteen härkikses ja ala-asteen paavolas.

ja yleensä tääl jos ei naama oo tuttu ni ainaki löytyy aina jotai yhteisiä tuttuja :) varsinki jos on aina asunu hyvinkääl :D

Vierailija
11/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Voi olla et nimikään ei sano mitään mut sit kun näkee niin tunnistaa. Tai on niitä yhteisiä tuttuja... Oot ilmeisesti asunu täällä koko ikäsi, sama täällä.

Vierailija
12/12 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se ollakki ettei edes tunneta :)

just tossa kävi hassu juttu ku huusin huuto.netist uuden pöydän ja se oli täält hyvinkäält. no yllätys yllätys tunsinki myyjän monien vuosien takaa ja ollaan oltu kavereit ja nykysin oltu enempi sellasii moikkaus tuttui. mut kyl siin taas huomas kuin pieni maailma tai no pikemminki tää hyvinkää voi olla, heh :)

uskallaks kertoo ittestäs mitää enempiä? :D