Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: syötkö yhdessä aamupalan miehesi kanssa?

Vierailija
18.03.2008 |

Milloin viimeksi?

Me syömme vain jos olemme jossain reissussa ja on valmis aamiainen hotellissa esimerkiksi. Minä joudun juomaan aamukahvit aina yksin.

Mies ei syö aamupalaa ikinä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies vielä tekee sen ja tuo vuoteeseen.

Näin pääsee kuulemma vähemmällä, enkä mä ole silloin hänen tiellään keittiössä. Aamiainen syödään sängyssä sen takia, että mahdutaan lukemaan päivän lehdet samaan aikaan.

Vierailija
2/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin syön lasten kanssa. Viikonloppuisin syömme joskus yhdessä, joskus erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryntää töihin, viikonloppuisin nukkuu vaikka kauan ja minä taas olen aamuvirkku ja suoraan sanoen nautin ihanista, rauhallisista yksinäisistä hetkistä kahvin ja lehden parissa.

Vierailija
4/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään pöydän ääressä aamupala miehen ja lasten kanssa. Mies herää aikaisemmin kuin muut ja keittää kahvit heti herättyään. Sitten keittää uudet kahvit kun vaimo herää ja sitten vasta syö aamupalaa. Kiva olla perheenä aamupalalla :)

Vierailija
5/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ottaa mehuhörpyn jääkaapista ja siinä on sen aamupala.

Vierailija
6/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tämä tapahtuu viikonloppuisin. Arkisin mies menee kuudeksi töihin, joten eipä sillon yhteisaamupala toteudu...

Vierailija
7/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään miehen kanssa samaan aikaan, että saan lehdet luettua ja oman hetken.

En ymmärrä, miten jotkut pärjää ilman kunnon aamiaista, mulla on aina aamuisin kova nälkä.

-3

Vierailija
8/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää ekana ennen seiskaa, käy suihkussa ja valmistaa aamiaisen, herättää sit lapset ja minut puoli kasin aikaan valmiiseen pöytään. Mies lähtee aamupalapöydästä suoraan töihin, minä ja lapset mennään vasta ysiksi niin ehditään syömisen jälkeen vielä pesut, pukemiset jne ihan rauhassa.

Ihana aamurytmi, sopii meidän perheelle täydellisesti!

Vierailija
9/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen kanssa ei syöty, mies ei syönyt aamupalaa.

Vierailija
10/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös meillä mies tekee aamiaisen ja vie koirat ulos.

Mä käyn sillä välin suihkussa ja herättelen lapsen.

Sitten syödään yhdessä aamupalaa.

Vierailija
11/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein otan kahvin mukaan ja tuun koneelle ja lapset katsovat lasten ohjelmia aamiaisen jälkeen. mies lähtee suihkun jälkeen suoraan töihin. juo siellä sitten kahvit. viikonloppuisin nukutaan vuorotellen pitkään joten jompikumpi saa nousta lasten kanssa aamupalalle.

Vierailija
12/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaisin syömme lähes aina koko perhe yhtäaikaa.. tai jos lapset nukkuu ja miehen kans ollaan vaan ylhäällä niin mä yleensä kokkaan meille jotain kivaa aamupalaa.

Viikolla jos mies on töissä se yleensä herää aiemmin ja syö yksinään ja minä lasten kanssa.

Viimeksi söimme tänään kahdestaan, kun miehellä etätyöpäivä kotona ja lapset nukkuivat pitkään.

Vierailija
13/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syön jos satun olemaan hereillä ja vauva nukkuu. Yleensä mies herää niin aikaisin ja lähtee töihin että me vielä nukutaan/ollaan aamusyötöllä.

Viikonloppuisin useammin.

Vierailija
14/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään klo 5.50, käyn suihkussa ja syön aamiaisen, juon kahvit ja luen lehden rauhassa... Sitten puen ja meikkaan ja laitan hiukset. Mies herää klo 7 ja juo nopeasti kahvin ja syö leivän ja pukeutuu. Sillä aikaa kun mies syö, minä puen 2 lasta valmiiksi hoitoon. Lapset syö hoidossa vasta.

Viikonloppuisin joskus syödään yhdessä, mutta yleensä toinen saa nukkua pidempään ja toinen herää ja syö lasten kanssa.

Vierailija
15/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aamupalan yksin heti kun herään ja lapset myöhemmin, kun heräävät. Viikonloppuisin syödään aamupala yhdessä.

Vierailija
16/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin minä herään aamuisin klo 5.50, käyn nopeasti suihkussa, puen ja syön aamupalan ja olen ovesta ulkona klo 6.30. Miehelläni soi herätyskello klo 6.50, hän käy suihkussa, pukee ja syö aamupalan ja herättää lapset n klo 7.20. Lapset syövät aamupalan päiväkodissa.

Viikonloppuna syödään runsas aamupala kaikessa rauhassa koko perheen kesken.

Vierailija
17/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin mieheni herää, painuu suihkuun, vaatteet niskaan ja töihin :D Me olemme tuolloin joko jo olleet hereillä jonkin aikaa tai sitten nukumme lasten kanssa, riippuu onko hoitolapseni tullut hoitoon.

Vierailija
18/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulemma arkena syö muuta kuin korkeintaan yhden jugurtin jos sitäkään. juo töissä sitten aamukahvit.

Olen kotona hoitamassa lapsia joten ei tod. herätä niin aikaisin:)

Vierailija
19/25 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa joka aamu

Vierailija
20/25 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin juu, muuten ei, kuin ehkä lomilla. Itse en arkena pysty aamiaista syömään muutenkaan, kun joudun heräämään jo 4.20, ehtiäkseni töihin kuudeksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi