Mikä on härskeintä, mitä miehesi on ehdottanut?
Nyt leikkimielinen ketju, kertokaahan mikä on ollut sellainen ehdotus, mille et ole voinut olla joko nauramatta, tai pöyristymättä!
Kommentit (101)
Käski minua muistaa olla nöyrä hänelle
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Pyysi ottamaan 2 pv pesemättä olleen munansa suuhun. Seurustelua oli takana 4v. Kuulemma kaikki muut naiset ovat suostuneet tähän. Mies jätti minut koska en toteuttanut hänen toiveitaan. En tiennyt nauraako vai oksentaa. Kuvottava mies.
Mies asuu kuopiossa nimikirjaimet J.K ikä 34v. Toivon etten muut joudu enää tätä kokemaan.
[/quote]
EI HELVETTI aivan ku olisin kuullut tästä herrasta jostain.. Purskahti teet syliin
Oih kun ehdottaisikin jotain vähän erilaista!
Ehdotti Edam- ja Oltermanni-juustojen ostamista, hyi saakeli.
Halusi työntää ranskalaisia värkkiini kuin dippaillakseen. En suostunut, nauroin ja mies loukkaantu :D
Ei ikinä mitään. Ikävä kyllä. Olen yrittänyt kysellä fantasioista, mutta mies sanoo, ettei hänellä ole mitään. Joko valehtelee tai on todella outo. Ollaan oltu yhdessä todella pitkään.
Ehdotti että mentäis naimisiin, ilman avioehtoa. Ja ehdottajana siis täysin tyhjätasku mies, itselläni on velaton asunto, auto, ym.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:51"]Ei ikinä mitään. Ikävä kyllä. Olen yrittänyt kysellä fantasioista, mutta mies sanoo, ettei hänellä ole mitään. Joko valehtelee tai on todella outo. Ollaan oltu yhdessä todella pitkään.
[/quote]miksi olet hänen kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:51"]Ei ikinä mitään. Ikävä kyllä. Olen yrittänyt kysellä fantasioista, mutta mies sanoo, ettei hänellä ole mitään. Joko valehtelee tai on todella outo. Ollaan oltu yhdessä todella pitkään.
[/quote]
Ehkä hän on ujo? Mahdollisesti hävettää? Meilläkin oli pitkään niin, ettei mies kertonut fantasioistaan ja väitti ettei niitä ole, kunnes kerran alkoi kertomaan jopa niin erikoisia fantasioita etten olisi loppupeleissä niistä kaikista halunnutkaan tietää :D mutta tää on vaan mun kokemus, mies on nyt ex koska halusi leikkiä mm zombie-leikkejä sängyssä. Zombie-seksiä. Ja tämä on lievimmästä päästä. Oli vielä naamaritkin hommannut. Joo.. Nyt meni taas yöunet :D
Nai kurkun pätkällä ilman lupaani. Oli fantasionut siitä mutta en alkanut. Kuusysin yhteydessä tunki kurkun sisään ja mä luulin että sen kynnet raapii ja on montakin sormea sisässä. jälkeen päin sano että se oli kurkku että hän käytti sitä ilman mun lupaa koska koki sen kiihottavana niin. Vitutti.
Mulla nainen oli lukenut Cosmosta, että sexin aikana on hyvä laittaa peukku miehen perseeseen. En suostunut. Yritti kyllä muutaman kerran. Keskittyminen hommiin oli vaikeaa vähän aikaa kun jatkuvasti oli mielessä että koska se peukku saapuu.
Itse ei anaali kiinnosta mutta kokeiltu sekin on.
Naamalle tuleminen ehkä "härskeintä" mitä olen kysynyt, mutta sekin on jotenkin niin alistavaa hommaa että ei sekään niin innosta. Jos nainen jotain haluaa ja siitä nauttii niin silloin nautin minäkin.
Mies35
Ei ole enää miestä, mutta se oli kiltti kuin mikäkin. Mä olin se pervo, ja se suostui kaikkeen. Tykkäsin pukea sille sukkahousut, sitoa sen pöytään, repiä ne sukkahousut ja panna sitä kunnolla samalla kun läimin sitä piiskalla. Tykkäsin sitoa sitä ja kiusata sitä niin, että se kiemurteli. Uusi uhri on nyt hakusessa. Nainen tai mies, ei ole väliä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]Mulla nainen oli lukenut Cosmosta, että sexin aikana on hyvä laittaa peukku miehen perseeseen. En suostunut. Yritti kyllä muutaman kerran. Keskittyminen hommiin oli vaikeaa vähän aikaa kun jatkuvasti oli mielessä että koska se peukku saapuu.
Itse ei anaali kiinnosta mutta kokeiltu sekin on.
Naamalle tuleminen ehkä "härskeintä" mitä olen kysynyt, mutta sekin on jotenkin niin alistavaa hommaa että ei sekään niin innosta. Jos nainen jotain haluaa ja siitä nauttii niin silloin nautin minäkin.
Mies35
[/quote]
mun miehellä oli pakkomielle heittää soossinsa SIERAIMIIN
Kerroin että väkisinottaminen kiihottaa ja puheissa on ollut kolmannen pyörän kokeilu. Mies ehdotti sitten että voitaisiin alistaa jotain nuorta neitoa. Olin vaan että ei kiitos, ei tosiaankaan innosta alistaa ketään muuta, varsinkaan tuntematonta vaikka itse tykkäänkin olla sidottuna :D
Kerran kännissä ehdotti kakkosta sekä kolmenkimppaan, minä, mies ja toinen mies. Sen jälkeen olen usein miettinyt onkohan se piilohomo.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:01"]Nai kurkun pätkällä ilman lupaani. Oli fantasionut siitä mutta en alkanut. Kuusysin yhteydessä tunki kurkun sisään ja mä luulin että sen kynnet raapii ja on montakin sormea sisässä. jälkeen päin sano että se oli kurkku että hän käytti sitä ilman mun lupaa koska koki sen kiihottavana niin. Vitutti.
[/quote]
olisko tuo muille ihan OK? mä ainoa tiukkis joka haluan tietää mitä mun sisään tungetaan. Mies antoi ymmärtää et mä oon rajottunut yksilö. Alkup.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]
Pyysi ottamaan 2 pv pesemättä olleen munansa suuhun. Seurustelua oli takana 4v. Kuulemma kaikki muut naiset ovat suostuneet tähän. Mies jätti minut koska en toteuttanut hänen toiveitaan. En tiennyt nauraako vai oksentaa. Kuvottava mies.
Mies asuu kuopiossa nimikirjaimet J.K ikä 34v. Toivon etten muut joudu enää tätä kokemaan.
[/quote]
Ei se muna mihinkään mätäne edes muutamassa päivässä, ellei mies sitten kuseksi housuihinsa. Itse otan usein ihan omasta tahdostani hikisen ja likaisen munan suuhuni, koska koen sen kiihottavana ja pidän puolisoni hien hajusta.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]
Pyysi ottamaan 2 pv pesemättä olleen munansa suuhun. Seurustelua oli takana 4v. Kuulemma kaikki muut naiset ovat suostuneet tähän. Mies jätti minut koska en toteuttanut hänen toiveitaan. En tiennyt nauraako vai oksentaa. Kuvottava mies.
[/quote]
Ei se muna mihinkään mätäne edes muutamassa päivässä, ellei mies sitten kuseksi housuihinsa. Itse otan usein ihan omasta tahdostani hikisen ja likaisen munan suuhuni, koska koen sen kiihottavana ja pidän puolisoni hien hajusta.
[/quote]
Kertoisitko miten ajattelet käsitteen normaali hygienia
Ottaisin kakkoseen, jonka jälkeen ottaisin häneltä suihin. aloin kakoa :D