Missä olette järjestäneet lapsenne ristiäiset?
Ei kiitos kommentteja teiltä, jotka ette ole järjestäneet ollenkaan.
Mietin, et pidettäskö kotona vai jossain muualla.
Paljon tulis maksamaan esim jossain kirkon tiloissa, jos kahvituksenkin järjestäs siellä?
Kommentit (26)
Ristiäisiin kutsutaan vain lähimmät, jotka kyllä ymmärtävät, ettei paikat kiillä, kun on vauva talossa.
On päässyt itse helpolla, kun ei ole tarvinnut siivota kotia paraatikuntoon ja äitini on hoitanut kahvitukset pöytään (itse olen kyllä vienyt kaikki tarjottavat valmiina äidilleni).
ruoka ja kahvit. En enää muista, paljonko laskuttivat ruokailusta. Tilat tietenkin ilmaiset. Meidät vihittiin samalla. Vieraita 13.
Kirkkoon. fi -osoitteeseen on avattu uusi kastesivusto, josta löytyvät vastaukset moniin kasteeseen liittyviin kysymyksiin. Tarjolla paljon tietoa myös käytännön asioista.
Samassa osoitteessa palvelee myös hääsivusto.
Kaikki on kylläkin olleet eri asuntoja...
Helpottaa kovasti, kun ei tarvitse lähteä vauvan kanssa mihinkään. Olen tilennut syötäviä leipomosta. Ihan hvyin on aina kaikki mennyt.
Ja vaikka tilaa olikin kotona vähemmän, niin se oli silti helpompaa. Toisella kerralla vaan meidän perhepiiri oli jo niin suuri, että ois ollu vähän turhan ahdasta, ja paikka missä sitten pidettiin oli tosi kiva (lelutkin löytyi lapsille), mutta kyllä se vaan oli rasittavaa roudata kaikki tarjottavat sinne ja sitten vieraista kaapeista etsiä tarjoilulautasia jne ja aina sitten jotain puuttui...
Ja siitä papin kutsumisesta, niin toki kutsutaan, mutta ei ne yleensä ehdi pitkäksi aikaa jäädä, kun on mentävä seuraavaan tilaisuuteen.