Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olette järjestäneet lapsenne ristiäiset?

Vierailija
17.03.2008 |

Ei kiitos kommentteja teiltä, jotka ette ole järjestäneet ollenkaan.

Mietin, et pidettäskö kotona vai jossain muualla.

Paljon tulis maksamaan esim jossain kirkon tiloissa, jos kahvituksenkin järjestäs siellä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tilaa olikin kotona vähemmän, niin se oli silti helpompaa. Toisella kerralla vaan meidän perhepiiri oli jo niin suuri, että ois ollu vähän turhan ahdasta, ja paikka missä sitten pidettiin oli tosi kiva (lelutkin löytyi lapsille), mutta kyllä se vaan oli rasittavaa roudata kaikki tarjottavat sinne ja sitten vieraista kaapeista etsiä tarjoilulautasia jne ja aina sitten jotain puuttui...

Ja siitä papin kutsumisesta, niin toki kutsutaan, mutta ei ne yleensä ehdi pitkäksi aikaa jäädä, kun on mentävä seuraavaan tilaisuuteen.

Vierailija
22/26 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäisiin kutsutaan vain lähimmät, jotka kyllä ymmärtävät, ettei paikat kiillä, kun on vauva talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päässyt itse helpolla, kun ei ole tarvinnut siivota kotia paraatikuntoon ja äitini on hoitanut kahvitukset pöytään (itse olen kyllä vienyt kaikki tarjottavat valmiina äidilleni).

Vierailija
24/26 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka ja kahvit. En enää muista, paljonko laskuttivat ruokailusta. Tilat tietenkin ilmaiset. Meidät vihittiin samalla. Vieraita 13.

Vierailija
25/26 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoon. fi -osoitteeseen on avattu uusi kastesivusto, josta löytyvät vastaukset moniin kasteeseen liittyviin kysymyksiin. Tarjolla paljon tietoa myös käytännön asioista.

Samassa osoitteessa palvelee myös hääsivusto.

Vierailija
26/26 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kylläkin olleet eri asuntoja...

Helpottaa kovasti, kun ei tarvitse lähteä vauvan kanssa mihinkään. Olen tilennut syötäviä leipomosta. Ihan hvyin on aina kaikki mennyt.