Minkä nimiseen baariin/ravintolaan menit ensimmäisenä ku täytit 18v?
Kommentit (62)
t: olinkohan 51, se kellariin 18v eksynyt
Onko kellari vielä kuosissaan? Entäs musta ori? Jos tässä nyt joskus eksyisi sinne päin, mistäs sitä tietää.
t:51
Mutta mitä olen kuullut, niin aika vähän käy porukkaa kummassakaan paikassa. Ja Kellarihan on nykyään Vanha Mestari tms nimeltään. -36
Vierailija:
Onko kellari vielä kuosissaan? Entäs musta ori? Jos tässä nyt joskus eksyisi sinne päin, mistäs sitä tietää.t:51
Tosin olin jo täyttänyt 19v, ylppäripäivänä luokan kanssa. Minä ja kaverini emme hilluneet koskaan ravintoloissa. Olin ihan pihalla kun tarjoilija tuli kysymään mitä juon. Kotona ei koskaan joutu alkoholia, eikä puhuttu juomista tms. En tiennyt ainuttakaan juomaa nimeltä. Sitten kuulin kun joku tilasi bacardocolan ja tilasin sellaisen!
Nyt ikää 37v ja olen käynyt elämäni aikana ravintoloissa illanvietossa hyvä jos 10 kertaa...
itse kyllä muutin pois jo ennen kun täysi ikäiseksi ehdin =D
mutta nyt alkoi kiinnostaa ketä te muut ootte??
Siellä tuli joskus asuttua entisen miehen kanssa, ihan mukava paikka oli. Muutamaan olalaiseen pidän edelleenkin yhteyttä, lämmöllä muistelen sellaisia joista en ole vuosiin kuullutkaan.
Mutta siis tuskin kukaan sieltä minua tuntee/tietää :)
(muualla olin käynyt jo ennenkin, mutta en Kynällä)
Maanantai- ja joskus torstai-illat notkuin siellä joka viikko.
KY:llä, Alibissa, Rosessa ja Arkadiassa oltiin..
Vierailija:
ja jatkettiin kynälle.Oi niitä aikoja...Täytin 18v. 1987
Mulla eka " baari" oli paikallinen Nuotta. Mutta ensimmäisten joukkoon kuului myös Matkailija ja Blues moon
mulla se oli RT. :-DD Sama paikkakunta, eikös?
eli Kojootti. En tiedä, onko vielä pystyssä. Missäs täältä muut yläsavolaiset on?
Harmi vaan että Keisari sitten lopetettiin :(