Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

liukuovikaapistot HKi- mistä?

17.03.2008 |

terve,

olisi tarve eteisen liukuovikaapistoille. en jaksaisi lähteä juoksemaan " ympäri" kaupunkia...vaan ensin kokemuksia.

Haeskelen siis peiliovellisia, rungolla olevaa eteisjärjestelmää. tiedän, että näitä systeemejä on ainakin kirenalla ja inarialla. ja elfalla omansa.

missä " paras" palvelu, paras hinta-laatusuhde ? onko kirenalla ja inarialla eroa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme asu helsingissä, mutta mirrow line välittää myös liukuovia systeemejä, pyysin sieltä lähimmän jälleen myyjän kun syksyllä uusimme kaikki kaapistot.

Vierailija
2/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut jo kahteen helsinkiläisasuntoon peililiukuovikaapit eteiseen, ja voin todella suositella ratkaisua! Vaatteet on poissa silmistä ja eteisessä on siisti ja avara vaikutelma. Eteinen on kodin käyntikortti ja ensivaikutelma...

Valitettavasti en todellakaan muista, mistä firmasta kaapit olen tilannut, mutta EN varmasti Inariasta tai Kirenasta - ne ovat omaa luokkaansa...hinnassa. Peililiukukaapistoissa ei ole mitään mystisen vaikeaa, mikä perustelisi " hienon" liikkeen valintaa.

Muistaakseni katsoin puhelinluettelon keltaisilta sivuilta kohdasta " kaapistoja" tms. ja soittelin kolmeen eri liikkeeseen. Kun kerroin mitä haluan ja kaapiston tarkat mitat sekä metalliosien halutun värin, liikkeet laskivat hinnan saman tien. Jos liikkeen äijä joutuu tulemaan mittaamaan tilan itse, se tietysti maksaa. Kun mittaa pirun tarkkaan kaapiston kolon itse, he käyvät vain kerran - silloin kun asentavat koko roskan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiökalustetukku, joka myy halvalla kakkoslaadun keittiökokonaisuuksia. Ne tekee myös liukuovikaappeja ja jos vaan oma paku/peräkärry löytyy, niin suosittelen käymään. On meinaan mahdottoman edullisia. Tuttava haki Vaasasta asti koko keittiön ja eteisen isot peilikaapit sieltä.

Valitettavasti en muista virallista nimeä, mutta löytyypi googlettamalla.

Vierailija
4/4 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuoden Elfa Mesh -kokemuksen jälkeen voin suositella. En vaihtaisi. Kori-hyllyjärjestelmä vetää uskomattoman määrän tavaraa.