G: syötkö yhdessä aamupalan miehesi kanssa?
Milloin viimeksi?
Me syömme vain jos olemme jossain reissussa ja on valmis aamiainen hotellissa esimerkiksi. Minä joudun juomaan aamukahvit aina yksin.
Mies ei syö aamupalaa ikinä.
Kommentit (25)
Syötiin yhdessä siihen asti, kunnes lapset aikuistui ja muutti omilleen. Nyt syödään "yhdessä" etätyöpäivinä (jos munakasta, kaurapuuroa tms.). Samanaikaisesti, mutta kumpikin vierekkäisissä huoneissa omilla läppäreillään. Yleensä uutistarjontaa oheisseuranamme.
Minä en ole koskaan syönyt aamiaista, mies sen sijaan kolistelee puurokattilan ja leipien kanssa aamuisin. Hotelleissa syödään aamiainen yhdessä. N&M50, yhdessä 32 vuotta.
Ei syödä. Mies lähtee 05 jälkeen, käyttää koiran ja keittää kahvit ja syö aamupalan töissä. Nousen lasten kanssa 6.30 ja koulubussi lähtee 7.02. Hyppään samalla autoon kahvikupin kanssa ja olen töissä 7.15. Viikonloppuisin mies herää myös ennen seiskaa. Itse nukun pitkään.
Viikonloppuisin pääsääntöisesti syömme yhdessä. Arkisin syömme molemmat vasta töissä.
Ei, en jaksa nousta joka aamu klo 5 vain siksi, että söisimme aamupalaa yhdessä.